nee het zijn twee mannenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:11 schreef Curchulain het volgende:
2 Geishas on a Couch?
Scrutinizer +2quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Sizzla?
Drop jij er dan nog even een puntje voor Scrutinizer bij. Dubbele punten topic.....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:33 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Scrutinizer +1
jij heeft dit jaar alweer 3 cd's gedropt
al gefixedquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:37 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Drop jij er dan nog even een puntje voor Scrutinizer bij. Dubbele punten topic.....
Ook niet. Nederlandse brugklassertjes moeten altijd lachen om haar naamquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:42 schreef Mark het volgende:
Cissy Houston?
quote:
Nopequote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:47 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
CeCe Winans?
quote:Biography
Born in 1940 in Chicago, most ofcareer has been as lead singer for the
. She first recorded solo for Stax subsidiary Volt in 1969. Subsequent efforts included a Curtis Mayfield-produced soundtrack on Curtom, a disappointing nod to disco for Warner in 1979, a misguided stab at electro-pop with Holland-Dozier-Holland in 1984, and an uneven album for Paisley Park.
has a rich contralto voice that has neither the range of Aretha Franklin nor the power of Patti LaBelle. Her otherworldly power comes instead from a masterful command of phrasing and a deep-seated sensuality expressed through timbre manipulation. Both the
and
found fresh audiences stemming from their participation on the CD Rhythm, Country and Blues, and in 1996 she issued Spirituals and Gospel: Dedicated to Mahalia Jackson. Her next recording project didn't land for another eight years, although Have a Little Faith on Alligator became her highest profile release in years.
Mavis' Tepelsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:54 schreef Mark het volgende:
Dan snap ik de grap niet
Ik zou als brugklasser toch harder lachen om CC Penis Ton.quote:
Het is héél lang geleden dat ik in de brugklas zatquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:00 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik zou als brugklasser toch harder lachen om CC Penis Ton.![]()
Goed genoegquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:00 schreef Mark het volgende:
George Thorogood - Bad to the Bone (altijd gedraait als Al Bundy gaat BBQ'en)
Carnivore - Carnivore
Pink Floyd - In the Flesh
Metal Church - Start the fire
Entombed - revel in Flesh
Voor mij ook.....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is héél lang geleden dat ik in de brugklas zat![]()
mooi lijstje!!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:03 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Ellegarden-Riot on the grill
BBQ Chickens-.BBQ Up Your Ass
BBQ Chickens-BBQ Chickens GO!
BBQ Chickens-The Theme Of BBQ Chickens
Metal Church - Start the fire
En inmiddels kun je 'regen' ook aan het lijstje toevoegenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:59 schreef lubje25 het volgende:
bekijk het ruim, buiten eten, vuur, worst etc.
Hier regent het nog niet. maar als we om 19.00 beginnen hoogstwaarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En inmiddels kun je 'regen' ook aan het lijstje toevoegen
Motorhead - Aces of Spadesquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:04 schreef Mark het volgende:
Welke klassieker?
1 AOS
2 LMLAR
3 SYITB
4 LTW
5 FAL
6 (WA)TRC
7 FF
8 J
9 D
10 BTB
11 TCIBTTC
12 TH
Nee, ik ga nu eerst ff etenquote:
quote:is one of the most important Brazilian punk rock bands, being the punk rock enthusiasts who propelled the advent of Brazilian rock in the '80s in São Paulo. Appreciated in Europe, they recorded their albums Brasil and Anarkophobia in Berlin, Germany. The group was formed in 1981 by friends who used to hang out at the Punk Rock Discos record store in São Paulo. Their earliest performance for a major audience was in 1982 at the First Punk Festival of São Paulo, aka O Começo do Fim Do Mundo (The Beginning of the End of the World). In that same year, they participated on the collection Sub. After vocalist João Gordo joined the group in 1984, they gradually abandoned their die-hard punk approach for hardcore and then, in 1987 (Vivendo Cada Dia Mais Sujo e Agressivo) to a heavy metal crossover.
ik weet het, hij was te makkelijk. maar tochquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:43 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Rammstein - Reise Reise
Dat moet +2 worden Nog 1 erbij dus voor de Captainquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:45 schreef ongekend41 het volgende:
[..]
ik weet het, hij was te makkelijk. maar toch
Captain_Redbeard +1
Sack_Blabbath +2quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Motorhead - Aces of Spades
6 = (We Are) The Road Crew
Futurejazz, denk dus beetje in het straatje van Jazzanovaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:59 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
genre?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:01 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Kyoto Jazz Massive!
Hee Neleos, als Ongekend41 niet meer terugkomt, wil jij dan als degene die eronder heeft gepost in vet zetten dat het +2 had moet zijn ?? is duidelijker voor de puntentellerquote:
da's echt toevalligquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:05 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
was net naar het nummer The Dawn Introduction (ft. Vanessa Freeman) aan t luisteren
Ja, ik heb het album geluisterd en daar staat een Japans meisje op de cover, vandaar die gok, maar verder weet ik er niks van...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:01 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Kyoto Jazz Massive?
MU is meer opgefuckte electro
Mijn verlang- en luisterlijstje wordt langer en langer ......quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
p.s. Scrutinizer, misschien is het ook iets voor jou? zit iig ook op Compost-label.
Is gewijzigd.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Hee Neleos, als Ongekend41 niet meer terugkomt, wil jij dan als degene die eronder heeft gepost in vet zetten dat het +2 had moet zijn ?? is duidelijker voor de puntenteller![]()
Bartrid +2quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:46 schreef bartrid het volgende:
Trouble!
1 van de bands waar ik alleen maar werk van heb op verzamelaars maar geen volledige albums.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:47 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Bartrid +2
zeer toffe band,is als het goed is bezig met een nieuwe cd
quote:Formed in Hicksville, WV, by guitarist William, bassist Dickie, and drummer Nicholas,is a highly original heavy rock band, who has insisted on remaining an instrumental combo.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:17 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Verkrachtingen van Iron Maiden songs? in star wars style
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:26 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
V/A-Powerslaves (an electro tribute to Iron Maiden)
en vervolgens een uiterst gedetailleerd antwoord weet te geven:quote:Verkrachtingen van Iron Maiden songs? in star wars style
quote:V/A-Powerslaves (an electro tribute to Iron Maiden)
Ik kan er alleen maar vanuit gaan dat ieder zich netjes aan de regels houdt en vervolgens de punten uitdelen. Als je dat als vraagsteller al niet kan, dan is het doel vh spel wegquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het heel verdacht dat Uzumaki eerst dit post:
[..]
en vervolgens een uiterst gedetailleerd antwoord weet te geven:
[..]
het viel me tijdens het nakijken op, maar ik ga hem niet afvallen..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:38 schreef DaisyDuke het volgende:
Het zal in ieder geval niet de eerste keer zijn......
heeft geen zin, is algemeen bekend, etc.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het heel verdacht dat Uzumaki eerst dit post:
en vervolgens een uiterst gedetailleerd antwoord weet te geven:
Ik ga er ook van uit, zeg alleen dat ik het verdacht vind. Jij hebt geen voorzetje gegeven, 90% van alle vragen is op te zoeken...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:40 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik kan er alleen maar vanuit gaan dat ieder zich netjes aan de regels houdt en vervolgens de punten uitdelen. Als je dat als vraagsteller al niet kan, dan is het doel vh spel weg
Verdacht lijkt het wel, maar ik gaf zelf ook wel een aanzetje.
Heeft niets met afvallen te maken. Iemand die opzoekt valt de rest af, maar da's mijn mening...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:41 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
het viel me tijdens het nakijken op, maar ik ga hem niet afvallen..![]()
Interessant, ga je het ook publiceren?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:42 schreef Grobbel het volgende:
Ik sla trouwens een dagje over met trivia, ondanks dat het een twee punten topic betreft. Heb ondertussen wel weer mooi 10 pagina's van mijn paper over de jazzhistorie vanuit een raciaal perspectief (met een insteek van zowel film als muziek) uitgewerkt vandaag.![]()
Ik bedoelde meer dat ik het niet ga laten zien!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heeft niets met afvallen te maken. Iemand die opzoekt valt de rest af, maar da's mijn mening...
... En die mag ik hebben!![]()
...Maar een antwoord waarbij je zelfs V/A laat staan en de correcte ondertitel is toch wel enigszins verdacht, no?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:47 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
iemand die ik ken(een groot iron maiden fan) vertelde een jaar? geleden dat er een electro tribute to iron maiden bestond
Prima, maar ik mag het toch wel raar vinden dat je eerst laat merken dat je het niet weet maar, zodra er meer info is prijsgegeven, je met titel + ondertitel op de proppen komt?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:47 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
iemand die ik ken(een groot iron maiden fan) vertelde een jaar? geleden dat er een electro tribute to iron maiden bestond
die V/A schrijf ik zelf altijd bij cd's met Various Artistsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
...Maar een antwoord waarbij je zelfs V/A laat staan en de correcte ondertitel is toch wel enigszins verdacht, no?
Ja, laten we gewoon doorgaan. U_N het voordeel van de twijfel en we houden je in de gaten mannetjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:52 schreef Prep2Fight het volgende:
Jongens ( en meiden natuurlijk), laten we er maar over ophouden![]()
Soms en dit zeg ik onpartijdig kan een hint je laten blijken dat je in de verkeerde richting zat te denken en door de hint juist wel in de goede richting komt. Verder onthoud ik mij van commentaar. We gaan gewoon vrolijk verder spelen!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Prima, maar ik mag het toch wel raar vinden dat je eerst laat merken dat je het niet weet maar, zodra er meer info is prijsgegeven, je met titel + ondertitel op de proppen komt?
Dus ik ben een Judas omdat ik eerlijk zeg dt ik vermoed dat deze prachtige topic-reeks (weer) vervuild wordt? Prima, dan ben ik maar een Judas!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:48 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik het niet ga laten zien!Dat ik zo'n judas ben dat ik meteen de bewijzen op tafel leg, snapje?
als poema's bloed ruiken ......quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En ja, ik ben ongesteld. En nee, dat heeft er niets mee te maken!!
NEE! TSE, je begrijpt me helemaal verkeerdquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dus ik ben een Judas omdat ik eerlijk zeg dt ik vermoed dat deze prachtige topic-reeks (weer) vervuild wordt? Prima, dan ben ik maar een Judas!
En ja, ik ben ongesteld. En nee, dat heeft er niets mee te maken!!
Hoquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:56 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ontopic plzz
Het is eigenlijk een paper voor een minorvak waarbij ik en nog iemand anders een film moesten bekijken, en er een aspect van de Amerikaanse cultuur uit moesten lichten. Dus toen wij The Color Purple moesten doen, verkozen we uiteraard de jazzinsteek boven vrouwenondrukking.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Interessant, ga je het ook publiceren?
Ik kijk nog het meest uit naar het uiteindelijke samenstellen van de audio-CD en DVD/CD-ROM met respectievelijk muziek en filmfragmenten. Ik weet allang wat ik er ongeveer op zal zetten, maar pas dan krijg je echt het gevoel dat het af is.quote:
babelfishquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:05 schreef Berkery het volgende:
Mindless Self Indulgence?
Da's meer dwaze zelfingenomenheid denk ik
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:57 schreef Prep2Fight het volgende:
IK heb dingen gezien van U_Z die niet kloppen en ik ga die niet laten zien, want dan zou ik een judas zijn en dat wil ik niet, hou liever iedereen te vriend hier..Ik ben er ook weleens tegein gegaan en toegeven doet hij toch niet
![]()
En als je weet wie deze persoon is wil ik ook weten hoe de 'late-'70s punk band' heetquote:The roots of American music, including the blues, R&B, and Cajun music, gave(born William Borsey) late-'70s punk band,
, its unique flavor. A quarter of a century later,
continued to blend musical traditions and postmodern intensity. A self-taught guitarist,
found his early inspiration in the blues of John Hammond Jr., Muddy Waters, and John Lee Hooker. Determined to become a musician, he moved to London in 1971, hoping to latch on with a British band.
En ik heb netquote:
Niet eerlijkquote:
Hey, daar heb ik ooit nog een punt mee gescoordquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En ik heb netGene
Krupa
erin kunnen verwerken.
Vond ik wel leuk om te melden bij trivia-minnend Nederland. Aldus.![]()
rotterdam ska jazz foundation ?quote:
Zoek het wat noordelijkerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:37 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
rotterdam ska jazz foundation ?
haha, nee.. maar het is niet verstandig om twee vragen te doenquote:
Nou ja, volgens mij is die van jou Willy deVille en de band Mink deVillequote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:39 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
haha, nee.. maar het is niet verstandig om twee vragen te doen
Ik doelde op Noord Nederlandquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:39 schreef Captain_Redbeard het volgende:
jaga jazzist weer ?
Kloptquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij is die van jou Willy deVille eb de band Mink deVille
Dat zijn hele leuke optredens met überpimp Willyquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:42 schreef Prep2Fight het volgende:
Gister kaartjes gekregen voor zijn concert in Paradiso omdat ik ben geslaagd
Alles sal reg komquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:43 schreef bartrid het volgende:
dus gewoon door met de vraag van ScrutinizerWat een zooitje hier vanavond
Nope. Ze zijn slecht te herkennen op deze foto omdat de frontman toen al vervangen was,quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:49 schreef Prep2Fight het volgende:
Op jouw vraag inkomende, is het De Amsterdam Klezmer Band ?
quote:k heb een hele grote vieze dikke hond
Die loopt in sien blote kont
Hij is heel erg ongezond
Vlooi'n spring'n in't rond
Och hij loopt mie altied vort
Ik dach hij gaat kapot
Hij is daarom op de hort
Vret mie kaal tot op het bot
Hij het luizen ongehoord
Hem' hem toen lek geboord
Moar de vlooien na zien dood
Beet'n mij toen maar uit
Dus echt vergeet'n kan ik 'm nooit
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:15 schreef brother52 het volgende:
Inderdaad, de gitarist was Mark Tilstra.
En die heeft volgens mij Dandruff opgericht
Totaelske toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:33 schreef peaceman het volgende:
It Dokkumer Lokaeltsje dan toch...
Echt wel, Kobus isquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:36 schreef brother52 het volgende:
Kobus is ook niet goed
Dat wel, maar niet als antwoord.quote:
Totaeltsje zit in de titel van hun verzamelaarquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:35 schreef belsen het volgende:
Totaelske toch?
edit: It Dockumer Lokaeltsje.
Vandaar.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Totaeltsje zit in de titel van hun verzamelaar![]()
Verkeerde provinciequote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Roeg Toeg?
Ik heb de cdquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:02 schreef ranja het volgende:
Echt onmogelijk om muziek van ze te vinden trouwensik heb 2 of 3 nummers in brakke kwaliteit op een tapeje, ergens. Waaronder Hagelslag en Soepenbrij.
Nog nooit van gehoord, maar toch:quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:02 schreef ranja het volgende:
Echt onmogelijk om muziek van ze te vinden trouwensik heb 2 of 3 nummers in brakke kwaliteit op een tapeje, ergens. Waaronder Hagelslag en Soepenbrij.
quote:DISCOGRAFIE:
Single 7":
"Us Hûn is dea" (Top Hole HT 90,198?)
LP:
"Teiwaar yn Tietsjerkstradiel" (Top Hole TH84,1989)
LP samen met anderen:
"Koartling" (Cave, 1988)
CD-demo:
"Rough as tou" (1989)
CD-singles samen met anderen:
"Wâldrock reüniesingel" (Top Hole, 1990)
"FP promosingle" (Friesland pop, 1991)
CD:
"Greta's Tits" (Top Hole HT 100, 1991)
ik ookquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:11 schreef Berkery het volgende:
Ik moest meteen denken aan 'Best tof' van Skik
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:20 schreef peaceman het volgende:
familieleden/partners die een rol gespeeld hebben in het succes?
Ook niet, er kunnen ook genoeg solo-artiesten in het rijtje staanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:21 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Schrijversduo's ? En dan vooral ook de gitarist die veel nummers voor zijn rekening neemt?
Nee, in het rijtje kunnen ook nogquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:24 schreef peaceman het volgende:
Songtrack voor een film gemaakt?
Nope.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Vrijgesproken van zedenmisdrijven?
Nee, het heeft niet met de vorige vraag te makenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:31 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Een greatest hits album dat niet 'greatest hits' heet ??![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:34 schreef peaceman het volgende:
Het heeft met 4 te maken? maar dan is de uitleg wel willekeurig lijkt het....
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:39 schreef thaleia het volgende:
Songtitel met something erin?
Ik herken ze beide nietquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:50 schreef thaleia het volgende:Met enige dank aan Sack_Blabbath voor de voorzet.
Een vraag in hetzelfde straatje (nee, deze formulering is geen hint): wat hebben onderstaande twee bands gemeen?
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat IS een overeenkomst, maar niet degene die ik zoek.quote:
En Vogue misschien. en als dat goed is nog steeds totaal geen idee wat de overeenkomst is.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:11 schreef thaleia het volgende:
Wie zijn die dames? Elke willekeurige rukkende Fokker zou dit moeten weten.
He-hequote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:12 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Deze willekeurige rocker/rukker zegt Atomic Kitten
Beide bovenstaande bands een album met naam 'atom' ?
The Atomic Bitchwax staat momenteel op de Luisterpaalquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:17 schreef peaceman het volgende:
Ik kan je verzekeren dat deze band op Atomic Kitten na obscuur genoeg bevonden werden....
Ik ken ze ook wel (stoner rock), Maar dat betekent nog niet dat ze makkelijk te herkennen zijn aan een foto. Creature with an Atombrain ken ik ook wel, maar herken ik alleen maar omdat die vorige week al een keer was gevraagd. Die eerste ken ik alleen vaag van naam.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:18 schreef thaleia het volgende:
[..]
The Atomic Bitchwax staat momenteel op de Luisterpaal
Dat had ik helemaal niet gezienquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:20 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Eigenlijk had ik de vraag niet helemaal goed
Erg modieus ja. Het bloemetjesbehang iets minder.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:22 schreef thaleia het volgende:
[..]
OT: geen idee wie de beste man is, maar ik ben wel nieuwsgierig, want hij heeft een leuke bril.
Het is geen rockerquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:31 schreef thaleia het volgende:
Het zal wel niet Henk Koorn zijn?
quote:is de dekmantel van Danny Wolfers uit Den Haag. Hoewel hij nog ontdekt moet worden door het 'gewone' poppubliek, wordt hij door liefhebbers van technomuziek al jaren op handen gedragen.
is een internationaal, gevierd muzikant in het genre. Begin jaren negentig begint
muziek te maken, als hij geïnspireerd wordt door zijn helden uit Detroit en Chicago.
Inspiratiebron
Maar zijn grootste muzikale inspiratiebron is Den Haag, nota bene dezelfde stad waar hij woont.maakt een mengvorm van electro-disco gecombineerd met soulvolle house, en obscure ghetto jazztechnofunk. Een hele mond vol. Zelf zegt
dat hij niet vast te pinnen is op één genre, maar dat zijn muziek je van meet af aan in een trance brengt. Met alweer een paar jaar actief te zijn in het muziekwereldje heeft hij meer dan tien projecten gedaan op verschillende formats. De meeste niet op cd, maar op het vertrouwde vinyl, uitgekomen op homebase Bunker Records.
Pionier
Een legendarisch en beroemd Haags label, dat een pionier is op het gebied van technomuziek. Soms ontwikkelt zijn muziek zich als een ware asteroïde en schiet rechtstreeks de hitlijsten in. Zo is dat ook gebeurd met Disco Rout, dat een vette hit wordt in Duitsland in 2002.werkt veel met
. Zij spelen samen ook veel live. De afgelopen jaren hebben zij een sterke reputatie opgebouwd als een van de gekste en origineelste live-acts in het genre.
Uw neiging heeft mijn nachtrust aanzienlijk verlengdquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:42 schreef Grobbel het volgende:
Puur en alleen gebaseerd op 'Disco Rout' ben ik geneigd Legowelt te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |