quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
De roedellijder mag altijd als eerste door een doorgang. Dus als je hond in de deuropening ligt en jij wilt erlangs moet hij voor je opzouten. Je hoort niet over hem heen te stappen of voor hem om te lopen. Dat zeggen de boekjes tenminste. Cas en Smek gaan altijd voor me opzij als ik er langs wil. Van mij mogen ze best af en toe blijven liggen maar ze schieten omhoog als ik opsta
Oooh Spin, dat is een Casper/Misu/Ayla hondquote:
Als het kon gisteren alquote:
Ja KLU is gebleven en heet nu FHZ (Fokkers doen het Zelf) en er is een Big Brother 5 forum in het leven geroepen ookquote:
Hoe is het mogelijk hequote:Op woensdag 22 juni 2005 22:30 schreef Bluezz het volgende:
Hey Beaker
Een leven naast fokhoe doe je dat
[Tink]quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:22 schreef Spindizzy het volgende:
In plaats van het normale, niet zo heel harde maar wel hoge kefje kwam er toch een best wel mooie grote honden blaf uit![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:15 schreef Bluezz het volgende:
En Rena, ik heb er geen woorden voor, (dierennieuws) vreselijkIk reageer daar dan ook niet.
Ik zou het eerst uit proberen in een leenkar trouwens! En sommige honden kunnen wel in een kar, maar dan alleen met een kap. (En ik zou er één tweedehands aanschaffen, maar das mijn meningquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:07 schreef Auticia het volgende:
Ja. Gezien ik geen rijbewijs of auto heb, zou ik het leuk vinden als de hond mee kon naar het strand. Maar omdat ik geen idee heb of Spike het leuk vindt, vond ik het zonde om zo'n hondenfietskar van 200 euro aan te schaffen..
Ik had niks bij me, ik was buitenquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:01 schreef Tinkerbell het volgende:
Proberen te ruilen. Vogeltje voor een snoepje.
Werkt bij Ayla
Normaal krijg ik alles er ook uit, maar nu was hij zo bloed fanatiek dat die kaken echt stijf op elkaar zatenquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:03 schreef moussy het volgende:
Gijs ruilt weer nietgeen snoepjes voor een Jip
Ik peuter hier altijd bekjes open, ook die van rock, ff je vinger achter een hoektand wurmen en dan met je vinger onder zn tong drukken, ik weet heel zeker dat Bommel zn bek dan open doet
Heel hard in dat vel-vlees onder die tong drukken, en anders in nood je duimnagel in zn tandvlees drukken, het klinkt allemaal gemeen, is het ook wel, maar als iets nog leeft wil je het er héél graag uit hebben!quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:06 schreef rena het volgende:
[..]
Normaal krijg ik alles er ook uit, maar nu was hij zo bloed fanatiek dat die kaken echt stijf op elkaar zaten![]()
Ozzie alleen zit, poot, lig en AFBLIJVEN ROTHOND!quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:09 schreef rena het volgende:
Bommel kan alleen de commando's "af", "zit", "plat", "blijf" en nu "pootje" hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |