ik ookquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:11 schreef Berkery het volgende:
Ik moest meteen denken aan 'Best tof' van Skik
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:20 schreef peaceman het volgende:
familieleden/partners die een rol gespeeld hebben in het succes?
Ook niet, er kunnen ook genoeg solo-artiesten in het rijtje staanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:21 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Schrijversduo's ? En dan vooral ook de gitarist die veel nummers voor zijn rekening neemt?
Nee, in het rijtje kunnen ook nogquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:24 schreef peaceman het volgende:
Songtrack voor een film gemaakt?
Nope.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Vrijgesproken van zedenmisdrijven?
Nee, het heeft niet met de vorige vraag te makenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:31 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Een greatest hits album dat niet 'greatest hits' heet ??![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:34 schreef peaceman het volgende:
Het heeft met 4 te maken? maar dan is de uitleg wel willekeurig lijkt het....
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:39 schreef thaleia het volgende:
Songtitel met something erin?
Ik herken ze beide nietquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:50 schreef thaleia het volgende:Met enige dank aan Sack_Blabbath voor de voorzet.
Een vraag in hetzelfde straatje (nee, deze formulering is geen hint): wat hebben onderstaande twee bands gemeen?
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat IS een overeenkomst, maar niet degene die ik zoek.quote:
En Vogue misschien. en als dat goed is nog steeds totaal geen idee wat de overeenkomst is.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:11 schreef thaleia het volgende:
Wie zijn die dames? Elke willekeurige rukkende Fokker zou dit moeten weten.
He-hequote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:12 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Deze willekeurige rocker/rukker zegt Atomic Kitten
Beide bovenstaande bands een album met naam 'atom' ?
The Atomic Bitchwax staat momenteel op de Luisterpaalquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:17 schreef peaceman het volgende:
Ik kan je verzekeren dat deze band op Atomic Kitten na obscuur genoeg bevonden werden....
Ik ken ze ook wel (stoner rock), Maar dat betekent nog niet dat ze makkelijk te herkennen zijn aan een foto. Creature with an Atombrain ken ik ook wel, maar herken ik alleen maar omdat die vorige week al een keer was gevraagd. Die eerste ken ik alleen vaag van naam.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:18 schreef thaleia het volgende:
[..]
The Atomic Bitchwax staat momenteel op de Luisterpaal
Dat had ik helemaal niet gezienquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:20 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Eigenlijk had ik de vraag niet helemaal goed
Erg modieus ja. Het bloemetjesbehang iets minder.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:22 schreef thaleia het volgende:
[..]
OT: geen idee wie de beste man is, maar ik ben wel nieuwsgierig, want hij heeft een leuke bril.
Het is geen rockerquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:31 schreef thaleia het volgende:
Het zal wel niet Henk Koorn zijn?
quote:is de dekmantel van Danny Wolfers uit Den Haag. Hoewel hij nog ontdekt moet worden door het 'gewone' poppubliek, wordt hij door liefhebbers van technomuziek al jaren op handen gedragen.
is een internationaal, gevierd muzikant in het genre. Begin jaren negentig begint
muziek te maken, als hij geïnspireerd wordt door zijn helden uit Detroit en Chicago.
Inspiratiebron
Maar zijn grootste muzikale inspiratiebron is Den Haag, nota bene dezelfde stad waar hij woont.maakt een mengvorm van electro-disco gecombineerd met soulvolle house, en obscure ghetto jazztechnofunk. Een hele mond vol. Zelf zegt
dat hij niet vast te pinnen is op één genre, maar dat zijn muziek je van meet af aan in een trance brengt. Met alweer een paar jaar actief te zijn in het muziekwereldje heeft hij meer dan tien projecten gedaan op verschillende formats. De meeste niet op cd, maar op het vertrouwde vinyl, uitgekomen op homebase Bunker Records.
Pionier
Een legendarisch en beroemd Haags label, dat een pionier is op het gebied van technomuziek. Soms ontwikkelt zijn muziek zich als een ware asteroïde en schiet rechtstreeks de hitlijsten in. Zo is dat ook gebeurd met Disco Rout, dat een vette hit wordt in Duitsland in 2002.werkt veel met
. Zij spelen samen ook veel live. De afgelopen jaren hebben zij een sterke reputatie opgebouwd als een van de gekste en origineelste live-acts in het genre.
Uw neiging heeft mijn nachtrust aanzienlijk verlengdquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:42 schreef Grobbel het volgende:
Puur en alleen gebaseerd op 'Disco Rout' ben ik geneigd Legowelt te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |