quote:is one of the most important Brazilian punk rock bands, being the punk rock enthusiasts who propelled the advent of Brazilian rock in the '80s in São Paulo. Appreciated in Europe, they recorded their albums Brasil and Anarkophobia in Berlin, Germany. The group was formed in 1981 by friends who used to hang out at the Punk Rock Discos record store in São Paulo. Their earliest performance for a major audience was in 1982 at the First Punk Festival of São Paulo, aka O Começo do Fim Do Mundo (The Beginning of the End of the World). In that same year, they participated on the collection Sub. After vocalist João Gordo joined the group in 1984, they gradually abandoned their die-hard punk approach for hardcore and then, in 1987 (Vivendo Cada Dia Mais Sujo e Agressivo) to a heavy metal crossover.
ik weet het, hij was te makkelijk. maar tochquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:43 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Rammstein - Reise Reise
Dat moet +2 worden Nog 1 erbij dus voor de Captainquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:45 schreef ongekend41 het volgende:
[..]
ik weet het, hij was te makkelijk. maar toch
Captain_Redbeard +1
Sack_Blabbath +2quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Motorhead - Aces of Spades
6 = (We Are) The Road Crew
Futurejazz, denk dus beetje in het straatje van Jazzanovaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:59 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
genre?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:01 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Kyoto Jazz Massive!
Hee Neleos, als Ongekend41 niet meer terugkomt, wil jij dan als degene die eronder heeft gepost in vet zetten dat het +2 had moet zijn ?? is duidelijker voor de puntentellerquote:
da's echt toevalligquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:05 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
was net naar het nummer The Dawn Introduction (ft. Vanessa Freeman) aan t luisteren
Ja, ik heb het album geluisterd en daar staat een Japans meisje op de cover, vandaar die gok, maar verder weet ik er niks van...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:01 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Kyoto Jazz Massive?
MU is meer opgefuckte electro
Mijn verlang- en luisterlijstje wordt langer en langer ......quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
p.s. Scrutinizer, misschien is het ook iets voor jou? zit iig ook op Compost-label.
Is gewijzigd.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Hee Neleos, als Ongekend41 niet meer terugkomt, wil jij dan als degene die eronder heeft gepost in vet zetten dat het +2 had moet zijn ?? is duidelijker voor de puntenteller![]()
Bartrid +2quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:46 schreef bartrid het volgende:
Trouble!
1 van de bands waar ik alleen maar werk van heb op verzamelaars maar geen volledige albums.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:47 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Bartrid +2
zeer toffe band,is als het goed is bezig met een nieuwe cd
quote:Formed in Hicksville, WV, by guitarist William, bassist Dickie, and drummer Nicholas,is a highly original heavy rock band, who has insisted on remaining an instrumental combo.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:17 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Verkrachtingen van Iron Maiden songs? in star wars style
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:26 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
V/A-Powerslaves (an electro tribute to Iron Maiden)
en vervolgens een uiterst gedetailleerd antwoord weet te geven:quote:Verkrachtingen van Iron Maiden songs? in star wars style
quote:V/A-Powerslaves (an electro tribute to Iron Maiden)
Ik kan er alleen maar vanuit gaan dat ieder zich netjes aan de regels houdt en vervolgens de punten uitdelen. Als je dat als vraagsteller al niet kan, dan is het doel vh spel wegquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het heel verdacht dat Uzumaki eerst dit post:
[..]
en vervolgens een uiterst gedetailleerd antwoord weet te geven:
[..]
het viel me tijdens het nakijken op, maar ik ga hem niet afvallen..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:38 schreef DaisyDuke het volgende:
Het zal in ieder geval niet de eerste keer zijn......
heeft geen zin, is algemeen bekend, etc.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het heel verdacht dat Uzumaki eerst dit post:
en vervolgens een uiterst gedetailleerd antwoord weet te geven:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |