Maar 't is zo'n wrak, bedoel ik.. volgens mij kan hij al die moves niet meer. Dat vond ik zelfs in de clip van you rock my world al zichtbaar.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:27 schreef Fokkertje35 het volgende:
Tsja, wat is een flop. Invincible heeft wereldwijd bijna 10 miljoen exemplaren verkocht. Voor ieder ander zou dat een succes zijn.
Cry is uitgebracht zonder toestemming van Michael, daarom zat hij zelf ook niet in de video. You Rock My World heeft in de VS niet eens in de winkels gelegen, terwijl het nummer op basis van airplay alleen destijds een succes was. Met verkoop erbij zou het in de VS een nummer 1-hit zijn geweest.
Het enige probleem met Invincible was eigenlijk het teveel aan songs. Er zaten wat zwakke nummers tussen, maar zeker ook verdomd goede songs: Break of Dawn, Butterflies, Whatever Happens en natuurlijk You Rock My World.
Qua uiterlijk was het niet best in die tijd, maar hij ziet er nu wel weer beter uit. En dan hebben we het niet over smaak, want ik zie hem ook liever met een kleurtje, normale neus en vooral een ander kapsel.
Misschien zou 'ie dat eens voor anderen kunnen doenquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Het ontbreken van goede videoclips heeft m.i. 'Invincible' de das omgedaan. Het was in ieder geval geen slecht album, integendeel, de meeste nummers hadden hitpotentie.
Vroeger was het uitkomen van een nieuwe clip van Michael een event. Het niveau van het merendeel van de videoclips die tegenwoordig gemaakt worden is bedroevend. Hetzelfde lijkt ook wel voor de muziek in het algemeen te gelden. Misschien is het maar goed ook dat clips weggestopt worden achter dikke sms-balken.
Nu Michael langzaam maar zeker weer de regie over z'n leven in eigen hand neemt, hoop ik dat hij weer gaat doen waar hij goed in is: goede nummers schrijven èn vernieuwende clips maken.
Ik ben het zo met je eens. Het is alleen wel jammer. Van de 10 keer staat er (naar mijn mening) een irritant kutnummer op de eerste plaats. En die ene uitzondering is dan een geweldig nummer, maar ja 1 tegen 9.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:12 schreef DrDentz het volgende:
het zou me niet uitmaken of zn nieuwe muziek een hit wordt ofniet; tegenwoordig kunnen alleen kutnummers als 'watskeburt' en die troep op nummer 1 komen.. die hitlijsten zeggen niets over kwaliteit
michael jackson moet schijt hebben aan wat er tegenwoordig 'hip' is en gewoon doen wat ie zelf mooi vindt.. iedereen zeikt invincible af terwijl ze er nooit naar geluisterd hebben en 50 cent en die andere gorilla-unit leden hebben hit na hitwat een kwaliteitsmuziek is dat ja
Ik herinner mij dat er meer kleine verwijzingen naar andere clips in dat nummer/clip zaten.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:21 schreef Fokkertje35 het volgende:
Klopt die clip is niet echt super. Dat Smooth Criminal (en veel elementen uit de choreografie van Dangerous) zit er in omdat er weinig tijd was om hem te maken. Viel mij toen ook tegen. En ik schrok omdat Michael zijn bovenlip niet meer kon bewegen. Gelukkig is dat nu weer een stuk beter.
Klopt ja. Daardoor kwam de clip op mij een beetje over als een soort van parodie.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:13 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik herinner mij dat er meer kleine verwijzingen naar andere clips in dat nummer/clip zaten.
Kan er alleen even niet op komen wat allemaal. Vond het ook geen supersterke clip.
Gewoon de Wehkampgids op dat wijf pleuren, als variatie op een themaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:03 schreef Iwan1976 het volgende:Michael Jackson opnieuw voor de rechter
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:07 schreef milagro het volgende:
Gewoon de Wehkampgids op dat wijf pleuren, als variatie op een thema
Je gaat natuurlijk klagen bij degene met de grootste portemonnee.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:48 schreef DrDentz het volgende:
wat een hondsdolle aanklacht.. als je al iemand gaan aanklagen nadat je gebeten bent door een hond, ga je toch de eigenaar van de hond aanklagen en niet zijn huisbaas?![]()
doe dan Bill Gates!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:26 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Je gaat natuurlijk klagen bij degene met de grootste portemonnee.![]()
The eye of the beholder.. daar zit een vuiltje in misschien?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:09 schreef the_legend_killer het volgende:
De smeerlap was schuldig.
Dat Jackson maar fijn in Amerika blijft
Hij heeft een zak geld op tafel gegooid.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
The eye of the beholder.. daar zit een vuiltje in misschien?
Onschuldig! Wen maar aan het idee.
De enige manier dat je dat kan weten is als je zelf door hem bent geneukt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:09 schreef the_legend_killer het volgende:
De smeerlap was schuldig.
Dat Jackson maar fijn in Amerika blijft
En lekker dattie het vond.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:14 schreef BB-King het volgende:
De enige manier dat je dat kan weten is als je zelf door hem bent geneukt.
Ik ben nog nooit bij MJ in de buurt geweest dus hou je bekquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:14 schreef BB-King het volgende:
[..]
De enige manier dat je dat kan weten is als je zelf door hem bent geneukt.
Je kunt wel zien dat jij vannacht niet de BOB was.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben nog nooit bij MJ in de buurt geweest dus hou je bek
Deze alcholist hier weet dat het een vieze vetzak is en als ik de kans jruht dan jaag ik hem een kogel de de kop
de coe vieze kinder verkrachter
Dat meen je niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:17 schreef DrDentz het volgende:
wat een onzintopic wordt dit toch![]()
jullie moeten rustiger posten; er kunnen maar 300 reacties in en MJ moet tijdens dit topic nog naar Europa komen en Sneddon is zn paspoort 'kwijtgeraakt' dus dat duurt nog wel ff
tom sneddon is a cold manquote:Jacko's Passport 'Lost' by District Attorney
There's a reason Michael Jackson 's passport hasn't been returned to him: It's missing.
Or so say sources close to the case, who have tried without luck to get the Santa Barbara County district attorney's office to give it back to Jackson.
Jackson's passport would come in handy right now, since he's trying to leave the U.S. for Europe.
As I reported yesterday, he's sort of in limbo, although sources say he is not at Neverland. This would narrow down the choices to Las Vegas or a private yacht harbored in La Jolla, just north of San Diego.
Either way, the district attorney's inability to return the passport seems a little passive-aggressive, considering Jackson was exonerated 10 days ago.
Solliciteert Tom Sneddon met z'n kinderachtige gedrag soms naar een vakantie op Neverland? Wat een kleuter zeg.quote:
bronquote:Geplaatst: 28-06-2005 (14:10)
Televisiestations willen Michael Jackson.
Michael Jackson is bereid zijn eerste televisie-interview te geven, nadat hij werd vrijgesproken van onder meer kindermisbruik. Naar verluidt kan hij voor een gesprek tien miljoen dollar ontvangen.
Amerikaanse televisiestations rollen namelijk over elkaar heen om een exclusief interview met de 'King of Pop' te kunnen uitzenden. Onder de gegadigden voor het gesprek met de zanger zijn talkshowpresentatrices Barbara Walters en Oprah Winfrey.
Ik snap niks van deze cijfersquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:30 schreef VeX- het volgende:
Ook frappant dat zijn verkopen, althans op amazon, omhoog zijn gegaan na de vrijspraak.
Michael Jackson: The Ultimate Collection
3. Up 6717% today ~ Amazon.com Sales Rank: 323 (was 22022)
Off the Wall [Bonus Tracks]
4. Up 6431% today ~ Amazon.com Sales Rank: 211 (was 13781)
Thriller [Bonus Tracks]
6. Up 3077% today ~ Amazon.com Sales Rank: 124 (was 3940)
Number Ones
7. Up 2149% today ~ Amazon.com Sales Rank: 117 (was 2632)
Ik dacht dat Oprah niets meer van Michael moest hebben.quote:Onder de gegadigden voor het gesprek met de zanger zijn talkshowpresentatrices Barbara Walters en Oprah Winfrey.
Oprah, de mediahoer, doet alles voor publiciteitquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Oprah niets meer van Michael moest hebben.
Michael Jackson: The Ultimate Collectionquote:
Al die media-aasgieren die hem de afgelopen maanden veroordeeld hebben cirkelen nu weer om hem heen. Als ik Michael was zou ik de primeur gunnen aan een buitenlandse zender... misschien iets voor het Jeugdjournaal?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:34 schreef matthijst het volgende:
Oprah, de mediahoer, doet alles voor publiciteit
Zo dik vind ik hem anders niet...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij MJ in de buurt geweest dus hou je bek
Deze alcholist hier weet dat het een vieze vetzak is en als ik de kans jruht dan jaag ik hem een kogel de de kop
de coe vieze kinder verkrachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |