abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 juni 2005 @ 23:56:25 #151
48233 Auticia
warriorette
pi_28077492
quote:
Op zondag 19 juni 2005 23:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Leuke link Auticia, bij Yian krijg ik I lost weight with yian.. Niet helemaal waar, maar oké

Dat nijntje
I wouldn't leave the house without Spike .
I bet you are flying inside.
  maandag 20 juni 2005 @ 00:14:19 #152
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_28077925
«The wonder has a name: Cagney.»
«No need to worry with Lacey.»

jaja
patat ftw :)
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2005 @ 00:15:54 #153
7074 moussy
kuttekop
pi_28077963
Ondanks de warmte is er altijd tijd voor een stevig robbertje boogiewoogie

Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 20 juni 2005 @ 00:16:50 #154
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28077989
Hihihi, kijk die ouwe gek nou
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2005 @ 07:22:35 #155
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2005 @ 07:25:34 #156
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28079893
vriendje ging vanmorgen brood halen uit de schuur terwijl doerak rustig zat te ontbijten.
komtie terug, denktie: hee? waar is doerak nou?
was die ouwe taar stiekem meegesneakt naar buiten en zat alweer pontificaal op dr trampoline
en gisteravond ging ze trouwens om 12 uur snachts met frisse tegenzin naar binnen.
ik durf haar niet buiten te laten. ik ben bang dat ze zich niet kan verdedigen tegen ander loslopend kattengespuis, ze is al zo oud .
laten jullie je kat wel eens buiten 's nachts?
pi_28080179
Onze kat was altijd buiten 's nachts, bij zijn nieuwe baasjes niet meer overigens en dat vind hij kennelijk ook best. Hij is nu 11 of 12.

Rock

Ik word dit weer nu wel een beetje zat, ik lijk op zulke dagen wel veel erger hooikoorts te hebben dan normaal. Wel zo'n pil genomen, maar ja, dat helpt niet echt super.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 20 juni 2005 @ 08:42:16 #158
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_28080317
quote:
Op maandag 20 juni 2005 07:25 schreef lady-wrb het volgende:

laten jullie je kat wel eens buiten 's nachts?
Ja hoor. We hebben een kattenluikje dus ze kunnen zoveel naar buiten als ze zelf willen.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_28081164
Even heel wat anders.
Vannacht waren er lichtende nachtwolken aan de noordelijke horizon. Een tamelijk zeldzaam verschijnsel. Echt schitterend om te zien, ik heb genoten

De foto is uit de losse hand genomen, had beter gekund.
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2005 @ 09:48:54 #160
7074 moussy
kuttekop
pi_28081356
mooie foto kissa!!

Leuk he, die ouwe in dat gras, hij vindt het echt heerlijk om er even in te rollen en schurken! Omdat hij niet meer echt los kan buiten (stok doof) sta ik ook vaak 's morgens met zo'n rollende rollade aan het riempje
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2005 @ 09:53:24 #161
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28081433
wow kissa, dat lijkt wel zo'n sf-foto
  maandag 20 juni 2005 @ 10:55:23 #162
48233 Auticia
warriorette
pi_28082832
Rock heeft het goed naar zijn zin! . Wat een lieve foto's.

Kissa, ik heb het gisteravond ook gezien, was met Spike aan de wandel, maar uiteraard mijn fototoestel vergeten.

Spike heeft overigens rond 4 uur vannacht lopen blaffen als een gek. (Ik heb er uiteraard gewoon doorheen geslapen ). Vanmorgen begon me in elk geval wel te dagen hoe dat kwam. Er lagen rottende kikkerpoten in de achtertuin en daarnaast een hoopje kattenkots met de ingewanden van deze Kermit. . Niet echt prettig opruimen op je nuchtere maag. .
I bet you are flying inside.
pi_28083877
Ranzig Auticia Kikkers zijn toch giftig voor honden en katten dacht ik ?

Kom nou hier stomme staart

Hij beseft nog steeds niet dat het aan hem vast zit geloof ik
And you know I might
pi_28084944
Bijgelezen...
Rock en alle andere dieren
pi_28085321
Kissa wat een ontzettend mooie foto zeg!!! Ziet er heel mysterieus uit!

Rock aan het rollen
En bommel met zijn staart in de weer

De caafjes hebben het maar warm, ik had ze witlofblaadjes gegeven waar ze de helft van opeten en de andere helft gebruiken om op te liggen Is zeker lekker koel!
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2005 @ 13:20:17 #166
7074 moussy
kuttekop
pi_28087073
Gijs is in zn vorig leven een arrogante verwende pers geweest. Zodra hij een kam of borstel ziet dan hangt hij in je poten om gekamd te worden
pi_28088211
Mooie foto Kissa!! Waar was dat? (ongeveer)

Ouwe rockert
En die staart van Bommel, Xena weet ook nog steeds niet altijd dat ie bij haar hoort

Jongens wat een hitte
pi_28088296
Ik heb Ollie en Obelix nu in de badkamer gezet, kunnen ze lekker rondlopen en het is daar een stuk koeler dan in de woonkamer!!
pi_28088363
Goed idee ink
pi_28089327
Sam en Odin hebben het zo warm, liggen hele dag voor pampus.. Normaal altijd als bolletjes in één gedoken, maar nu toch maar lang uit.

If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_28089482
Hahah jeemig hee wat lijkt Odin dik op die eerste foto!! Jongens.. in het echt is ie echt een stukje dunner hoor. Echt waar, hihi

*Odin gaat op dieet*
pi_28089522
Nouja, zat ik gister voor de deur bij m'n vader, zie ik een heel leuk, klein, zwart hondje los lopen.
Steekt zomaar een straat over en gaat daar verder snuffelen, dus ik kijk even rond waar het baasje is....nergens te vinden..

Toen ben ik achter het hondje aan gaan lopen om te kijken of ie naar huis ging en geen drukke straten zou over steken.
Nou 5 minuten gelopen gaat het hondje ineens heel snel een klein zijstraatje in en vraag aan die mensen of ze het hondje kennen en leg uit dat hij los loopt.
Zeggen ze nee, maar laat lekker lopen, die kan zichzelf wel redden, waarop ik heel kattig antwoordde dat ie ook aangereden kan worden.
De vrouw zegt doodleuk, ooo die liep hier vanmiddag ook al rond..

Hondje staat inmiddels voor een andere deur te kijken alsof die daar naar binnen wil, dus ik bel maar even aan, deur gaat open en de hond vliegt naar binnen.
De man die open deed keek me raar aan en ik vraag is dit uw hond??
Zegt ie ja, liep die buiten?
Dus ik zeg hem dat ie helemaal daar en daar liep en zo oversteekt en ik bezorgd was en even ben meegelopen.
Zegt die man: ja als de deur open staat loopt ie weg, hij is een beetje dom.........

Ik was zo verbaasd dat ik niks meer heb gezegd en ben weggelopen, als ik hem weer een keer zie lopen bel ik de dierenambulance wel, misschien kunnen hun wat verstand bij brengen aan die man.
pi_28089578
quote:
Op maandag 20 juni 2005 14:37 schreef Troeta het volgende:

Zegt die man: ja als de deur open staat loopt ie weg, hij is een beetje dom.........
Nou ja zeg.. die vent is zelf een beetje (heel erg) dom! Arme beestje!
Wel lief dat je mee bent gelopen!
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2005 @ 14:57:05 #174
7074 moussy
kuttekop
pi_28090118
Zo'n droplul hadden wij hier ook aan de andere kant van de "racebaan" wonen. De hond zit nu in het asiel, omdat meneer hem niet op kwam halen
pi_28090552
Wat een eikel die vent, Troeta, ik had die hond gewoon zelf mee naar huis genomen

Sam en Odin Lijkt me verschrikkelijk om met dit weer zo'n dikke vacht te hebben!
And you know I might
pi_28094820
Mijn gekke hond wil zelfs met dit weer nog spelen, springen, rennen en gek doen
pi_28095210
quote:
Op maandag 20 juni 2005 13:56 schreef Bluezz het volgende:
Mooie foto Kissa!! Waar was dat? (ongeveer)
Dit was te zien tot in Oostenrijk. De lichtende nachtwolken (Noctilucent Clouds, kortweg NLC's) zitten op een hoogte van ongeveer 85 kilometer. Het zijn waarschijnlijk stofdeeltjes hoog in de atmosfeer, die beschenen worden als de zon net onder is en als zij weer opgaat.
Men weet het fijne er nog niet van, maar het was echt prachtig.
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2005 @ 21:05:50 #178
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28100880
ik ben toch zo boos
spreek ik vanmiddag mijn buurvrouw die naast me woont. en ik vraag haar: heb je last van mijn hanen?
nee hoor, zegt ze, ik vind het juist leuk.
maar weet je dat de buurvrouw daarnaast bezig is met stoken om ze weg te krijgen? ze houd niet van kippen en duiven en ze heeft er last van zegt ze.

dat moet dat mens eens in mijn gezicht zeggen. recht in mijn gezicht vriendelijk doen en achter mijn rug zo'n streek leveren. laat ze me dan aanspreken, dan kan ik altijd nog kijken wat ik aan dat gekraai kan doen.
(zo vaak doen ze t overigens niet en ze houden van uitslapen want ze beginnen pas om 7 of 8 uur)

ik hou niet van achterbakse figuren.
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2005 @ 21:11:22 #179
7074 moussy
kuttekop
pi_28101000
het enige wat je zou kunnen doen als ze echt goed gaan kraaien is ze opsluiten in het nachthok wat lichtdicht is gemaakt, dus niet luchtdicht

Wij hebben ook zulke buren hoor. En dan zeggen ze het niet rechtstreeks, maar krijg je van de flauwe opmerking als je aan het bbq-en bent, of er eindelijk eens een kip-haan op ligt.
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2005 @ 21:24:05 #180
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28101366
ik ben tot veel bereid, maar ze dag en nacht in een nachthok laten, is me te gek.
zoals nu dat ze om 7 uur beginnen te kraaien, vind ik al best. bij cor zijn collega beginnen ze al om half 5.
maar wat valt er nou te zeuren over af en toe wat hanengekraai als er om de zoveel tijd en trein langsdendert, een vliegtuig richting schiphol gaat of het geklus van diverse buren wat nogal lawaaierig gaat.

mijn buuf vindt het ook gezeur hoor, zei ze.

maar effe wat anders, ze hebben het zooooo warm. de hanen lopen met hun vleugels wijd en snavels open over het erf. ze hebben het zo benauwd.
we hebben ze vanavond geprobeerd nat te sproeien, maar dat werd toch niet zo gewaardeerd.

alleen het witte kippie schijnt nergens last van te hebben en probeert op het ogenblik onder de grindtegels door te graven (ze zit nu al 10 cm diep)
ik ben dr aan het motiveren om eens aan gezinsuitbreiding te denken en heb een kartonnen doosje met wat zaagsel en een (nep)ei neergelegd.
nadat ze het de hele dag straal genegeerd had, is ze vanavond toch heel nieuwsgierig gaan kijken wat er nou toch in dat doosje lag. t ei heeft alle hoeken van het doosje gezien en toen vond heep dr geen bal meer aan en is weer lekker gaan graven in het schone zaagsel van dr nachthok.
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2005 @ 21:46:13 #181
7074 moussy
kuttekop
pi_28101956
ze worde pas broeds nadat ze een aantal keer een ei gelegd hebben en dat kan je helaas niet stimuleren.
pi_28103304
quote:
Op maandag 20 juni 2005 21:24 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben tot veel bereid, maar ze dag en nacht in een nachthok laten, is me te gek.
zoals nu dat ze om 7 uur beginnen te kraaien, vind ik al best. bij cor zijn collega beginnen ze al om half 5.
Dag en nacht in het nachthok vind ik ook zielig ja, maar die haan van onze buren begint op allerlei tijden, soms begint hij om half 3 s' nachts, dan weer om 6 uur, dan weer een keer wat later, ik heb sinds ik in dit huis woon nog niet veel slaap gehad En die mensen zeiden wel dat ze er wat aan zouden doen, maar tot nu toe nog niks van gemerkt. De andere kant van het verhaal is hopelijk toch ook wel een beetje begrijpelijk.
And you know I might
pi_28103881
Dat kraaien der hanen, duurt dat lang
pi_28104003
quote:
Op maandag 20 juni 2005 22:45 schreef Bluezz het volgende:
Dat kraaien der hanen, duurt dat lang

Die hiernaast doet het echt heel veel, overdag heb ik er niet zo'n last van, maar 's nachts en tegen de ochtend wel
And you know I might
pi_28104097
Als ik heel eerlijk ben zou ik er niet goed tegen kunnen, vooral op vrije dagen niet... alhoewel ik het wel errug leuk vind kippies
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2005 @ 23:28:49 #186
7074 moussy
kuttekop
pi_28105169
Het kraaien der hanen is gewoon kut. en ja ze vinden het gezellig, tot je in de winter zit en je een nachtbraker bent. Onze hanen zijn er aan gewend dat als in de winter het keukenlicht aan gaat, er wat lekkers voor ze uit de koelkast KWAM!! Ja kwam, als je om 3 uur moet piesen en dorst hebt, en geen zin hebt in lauwe cola, komen er kippen en hanen naar buiten rennen en roepen je vanuit de tuin toe dat je op moet schieten met dat vreten. Maar hey, licht is licht, dus we melden ons gewoon áltijd als er een lampje aan gaat in het donker. Oftewel, wij doen tegenwoordig alles op de tast in de keuken vanaf dat het schemerig is gewroden. en aan de ren hebben we al lappen donkerblauw zeil getimmerd. Ze slapen verplicht van een uur of 22 (laatste rondje tuin) tot een uur of 8, zodat het gekukel en geschreeuw (kippen tokken niet, nee, die schreeuwen) geïsoleerd is.

Maar... vlak de dames kip en co niet uit Als je een ei uitkakt moet dat met een hoop bombarie gemeld worden aan de andere dame-kippetjes. Als er een kip broeds is komt ze met een hoop getter het hok uit en meldt de mede-kipjes en hanen dat ze HIER is en dat ze NU gaat kakken en NU gaat eten en dat iedereen ver uit de buurt moet blijven.

Een kat in de tuin, veel teringherrie uit het kippenhok. Een musje, een muisje, een hond, een bal, een kind dat op een skippiebal zit, een speelgoedautootje dat voorbija komt zetten, alles wordt verwelkomt met een lange nek en een hoop herrie.

Oftewel, zodra er kipjes en haantjes gemaakt-gekloont of gefokt worden zónder stembandjes, zijn wij de eerste die ze halen.
pi_28105644
Geweldig Mous
pi_28109296
Moussy

Hoe gaat het trouwens met Piper nu?

Ik had me vanmorgen verslapen, normaal word Bommel om 7 uur uitgelaten, nu om 9 uur Het arme beest Hij stond bijna 5 minuten te plassen. Hij is nu dus echt wel zindelijk denk ik als hij het al zo goed ophoud
And you know I might
  † In Memoriam † dinsdag 21 juni 2005 @ 09:32:55 #189
7074 moussy
kuttekop
pi_28109483
Zou Gijs al krolsig kunnen zijn? Ik vind plasjes in huis (bakken zijn schoon) hij zegt prrrrt en gister heb ik hem van de rug van Boris geplukt
pi_28109999
Goed van Bommel

Hoe oud is Gijs nu, een half jaar of zo
  † In Memoriam † dinsdag 21 juni 2005 @ 10:09:29 #191
7074 moussy
kuttekop
pi_28110204
welnee joh, nog net geen 3 maanden

Ik ga vanavond ff naar de DA met 2 van de 4, de vermoedelijke piesers, ik vond net nml een bruinig plasje, ziek plasje dus.

Onze katten komen niet buiten he, maar eigenlijk vind ik dat erg sneu. Kan je katten op elke leeftijd naar buiten laten? Shaka gaat nooit naar buiten, die vind dat eng, maar Boris zit dit jaar voor het eerst voor de deur te schreeuwen en Ep wil altijd wel ff naar buiten. boris is trouwens 3, Ep is 10
  † In Memoriam † dinsdag 21 juni 2005 @ 10:10:39 #192
43556 miss_dynastie
pi_28110228
quote:
Op maandag 20 juni 2005 22:51 schreef Bluezz het volgende:
Als ik heel eerlijk ben zou ik er niet goed tegen kunnen, vooral op vrije dagen niet... alhoewel ik het wel errug leuk vind kippies
Ik ook, maar ik ben blij dat de buuf ze hier niet heeft (i.t.t. de buren van mn moeder)
pi_28111303
Ja, als ik dat hondje weer eens tegenkom, bel ik de dierenambulance of het asiel, want het is een beetje raar om je hond zo los te laten lopen midden in de stad..

Kippen in de tuin, volgens mij hebben we het hier al eens in een topic over gehad.
Ik weet niet hoe jullie wonen, maar ik woon in een straat met achtertuinen en allemaal balkonnetjes En als de buurman beneden kippen zou gaan houden zou ik er niet blij mee zijn.
Het mag hier ook niet en dat is maar goed ook, want zoveel buren zouden er dan last van hebben.

Maar als je buren last hebben kunnen ze toch gewoon ff naar je toe komen, niet dom die kippen gaan verjagen.
Dat lukt d'r trouwens toch niet.
  † In Memoriam † dinsdag 21 juni 2005 @ 11:02:43 #194
7074 moussy
kuttekop
pi_28111508
ja oor, als iemand wil kan hij-zij je kippen verjagen, al is het via de gemeente en de politie.
pi_28111920
ja ok, maar die kipjes bang maken is té gemeen !!
pi_28113490
Hehehe dat verhaal van Moussy over de kippetjes
pi_28113880
Wij zijn net in onder gegaan

Zometeen ga ik de achterste hoek van de tuin aanpakken... ik hád er bloemenzaad gestrooid, maar wat er nu opkomt lijkt op onkruid, veel, lelijk en zonder bloemen.... ik dun het flink uit en zet er de hosta's neer ter opvulling.. zijn die ook meteen een beetje uit het zicht.
Het is tiepies zo'n hoek waar je niks mee kan. Weinig zon ook.

Xena is flieft op de buurkat, ligt onbeweeglijk naar hem te staren
pi_28114023
Gefeliciteerd Bluezz !
And you know I might
pi_28115910
Hij doet het weer
And you know I might
  dinsdag 21 juni 2005 @ 22:12:58 #200