Je moest eens weten hoeveel foto's ik van de oudste heb met een paasei op zijn voorhoofd (motoriek klopt niet helemaal). Ik durfde vroeger soms bijna geen boodschappen te gaan doen uit angst dat de kassajuf zou zeggen: "Zat die bult vorige week niet rechts?"quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:45 schreef MeNicole het volgende:
Eindelijk heb ik er eentje van Mikael. Durf hem bijna niet te posten omdat ie eruit ziet of ie klappen heeft gehad![]()
[afbeelding]
Word er op een bepaalde manier naar van![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:07 schreef RockabeIIa het volgende:
[edit: weggehaald, ik vond het toch wel heel erg zielig]
\quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:45 schreef MeNicole het volgende:
Eindelijk heb ik er eentje van Mikael. Durf hem bijna niet te posten omdat ie eruit ziet of ie klappen heeft gehad![]()
[ afbeelding ]
Word er op een bepaalde manier naar van![]()
En stiekem kunnen we het nog steeds.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:08 schreef Jonnetje het volgende:
Je bent net een paar dagen oud en gaat voor het eerst thuis in bad....
Het water is heerlijk warm en je ontspant je helemaal.. Het water is zo lekker warm dat al je spiertjes verslappen en zo ook die van je oogjes dus..
En dan maakt mamma deze foto van je...
Serieus! Toen ik de foto maakte keek ze nog niet zo scheel! Dat zagen we later op de camera zelf pas.![]()
quote:Op zondag 6 september 2009 21:26 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]![]()
ik ging stuk toen ik deze op mn pc zaghahaha mafketel van mij met haar gekke bekken in dr slaap
Maja deed volgens mij een k_i_mitatiequote:Op zondag 6 september 2009 22:13 schreef bixister het volgende:
Macka, ik ben ook benieuwd op wie je doelt!![]()
hihi die Mahre.
en arme A'tje, nu al ten prooi gevallen aan de gekkebekken-tic van haar moeder.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |