abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28135337
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:29 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

De roedellijder mag altijd als eerste door een doorgang. Dus als je hond in de deuropening ligt en jij wilt erlangs moet hij voor je opzouten. Je hoort niet over hem heen te stappen of voor hem om te lopen. Dat zeggen de boekjes tenminste. Cas en Smek gaan altijd voor me opzij als ik er langs wil. Van mij mogen ze best af en toe blijven liggen maar ze schieten omhoog als ik opsta

Dat wist ik niet. Zal er eens op gaan letten!

Hier een praktijkfoto

Lekker luieren. In de deuropening
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_28135421
Hij ligt trouwens nooit echt in de weg, ik kan er altijd makkelijk langs, dus hoe ik hem ga aanleren dat hij wegmoet als ik er door moet?
And you know I might
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:49:00 #253
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28135575
Bommeltje Grote vent

Ach weet je, ik doe nooit zo spastisch over dat soort regeltjes. Wat dat betreft doe ik echt alles fout volgens de boekjes: ze liggen bij me op de bank, ze liggen bij me in bed, als ik de deur opendoe stormen ze voor me uit naar buiten, Cas loopt voor me uit de trap op, ik ga rustig bij ze op de grond zitten of liggen voor een knuffel, ik ga regelmatig naar hen toe om ze even aan te halen, als ze bij me komen bedelen om aandacht krijgen ze dat, enz. enz.

Dat kan ook makkelijk met die sullen van mij Ik ga over het eten en de speeltjes dus ze willen me echt wel te vriend houden Hebben ondanks dat we het niet volgens de boekjes doen absoluut geen rangordeproblemen... Ligt denk ik ook wel aan wat voor ras je hebt of het karakter van je hond.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_28135799
Ik denk dat dat bij de deur liggen niet zo veel problemen gaat geven bij Bommel. Maar ik denk wel dat hij heel dominant zou kunnen worden Hij wil altijd overal als eerste bij zijn en hij is ongelovelijk bezitterig. Het is natuurlijk ook wel deels puppygedrag, maar ik denk dat als hij de kans zou krijgen hij ons de baas zou worden Die kans krijgt hij niet Bij mij niet overigens
And you know I might
pi_28136054
Ja bij Ayla zijn die regels echt wel belangrijk

Bij mijn vorige hond bv. niet zo, maar bij Ayla echt wel. We eten voordat zij eet, we gaan de deur in en uit voordat zij gaat, ze mag niet hoger zitten/staan dan ons. Dan krijgt ze het echt in d'r bol. 't Enige dat ik opgegeven heb is de bank, daar mag ze op, maar alleen als wij haar uitnodigen.
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:13:46 #256
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28136244
Dan heb ik gewoon mazzel met mijn honden Hihi, of het is helemaal mis aan het gaan en ik heb het gewoon niet door

Hoe is het met je ogen, Tink? En met Piper?
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:16:27 #257
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28136320
pi_28136487
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:16 schreef Spindizzy het volgende:
Goliath
Oooh Spin, dat is een Casper/Misu/Ayla hond

Deze Moja komt volgende week bij onze buren wonen, als alles goed komt.
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2005 @ 17:24:26 #259
7074 moussy
kuttekop
pi_28138367
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:16 schreef Spindizzy het volgende:
Goliath
Wanneer ga je hem ophalen?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 22 juni 2005 @ 18:22:36 #260
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28139922
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:24 schreef moussy het volgende:

[..]

Wanneer ga je hem ophalen?
Als het kon gisteren al Taak vindt hem ook leuk
pi_28140450
We gaan nu flyballen

Ben benieuwd

Enneh, doe maar halen die Goliath!
pi_28143632
- edit -
account van vriendje - inkie1010
pi_28143729
Elke keer als ik bij me vriend ben vergeet ik dat IK hier niet ingelogd sta

Spin: Goliath halen!! wat een lieverd!!

Lady-wrb: Wat een leuke kippetjes!! Vooral die kuikenfoto's

Rena: En Bommel languit in de weg

Ik vind eigenlijk wel dat als ik toegang krijg tot de master van mijn studie (nog ff hard werken) dat ik dan nog wel een cavia mag Vinden jullie niet?
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2005 @ 21:06:22 #264
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28144522
ik vind dat je er wel twee mag

ook goed?
  woensdag 22 juni 2005 @ 21:07:18 #265
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28144543
Goliath is ietsje te groot voor ons huis

Extra caviaatjes zijn altijd goed, Inkie
pi_28144737
Hoi hoi

Na even een korte afwezigheid ben ik hier weer ff met goed nieuws!!

Ben daarnet met Bas bij de DA geweest en het gaat super goed met hem de DA is erg tevreden
Hoef pas over een half jaar terug voor controle mits we denken dat het niet goed gaat. Er is nog wat bloed afgenomen en vrijdag weten we daar de uitslag van!

Daarnaast staan Bas en Joop alle twee op dieet en Bas is al 6 ons afgevallen en Joop 5 ons

Ben erg druk op dit moment en dus weinig aan het Fok!ken en wens daarom iedereen vanaf deze plek veel succes met de beestjes en de gene die op vakantie gaan een goede vakantie toe!!

Toedels
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 22 juni 2005 @ 21:15:17 #267
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28144789
Beaker Ik miste je al...

Wat goed dat het zo lekker gaat met Bas
pi_28144849
DA was ook erg blij hem weer te zien Bas was ook blij DA weer te zien...... slebber slebber
fijn dat ik gemist ben

Nog vakantie plannen?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_28144854
Beaker
pi_28144895
Tink Nog steeds blauw
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_28145022
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 21:18 schreef Beaker het volgende:
Tink Nog steeds blauw
Ja KLU is gebleven en heet nu FHZ (Fokkers doen het Zelf) en er is een Big Brother 5 forum in het leven geroepen ook
pi_28147259
Hey Beaker
Een leven naast fok hoe doe je dat

Ik zat net lekker te lezen in bad, Xena komt er vaak gezellig bij zitten, maar nu rende ze de badkamer in, en schoot zo door het bad in
Het afdrogen vond ze nog lekker ook
Wat zijn die pootjes dun als ze nat zijn
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2005 @ 22:32:59 #273
43556 miss_dynastie
pi_28147339
Beak

Ja, he bluezz, toen ik Floortje onze eerste kat voor het eerst in bad deed moest ik echt ff knipperen: huh, waar is de kat Er blijft maar weinig van over he
pi_28147433
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 22:30 schreef Bluezz het volgende:

Hey Beaker
Een leven naast fok hoe doe je dat
Hoe is het mogelijk he
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2005 @ 22:52:36 #275
7074 moussy
kuttekop
pi_28148002
Beaker!!

Hoe is het met je werk en zo?
pi_28149714
Hoi Beaker!
Fijn dat alles ok is, ik miste je al.

donderdag 23 juni 2005 @ 00:22:18 #277
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28150735
Smekje heeft de baard in de keel Voor zover dat kan bij hondjes... We kwamen net een egeltje tegen en daar moest Smek van blaffen. In plaats van het normale, niet zo heel harde maar wel hoge kefje kwam er toch een best wel mooie grote honden blaf uit

Vanmiddag hebben ze ook nog heel gebroederlijk saampjes een aardbeien waterijsje weg zitten likken
  donderdag 23 juni 2005 @ 00:23:29 #278
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28150763
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 00:22 schreef Spindizzy het volgende:
In plaats van het normale, niet zo heel harde maar wel hoge kefje kwam er toch een best wel mooie grote honden blaf uit
[Tink] Groot! Groot op zijn Smekkies dan [/Tink]

pi_28153203
OP mijn werk gaat het niet zo best ben druk bezig met solliciteren! Komt allemaal goed!! En aangezien ik niet meer op mijn werk kan internetten ivm controle kan ik bijna niet meer posten,want s'avonds ben ik er vaak niet.

Voor de rest gaat het erg goed
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_28153486
Vervelend dat het op je werk niet goed gaat, Beaker, je hebt wel pech, hoop dat je nu gauw wel wat leuk vind hoor

En Spin

Normaal is Ayla niet zo van de ochtendronde, maar ze had pech, ik heb d'r al eruit gesleept nu het nog enigszins te doen is
pi_28153709
Hoe gaat het eigenlijk met het hondje van Meaghan? Ben wel benieuwd hoeveel hij al gegroeid is
And you know I might
pi_28154144
De baard in zijn keel

En Rena, ik heb er geen woorden voor, (dierennieuws) vreselijk Ik reageer daar dan ook niet.
pi_28154176
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 09:15 schreef Bluezz het volgende:
En Rena, ik heb er geen woorden voor, (dierennieuws) vreselijk Ik reageer daar dan ook niet.

Ik ook Op die leeftijd al zo ontspoord zijn is sowieso triest, maar om dan ook nog kleine kinderen en zelfs een dier te misbruiken
And you know I might
pi_28154876
Ik ga dat niet lezen geloof ik

Auticia

Ik reageer hier even om dat topic in FHZ af te leiden van het onderwerp honden:
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 13:07 schreef Auticia het volgende:

Ja. Gezien ik geen rijbewijs of auto heb, zou ik het leuk vinden als de hond mee kon naar het strand. Maar omdat ik geen idee heb of Spike het leuk vindt, vond ik het zonde om zo'n hondenfietskar van 200 euro aan te schaffen. .
Ik zou het eerst uit proberen in een leenkar trouwens! En sommige honden kunnen wel in een kar, maar dan alleen met een kap. (En ik zou er één tweedehands aanschaffen, maar das mijn mening )
pi_28155070
Bommel had net een vogeltje te pakken Volgens mij leefde het nog toen hij het greep, ik keek even niet, hoorde wat fladderen en *HAP* daar ging een klein lief musje En natuurlijk heeft hij op zo'n moment zijn kaken zo stijf op elkaar dat ik het er amper uit krijg, ik stond er helemaal te panieken. Uiteindelijk kreeg ik het er uit, was het al helemaal slap en dood. Ik stond wel even te trillen op mijn benen. Rare reactie van mij, het is zijn instinct.
And you know I might
pi_28155111
Proberen te ruilen. Vogeltje voor een snoepje.

Werkt bij Ayla
pi_28155133
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 10:01 schreef Tinkerbell het volgende:
Proberen te ruilen. Vogeltje voor een snoepje.

Werkt bij Ayla
Ik had niks bij me, ik was buiten Voortaan neem ik dat dus mee Stom van me!
And you know I might
  † In Memoriam † donderdag 23 juni 2005 @ 10:02:28 #288
43556 miss_dynastie
pi_28155141
he, yuk, Rena, ik kan er ook niet tegen hoor
  donderdag 23 juni 2005 @ 10:02:30 #289
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28155145
Bommel toch

Gelukkig was het vogeltje al dood. Taak heeft al een paar keer een vogeltje af moeten maken omdat Sjon zijn belangstelling ervoor was verloren
  † In Memoriam † donderdag 23 juni 2005 @ 10:03:19 #290
7074 moussy
kuttekop
pi_28155173
Gijs ruilt weer niet geen snoepjes voor een Jip

Ik peuter hier altijd bekjes open, ook die van rock, ff je vinger achter een hoektand wurmen en dan met je vinger onder zn tong drukken, ik weet heel zeker dat Bommel zn bek dan open doet
pi_28155203
Oh ja Moussy, ik zag gister in het kinderfoto topic de foto's van Cas op de hondenbak
pi_28155252
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 10:03 schreef moussy het volgende:
Gijs ruilt weer niet geen snoepjes voor een Jip

Ik peuter hier altijd bekjes open, ook die van rock, ff je vinger achter een hoektand wurmen en dan met je vinger onder zn tong drukken, ik weet heel zeker dat Bommel zn bek dan open doet
Normaal krijg ik alles er ook uit, maar nu was hij zo bloed fanatiek dat die kaken echt stijf op elkaar zaten
And you know I might
  † In Memoriam † donderdag 23 juni 2005 @ 10:14:04 #293
7074 moussy
kuttekop
pi_28155402
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 10:06 schreef rena het volgende:

[..]

Normaal krijg ik alles er ook uit, maar nu was hij zo bloed fanatiek dat die kaken echt stijf op elkaar zaten
Heel hard in dat vel-vlees onder die tong drukken, en anders in nood je duimnagel in zn tandvlees drukken, het klinkt allemaal gemeen, is het ook wel, maar als iets nog leeft wil je het er héél graag uit hebben!

Mooi was ie he Tink ik wilde hem niet hier posten, ben zo bang iemand er pijn mee te doen of op een ziel te trappen
  † In Memoriam † donderdag 23 juni 2005 @ 11:16:31 #294
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28156950
* lady-wrb zeilt even terug naar kinderfototopic
pi_28164123
vergeet ik helemaal ons duivendrama te vertellen!

Dat heb ik maar zijdelings meegekregen, ben amper thuis geweest, maar aniehoe...

Zaterdag zat Ozzie ineens HEEL hard te blaffen buiten, ik zat boven, al een keertje geroepen van: Shut the f*ck up, maar nee. Pa was beneden. Net toen ik mijn hoofd uit het raam stak om the Beagle of Darkness eens ferm toe te spreken kwam pa ook naar buiten. Ozzie blafte tegen het raam van de woonkamer, vreemd omdat ie normaal midden in de tuin op de buren gaat blaffen ofzo. Dus ik vraag aan mijn vader wat er is, plukt die zo een enorme duif van de vensterbank!

Ozzie-de-held durfde 'm niet op te jagen kennelijk . Nou ja, pap gooit Duif de lucht in en die vliegt weg, tot op de schutting.

Zondagavond kom ik thuis, nog even bijkletsen in de tuin, staat daar de reisbench op een krukje (dichte, plastic koffer, meer een kattenmand). Ik ga kijken, zit Duif in dat ding! Pa had hem helemaal uitgeput in de tuin gevonden 's middags, en hem met wat water en duivenvoer (opa heeft vogels) in de bench gezet om bij te komen. Dag erna leek het wat beter te gaan, maar maandagavond: "de doif is dood....."

Echt zielig, hij ligt nu in een krantje gedraaid in de kliko. Het was echt een mooi, groot beessie.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_28165268
Wat zielig Syrena Arm duifje.

Bommel geeft sinds een paar dagen een poot op commando Zo schattig als hij dat doet.
And you know I might
pi_28165447
Ojaaa pootjes Ozzie kan dat ook, alleen zijn we bij ons afgrijselijk laks met het in stand houden van commando's als we die eenmaal aangeleerd hebben.

Heel handig met een Beagle
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_28165679
Bommel kan alleen de commando's "af", "zit", "plat", "blijf" en nu "pootje" hoor
And you know I might
pi_28167020
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:09 schreef rena het volgende:
Bommel kan alleen de commando's "af", "zit", "plat", "blijf" en nu "pootje" hoor
Ozzie alleen zit, poot, lig en AFBLIJVEN ROTHOND!
pi_28173760
Ik wil konijnen foto's zien!
Ich bin der Führer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')