quote:August 3, 2005 -- MICHAEL Jackson has sold his first post-trial story to the new, U.S. version of Britain's OK! magazine for a whopping $2 million, sources say.
Michael Jackson, now living in Bahrain with his three remarkably light-skinned children, has given an exclusive interview and pictorial to the just-launched weekly that makes no bones about paying celebs for interviews and pictures. But because negotiations took so long, the Jackson cover will run after OK!'s inaugural Jessica Simpson cover, set to hit local newsstands today.
One source said, "Michael Jackson was given full approval over the interview, and the questions are very softball. He got to tell his side of the story the way he wanted to." The Jackson issue is to run next week.
Ach ja, alles voor de publiciteit.quote:Juryleden klappen uit de school over proces Jackson.
Twee leden van de jury die popzanger Michael Jackson vrijspraken van seksueel misbruik van een jongen, schrijven in hun boeken dat hij toch schuldig was.
Verfilming
Mogelijk komt er ook een verfilming van beide boeken. De ex-juryleden Eleanor Cook (79) en Ray Hultman (62) verhalen in hun boeken van het gekissebis binnen de jury dat er uiteindelijk in resulteerde dat de zanger vrijuit ging.
Titels
De titel van het boek van Cook, dat zij samen met haar kleindochter schrijft, liegt er niet om: "Guilty as Hell, Free as a Bird" (Zo schuldig als de hel, zo vrij als een vogel). Hultman schrijft "The Deliberator" (De beraadslager).
Afspraak
Tijdens de juryberaadslagingen zouden de twee schrijvers het totaal met de juryleden oneens zijn geworden. Aanvankelijk zouden de twaalf hebben afgesproken in het openbaar hetzelfde verhaal te vertellen, maar nu hebben er dus twee anders besloten.
Schokken
"Hun onthullingen zullen de wereld schokken", zei iemand die bekend is met beide projecten. "Er komen enorme onthullingen die het ware verhaal vertellen van wat er achter die gesloten deuren is gebeurd."
Het hele zwikkie bedoelde ik eigenlijk.quote:
Omdat 3 vd 12 het zeggen?quote:
Ik ben zeer benieuwd naar die boeken.quote:
Praat niet zo dom, alsjeblieft.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd naar die boeken.![]()
Waar rook is, is vuur.![]()
Vieze pedo!![]()
Dat is toch vrij aanzienlijk daar het 100% met elkaar eens moet zijn.quote:
Je bent 'ze' en '-en' vergeten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:25 schreef static het volgende:
[..]
Dat is toch vrij aanzienlijk daar het 100% met elkaar eens moet zijn.
Ja, dank je.quote:
Dat kan nèt het verschil maken in een rechtzaak tegen een vieze pedo.quote:
Ohw, btw, kom je op de meet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kan nèt het verschil maken in een rechtzaak tegen een vieze pedo.
Intimidatie.![]()
Jij kunt niet eens spellen. Talk to the hand, girl.![]()
![]()
ja, matthijst, language!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Praat niet zo dom, alsjeblieft.
Jullie zitten redelijk vol tochquote:
Even ontopic blijven graag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Best wel zielig als je er gelukkig van wordt deze man een 'vieze pedo' te noemen.
Zeker voor iemand die zich presenteert met een fotootje van iemand, die een bewezen schuinsmarcheerder en toonbeeld van oppervlakkigheid is.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Jullie zitten redelijk vol toch
Mag ik een beetje op de achterbank zitten...![]()
Je maakt het erg moeilijk voor me om je serieus te nemen, dat is alles.quote:
Lul niet. Je bent welkom.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Jullie zitten redelijk vol toch
Mag ik een beetje op de achterbank zitten...![]()
0.20 cent Albert Heijn zegel verdient.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je maakt het erg moeilijk voor me om je serieus te nemen, dat is alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |