quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:28 schreef DrDentz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
michael gaat op vakantie als De Dood![]()
Mee eensquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Veel Nederlanders zijn te nuchter om zijn leven, gedachtengoed en gedrag in het juiste perspectief te plaatsen. Ik vind Michael Jackson niet alleen om zijn muziek een verrijking voor deze wereld.
Laat hij nou eerst zélf maar eens zijn gedachten 'goed' en gedrag in het juiste perspectief plaatsten.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Veel Nederlanders zijn te nuchter om zijn leven, gedachtengoed en gedrag in het juiste perspectief te plaatsen.
Space Channel 5 was ook dope:quote:Op maandag 4 juli 2005 10:39 schreef fratsman het volgende:
http://www.hcn.zaq.ne.jp/cabic508/rsf/mq.swf
Ook in videogames is Michael de man!![]()
Heftige titel.quote:Op donderdag 18 augustus heeft Talpa twee specials toegevoegd. 'Michael Jackson is onze verlosser' en 'Mijn kind moet een ster worden' vullen die dag het prime-time blok.
Niet weer een rechtszaak.quote:'Michael Jackson wil naar Berlijn verhuizen'
Michael Jackson wil de Verenigde Staten verlaten en verhuizen naar Berlijn of Potsdam. Dat zegt zijn adviseur.
Papa Joe
"Michael is een fan van Duitsland en is verliefd op de stad Berlijn. Ook Potsdam bevalt de familie Jackson zeer goed'', aldus adviseur Shane Andrews. Vader Joe Jackson heeft al omgekeken naar een geschikte woning. Zo heeft hij Villa Kampffmeyer in Potsdam bezichtigd.
Neverland
Jackson was ontroerd door de steun van zijn Duitse fans tijdens zijn pedofilie-proces, aldus Andrews. Ondanks de vrijspraak vorige maand wil Jackson zijn Neverland Ranch in Californië verkopen.
Nieuwe pedozaak
In de VS heeft Jackson ondertussen een nieuwe pedofiliezaak aan zijn broek. Hij had woensdag voor de rechter moeten verschijnen in New Orleans, maar kwam niet opdagen. Hij riskeert daardoor een straf wegens minachting van het hof. De nieuwe pedozaak is aangespannen door ene Joseph Bartucci. Die zegt dat hij in 1984 als 18-jarige tegen zijn wil is vastgehouden door Jackson en seksueel misbruikt. De zanger zou hem in zijn auto hebben gelokt en vervolgens dagenlang hebben vastgehouden.
Verdrongen
Bartucci zegt dat hij de belevenis had verdrongen, totdat die weer aan de oppervlakte kwam door berichtgeving in de media over de zedenzaken waarin Jackson is verwikkeld. De rechter in de zaak-Bartucci heeft voor 17 augustus een nieuwe hoorzitting belegd.
BRON: RTL Nieuws
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:32 schreef Suko het volgende:
Heb 'vader' Jackson ook gezien via een persconferentie, wil zijn verjaardag in Duistsland vieren (hij vertelde als reden onder meer dat er veel Duitse fans in de US waren om Michael te steunen), ik vind hem maar zeer graag de publiciteit opzoeken, who cares waar hij zijn verjaardag viert!
Doen ze ook niet, maar ja hè...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik dacht dat Jehova's getuigen hun verjaardag niet vierden.![]()
quote:Michael Jackson's alien airport
Michael Jackson is building an airport - for aliens.
The eccentric singer reportedly came up with the idea after dreaming he met little green men from outer space.
Jackson wants to set up the extra terrestrial landing strip in the Nevada desert, according to new book 'Alien Rock: The Rock 'n' Roll ET Connection.'.
Author Michael C Luckman claims Jackson even wants to film the first landing at the alleged base.
quote:August 3, 2005 -- MICHAEL Jackson has sold his first post-trial story to the new, U.S. version of Britain's OK! magazine for a whopping $2 million, sources say.
Michael Jackson, now living in Bahrain with his three remarkably light-skinned children, has given an exclusive interview and pictorial to the just-launched weekly that makes no bones about paying celebs for interviews and pictures. But because negotiations took so long, the Jackson cover will run after OK!'s inaugural Jessica Simpson cover, set to hit local newsstands today.
One source said, "Michael Jackson was given full approval over the interview, and the questions are very softball. He got to tell his side of the story the way he wanted to." The Jackson issue is to run next week.
Ach ja, alles voor de publiciteit.quote:Juryleden klappen uit de school over proces Jackson.
Twee leden van de jury die popzanger Michael Jackson vrijspraken van seksueel misbruik van een jongen, schrijven in hun boeken dat hij toch schuldig was.
Verfilming
Mogelijk komt er ook een verfilming van beide boeken. De ex-juryleden Eleanor Cook (79) en Ray Hultman (62) verhalen in hun boeken van het gekissebis binnen de jury dat er uiteindelijk in resulteerde dat de zanger vrijuit ging.
Titels
De titel van het boek van Cook, dat zij samen met haar kleindochter schrijft, liegt er niet om: "Guilty as Hell, Free as a Bird" (Zo schuldig als de hel, zo vrij als een vogel). Hultman schrijft "The Deliberator" (De beraadslager).
Afspraak
Tijdens de juryberaadslagingen zouden de twee schrijvers het totaal met de juryleden oneens zijn geworden. Aanvankelijk zouden de twaalf hebben afgesproken in het openbaar hetzelfde verhaal te vertellen, maar nu hebben er dus twee anders besloten.
Schokken
"Hun onthullingen zullen de wereld schokken", zei iemand die bekend is met beide projecten. "Er komen enorme onthullingen die het ware verhaal vertellen van wat er achter die gesloten deuren is gebeurd."
Het hele zwikkie bedoelde ik eigenlijk.quote:
Omdat 3 vd 12 het zeggen?quote:
Ik ben zeer benieuwd naar die boeken.quote:
Praat niet zo dom, alsjeblieft.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd naar die boeken.![]()
Waar rook is, is vuur.![]()
Vieze pedo!![]()
Dat is toch vrij aanzienlijk daar het 100% met elkaar eens moet zijn.quote:
Je bent 'ze' en '-en' vergeten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:25 schreef static het volgende:
[..]
Dat is toch vrij aanzienlijk daar het 100% met elkaar eens moet zijn.
Ja, dank je.quote:
Dat kan nèt het verschil maken in een rechtzaak tegen een vieze pedo.quote:
Ohw, btw, kom je op de meet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kan nèt het verschil maken in een rechtzaak tegen een vieze pedo.
Intimidatie.![]()
Jij kunt niet eens spellen. Talk to the hand, girl.![]()
![]()
ja, matthijst, language!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Praat niet zo dom, alsjeblieft.
Jullie zitten redelijk vol tochquote:
Even ontopic blijven graag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Best wel zielig als je er gelukkig van wordt deze man een 'vieze pedo' te noemen.
Zeker voor iemand die zich presenteert met een fotootje van iemand, die een bewezen schuinsmarcheerder en toonbeeld van oppervlakkigheid is.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Jullie zitten redelijk vol toch
Mag ik een beetje op de achterbank zitten...![]()
Je maakt het erg moeilijk voor me om je serieus te nemen, dat is alles.quote:
Lul niet. Je bent welkom.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Jullie zitten redelijk vol toch
Mag ik een beetje op de achterbank zitten...![]()
0.20 cent Albert Heijn zegel verdient.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je maakt het erg moeilijk voor me om je serieus te nemen, dat is alles.
Ook na de psychotische post onder die van jou?quote:
opvallend dat je dan weer niet valt over "Ik denk dat die bejaarde dood is voor d'r boek klaar is; ouwe demente trol "quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Best wel zielig als je er gelukkig van wordt deze man een 'vieze pedo' te noemen.
Zeker voor iemand die zich presenteert met een fotootje van iemand, die een bewezen schuinsmarcheerder en toonbeeld van oppervlakkigheid is.
De link met mijn avatar ontgaat mij even.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:18 schreef milagro het volgende:
[..]
opvallend dat je dan weer niet valt over "Ik denk dat die bejaarde dood is voor d'r boek klaar is; ouwe demente trol "
Truste.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ben me bewust van het tijdstip en jullie onvermogen op te rotten uit een topic, maar dit gedoe heeft helemaal niets meer met Michael Jackson te maken. Bedankt voor je bijdrage.
Ach ja, een beetje kankeren op z'n tijd kan geen kwaad....quote:
quote:April 10th "a jury looking to send a message, sent it loud and clear--vindicating Michael Jackson and awarding him $2.7 million in a slander suit against an author who claimed he'd seen a video showing the pop star having sex with a boy...
quote:opvallend dat je dan weer niet valt over "Ik denk dat die bejaarde dood is voor d'r boek klaar is; ouwe demente trol "
Bahrein? Dat ie maar uitkijkt, daar maken ze korte metten met je als het gaat om verdenkingen. Behalve zijn kleur heeft michael schijnbaar ook zijn verstand verloren, wonen in een land met een meerderheid aan Sjiieten...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het moet vanuit Bahrein gaan komen. Daar gaat MJ wonen.
quote:Jackson krijgt boete van 10.000 dollar
Michael Jackson is woensdag door een rechter in New Orleans veroordeeld tot een boete van 10.000 dollar. De popster kreeg de boete omdat hij niet was komen opdagen in een zaak die een man tegen hem heeft aangespannen.
De aanklager, Jospeh Bertucci, claimt seksueel te zijn misbruikt door Jackson in 1984. Hij eist een schadevergoeding. Naar eigen zeggen heeft hij de herinneringen aan het misbruik tot voor kort verdrongen.
Jackson werd in juni in een strafzaak vrijgesproken van de beschuldigingen van kindermisbruik.
BRON: NOS-TT P403/2
quote:De 37-jarige moeder van de jongen die popzanger Michael Jackson in 2003 beschuldigde van seksueel misbruik, is aangeklaagd wegens steunfraude.
Ze zou zich armer hebben voorgedaan om in aanmerking te komen voor een uitkering waarmee ze meer dan 18.000 dollar (15.000 euro) opstreek. Als ze zich niet voor 7 september vrijwillig meldt, zal ze worden gearresteerd.
De vrouw trad op als belangrijke getuige bij het recente proces tegen Jackson. Een jury sprak de King of Pop in juni vrij van seksueel misbruik van de minderjarige jongen.
quote:AMSTERDAM - Michael Jackson wil binnenkort weer op het podium staan. Hij zou momenteel zelfs een metamorfose ondergaan. Momenteel verblijft de zanger in de golfstaat Bahrein, waar hij onlangs een landgoed kocht. Daar maakt hij zich helemaal klaar voor een mega-comeback.
Volgens The New York Post heeft Jackson zichzelf een nieuw kapsel aangemeten en draagt hij minder make-up. Volgens de krant heeft de zanger zelfs een personal trainer in de arm genomen om wat meer spieren te kweken. Het hoort het allemaal bij het plan wat zijn ouders voor hem hebben opgezet, zodat hij weer snel een hit kan gaan scoren, aldus The New York post.
Volgens de krant is er niets meer dat hem kan stoppen: "Michael Jackson komt helemaal terug."
Goed bedoeld maar beter van niet denk ik (voor zijn carriere dan).quote:LOS ANGELES Michael Jackson gaat een single uitbrengen voor de slachtoffers van Katrina. De opbrengst van 'From the bottom of my heart' komt ten goede aan de bewoners van het getroffen gebied.
Dat was toch onzin?quote:Momenteel verblijft de zanger in de golfstaat Bahrein, waar hij onlangs een landgoed kocht. Daar maakt hij zich helemaal klaar voor een mega-comeback.
Jaja....quote:Volgens de krant heeft de zanger zelfs een personal trainer in de arm genomen om wat meer spieren te kweken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |