Dat je dat nog weetquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:59 schreef Luckepuk het volgende:
He tam, heb je nog die "wij duimen samen voor de webcam" foto van you en steef?![]()
HuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuH wat zeggiequote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:27 schreef easy-going het volgende:
Haha, dit topic is er ook nog
Meteen een bijdrage post:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Hhehehequote:Op dinsdag 15 november 2005 18:21 schreef Githa het volgende:
en ze kijkt erbij of ze hem heeft leeg gemaakt![]()
![]()
Die vind ik vet stoerquote:Op maandag 5 juni 2006 00:07 schreef Jonnetje het volgende:
Hi hi.. Emma..
Als Hanne geen zin meer heeft in haar fruit (of ander eten) trekt ze tegenwoordig 'visse-mondjes'...
[afbeelding]
![]()
Die tweede was lachen, het lijkt alsof ze heel boos is, maar ze was juist aan het schateren en gekdoen met mijn jongste broertjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:59 schreef Noli. het volgende:die tweede!
Sara de Pitbullbaby...
Wat is ze op die laatste ineens groot joh.
Volgens mij is er nog geen topic over het krijgen/hebben van een meerling. Ga gerust je gang in het openen van zo'n topic, ik weet zeker dat ik niet de enige ben die het met grote interesse zal volgen,quote:Op zondag 12 november 2006 19:19 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
hoi Baloetjuh,
Ik had in een ander topic al vernomen dat jij trotse moeder bent van een tweeling...(??) Ik weet sinds een aantal dagen dat ik ook een tweeling krijg. Is er ergens een topic waar tweelingouders elkaar treffen ?
Sorry voor het posten in het totaal verkeerde topic![]()
Jeutje! Ik zou jou echt nooit 20 geven!quote:Op zondag 12 november 2006 16:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Normaal posten jullie foto's van je eigen kinders, mag ik nu ook een keertje?
Een veel te felle flits is : NOT DONE !
[afbeelding]
Hihi, dat hangt er vanaf. Ik had je veel ouder gegeven als ik het niet had geweten...quote:Op zondag 12 november 2006 22:02 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Toch is het echt zo BE.. Mag ik dit als complimentje zien?![]()
geopend ! Ben benieuwd naar de reacties, dank voor de tip !quote:Op zondag 12 november 2006 19:46 schreef Lois het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog geen topic over het krijgen/hebben van een meerling. Ga gerust je gang in het openen van zo'n topic, ik weet zeker dat ik niet de enige ben die het met grote interesse zal volgen,
Eh, nou nee..quote:Op donderdag 16 november 2006 15:34 schreef bixister het volgende:
zit jij nooit op de tafel dan noli?![]()
en die yoram.maar moet ie van die pufjes dan melonovy? wat sneu!
quote:
op Bassie!quote:Op donderdag 30 november 2006 11:55 schreef PM-girl het volgende:
Tsja, en op wie lijkt Brent nou, op papa of mama?
Cattie, het is vooral dat mondje volgens mij!
tis dat ie gay is maar anders ging ik me toch dingen afvragenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:59 schreef cattie het volgende:
Vooral die bovenste van Brent! Wel heel schattig!
Bij Ive is het idd zijn mondje, hier een uitvergroting:
[afbeelding]
Lijkt haast Andre van Duin wel..
Zo lief die lodderige oogopslagquote:
Je moest eens weten hoeveel foto's ik van de oudste heb met een paasei op zijn voorhoofd (motoriek klopt niet helemaal). Ik durfde vroeger soms bijna geen boodschappen te gaan doen uit angst dat de kassajuf zou zeggen: "Zat die bult vorige week niet rechts?"quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:45 schreef MeNicole het volgende:
Eindelijk heb ik er eentje van Mikael. Durf hem bijna niet te posten omdat ie eruit ziet of ie klappen heeft gehad![]()
[afbeelding]
Word er op een bepaalde manier naar van![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:07 schreef RockabeIIa het volgende:
[edit: weggehaald, ik vond het toch wel heel erg zielig]
\quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:45 schreef MeNicole het volgende:
Eindelijk heb ik er eentje van Mikael. Durf hem bijna niet te posten omdat ie eruit ziet of ie klappen heeft gehad![]()
[ afbeelding ]
Word er op een bepaalde manier naar van![]()
En stiekem kunnen we het nog steeds.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:08 schreef Jonnetje het volgende:
Je bent net een paar dagen oud en gaat voor het eerst thuis in bad....
Het water is heerlijk warm en je ontspant je helemaal.. Het water is zo lekker warm dat al je spiertjes verslappen en zo ook die van je oogjes dus..
En dan maakt mamma deze foto van je...
Serieus! Toen ik de foto maakte keek ze nog niet zo scheel! Dat zagen we later op de camera zelf pas.![]()
quote:Op zondag 6 september 2009 21:26 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]![]()
ik ging stuk toen ik deze op mn pc zaghahaha mafketel van mij met haar gekke bekken in dr slaap
Maja deed volgens mij een k_i_mitatiequote:Op zondag 6 september 2009 22:13 schreef bixister het volgende:
Macka, ik ben ook benieuwd op wie je doelt!![]()
hihi die Mahre.
en arme A'tje, nu al ten prooi gevallen aan de gekkebekken-tic van haar moeder.![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:37 schreef Ireth het volgende:
Deze past hier ook uitermate goed in
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2011 20:40 schreef Twinkly het volgende:
[ afbeelding ]
Hij had net een bloemknop opgegeten
whahahahahahaquote:
Dat was dus schoolreisje in groep 3... afgelopen maandag is ze wéér naar de Efteling geweest, maar nu dus schoolreisje groep 4... en raad eens??quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:37 schreef Ireth het volgende:
Deze past hier ook uitermate goed in
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik gelukkig ook nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:36 schreef MeNicole2 het volgende:
In de onderste herken ik hem niet eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |