Volgens mij is er nog geen topic over het krijgen/hebben van een meerling. Ga gerust je gang in het openen van zo'n topic, ik weet zeker dat ik niet de enige ben die het met grote interesse zal volgen,quote:Op zondag 12 november 2006 19:19 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
hoi Baloetjuh,
Ik had in een ander topic al vernomen dat jij trotse moeder bent van een tweeling...(??) Ik weet sinds een aantal dagen dat ik ook een tweeling krijg. Is er ergens een topic waar tweelingouders elkaar treffen ?
Sorry voor het posten in het totaal verkeerde topic![]()
Jeutje! Ik zou jou echt nooit 20 geven!quote:Op zondag 12 november 2006 16:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Normaal posten jullie foto's van je eigen kinders, mag ik nu ook een keertje?
Een veel te felle flits is : NOT DONE !
[afbeelding]
Hihi, dat hangt er vanaf. Ik had je veel ouder gegeven als ik het niet had geweten...quote:Op zondag 12 november 2006 22:02 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Toch is het echt zo BE.. Mag ik dit als complimentje zien?![]()
geopend ! Ben benieuwd naar de reacties, dank voor de tip !quote:Op zondag 12 november 2006 19:46 schreef Lois het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog geen topic over het krijgen/hebben van een meerling. Ga gerust je gang in het openen van zo'n topic, ik weet zeker dat ik niet de enige ben die het met grote interesse zal volgen,
Eh, nou nee..quote:Op donderdag 16 november 2006 15:34 schreef bixister het volgende:
zit jij nooit op de tafel dan noli?![]()
en die yoram.maar moet ie van die pufjes dan melonovy? wat sneu!
quote:
op Bassie!quote:Op donderdag 30 november 2006 11:55 schreef PM-girl het volgende:
Tsja, en op wie lijkt Brent nou, op papa of mama?
Cattie, het is vooral dat mondje volgens mij!
tis dat ie gay is maar anders ging ik me toch dingen afvragenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:59 schreef cattie het volgende:
Vooral die bovenste van Brent! Wel heel schattig!
Bij Ive is het idd zijn mondje, hier een uitvergroting:
[afbeelding]
Lijkt haast Andre van Duin wel..
Zo lief die lodderige oogopslagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |