Ook na de psychotische post onder die van jou?quote:
opvallend dat je dan weer niet valt over "Ik denk dat die bejaarde dood is voor d'r boek klaar is; ouwe demente trol "quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Best wel zielig als je er gelukkig van wordt deze man een 'vieze pedo' te noemen.
Zeker voor iemand die zich presenteert met een fotootje van iemand, die een bewezen schuinsmarcheerder en toonbeeld van oppervlakkigheid is.
De link met mijn avatar ontgaat mij even.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:18 schreef milagro het volgende:
[..]
opvallend dat je dan weer niet valt over "Ik denk dat die bejaarde dood is voor d'r boek klaar is; ouwe demente trol "
Truste.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ben me bewust van het tijdstip en jullie onvermogen op te rotten uit een topic, maar dit gedoe heeft helemaal niets meer met Michael Jackson te maken. Bedankt voor je bijdrage.
Ach ja, een beetje kankeren op z'n tijd kan geen kwaad....quote:
quote:April 10th "a jury looking to send a message, sent it loud and clear--vindicating Michael Jackson and awarding him $2.7 million in a slander suit against an author who claimed he'd seen a video showing the pop star having sex with a boy...
quote:opvallend dat je dan weer niet valt over "Ik denk dat die bejaarde dood is voor d'r boek klaar is; ouwe demente trol "
Bahrein? Dat ie maar uitkijkt, daar maken ze korte metten met je als het gaat om verdenkingen. Behalve zijn kleur heeft michael schijnbaar ook zijn verstand verloren, wonen in een land met een meerderheid aan Sjiieten...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het moet vanuit Bahrein gaan komen. Daar gaat MJ wonen.
quote:Jackson krijgt boete van 10.000 dollar
Michael Jackson is woensdag door een rechter in New Orleans veroordeeld tot een boete van 10.000 dollar. De popster kreeg de boete omdat hij niet was komen opdagen in een zaak die een man tegen hem heeft aangespannen.
De aanklager, Jospeh Bertucci, claimt seksueel te zijn misbruikt door Jackson in 1984. Hij eist een schadevergoeding. Naar eigen zeggen heeft hij de herinneringen aan het misbruik tot voor kort verdrongen.
Jackson werd in juni in een strafzaak vrijgesproken van de beschuldigingen van kindermisbruik.
BRON: NOS-TT P403/2
quote:De 37-jarige moeder van de jongen die popzanger Michael Jackson in 2003 beschuldigde van seksueel misbruik, is aangeklaagd wegens steunfraude.
Ze zou zich armer hebben voorgedaan om in aanmerking te komen voor een uitkering waarmee ze meer dan 18.000 dollar (15.000 euro) opstreek. Als ze zich niet voor 7 september vrijwillig meldt, zal ze worden gearresteerd.
De vrouw trad op als belangrijke getuige bij het recente proces tegen Jackson. Een jury sprak de King of Pop in juni vrij van seksueel misbruik van de minderjarige jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |