Zie post 20:55.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:57 schreef hollander172 het volgende:
Wat kosten die?Heb zelf een combi van Spool die best bevalt.
![]()
Goed bezig sjaakquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:58 schreef Patrick281 het volgende:
Jammer dat er zo weinig van overblijft door het noodzakelijk flitsen.![]()
Maar de velg was echt megavuil, en is nu erg blinky.![]()
[afbeelding]
Er is nog veel winst te boeken via enkele uren poetsen met commandant op de naaf, en de zijkanten van de velg. Maar dat komt wel een keer misschien.![]()
Redelijk.quote:
werd net ook nog gesmst door werk. Het is goddomme weekend, ik werk niet voor mezelf, ik ben gewoon loonslaafquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hier ook.
32 uur Kawa er op zitten, vandaag vrije dag en dankzij Prorail hele dag bezig geweest, nu nog factuurtje maken voor morgenochtend 10 uur en dan zit mijn "werkweek" er op.
![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:46 schreef Rausdouwer het volgende:
Hoe zou het eigenlijk met RB gaan (of zijn gegaan)?
Mensen zoals ikquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Redelijk.![]()
Hier kan ik met mijn kop ook niet bijwelke idioot van een monteur monteert die schroeven zo dat ik ze er amper uit krijg omdat ze gortdroog liggen te verroesten in de schroefdraad?
![]()
[afbeelding]
Op die rechtsonder zit alweer kopervet.![]()
maak jij ook foto's tijdens sexen ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Redelijk.![]()
Hier kan ik met mijn kop ook niet bijwelke idioot van een monteur monteert die schroeven zo dat ik ze er amper uit krijg omdat ze gortdroog liggen te verroesten in de schroefdraad?
![]()
[afbeelding]
feliquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:05 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
Hij is binnen
![]()
![]()
![]()
Heb er meteen maar een diner achteraan gegooid![]()
Man ik ben moe dat wil je niet weten..........quote:
Ik doe het beide maar het loopt gewoon te goed.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:04 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
werd net ook nog gesmst door werk. Het is goddomme weekend, ik werk niet voor mezelf, ik ben gewoon loonslaaf
onee, detachering, declarabele uren dus![]()
1) Weet ik nietquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Man ik ben moe dat wil je niet weten..........
Zit ook tegen een verkoudheidje aan, ligt er al eentje in bed die de hele dag heeft lopen snotteren.![]()
Nu er toch nog volk is en ik geen zin heb de goede topics op te zoeken even een paar vragen.
1) gisteren briefje gekregen van de BD dat ik dik 600,- terugkrijg over 2002, vandaag een briefje dat ik wat vergeten was in te vullen qua ziekte etc. Hoelang duurt het nu dan weer voor ik mijn geld krijg.![]()
2) Stuur van de auto trilt bij 120, bij 100 en lager helemaal niet, ben even vergeten wat er dan ook weer verrot was. Iemand een idee?
3) Laatste vraaghoelang duurt het als ik maandag BTW en KVK nummer aanvraag eer ik die binnen heb?
stoeprandje geraakt?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zit ook tegen een verkoudheidje aan, ligt er al eentje in bed die de hele dag heeft lopen snotteren.![]()
2) Stuur van de auto trilt bij 120, bij 100 en lager helemaal niet, ben even vergeten wat er dan ook weer verrot was. Iemand een idee?
1quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nu er toch nog volk is en ik geen zin heb de goede topics op te zoeken even een paar vragen.
1) gisteren briefje gekregen van de BD dat ik dik 600,- terugkrijg over 2002, vandaag een briefje dat ik wat vergeten was in te vullen qua ziekte etc. Hoelang duurt het nu dan weer voor ik mijn geld krijg.![]()
3) Laatste vraaghoelang duurt het als ik maandag BTW en KVK nummer aanvraag eer ik die binnen heb?
kan binnen een maand zijn, kan ook 3 maanden durenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:06 schreef hollander172 het volgende:
uitbalancerenquote:2) Stuur van de auto trilt bij 120, bij 100 en lager helemaal niet, ben even vergeten wat er dan ook weer verrot was. Iemand een idee?
binnen 2 wekenquote:3) Laatste vraaghoelang duurt het als ik maandag BTW en KVK nummer aanvraag eer ik die binnen heb?
heb jaar gefreelanced als duikinstructeur, dat was wel weer leuk danquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik doe het beide maar het loopt gewoon te goed.Aan de ene kant leuk natuurlijk maar ik ben zoooooooooo moe.
Dat zal het zijnquote:
Wij doen in stinkende dingenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:11 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
heb jaar gefreelanced als duikinstructeur, dat was wel weer leuk dan
balanceren dusquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat zal het zijnvoor afhalen en bezorgen "ram" ik hem altijd een hoog stoepje op aangezien ik dan via de achtertuin alles kan overladen.
Hoef ik die zooi niet door het hele huis te tillen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:08 schreef hicham het volgende:
[..]
1) Weet ik niet
2) Weet ik niet
3) Weet ik niet
Weet je iig dat je vragen zijn gelezen
En nou ga ik echt![]()
![]()
en jij wilde een sleutelmotor? geen enkele technische kennis in huis hier ook hequote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik snap geel lars vna je verhaal lars![]()
Djeezus........quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kan binnen een maand zijn, kan ook 3 maanden duren
Dat is dan weer hoopvol.quote:binnen 2 weken
Geen dank.quote:
ik denk meer de uitlegquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:16 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
en jij wilde een sleutelmotor? geen enkele technische kennis in huis hier ook he
Nope straks nog ff borrel halen in de stadquote:
Die borrel pak ik thuis wel, vriendin ligt ziek in bed.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:26 schreef RB het volgende:
[..]
Nope straks nog ff borrel halen in de stad![]()
nu nog aan de![]()
Zeg je houdt er wel rekening mee dat we morgen nog moeten headbangen he ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:26 schreef RB het volgende:
[..]
Nope straks nog ff borrel halen in de stad![]()
nu nog aan de![]()
beterschapquote:
Als ik telaat thuis kom zal mijn hoofd zowieso wel bengenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zeg je houdt er wel rekening mee dat we morgen nog moeten headbangen he ?![]()
![]()
Of je er nou wel of geen kopervet op smeert, volgens mij worden die dingen op een gegeven moment toch zo droog als de bovenste schroeven... Volgens mij zei je van niet, maar ik heb zelf ook vaker kopervet op een aantal bouten van de brommertquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Redelijk.![]()
![]()
[afbeelding]
Spulletjes van BE of doe je zelf ook nog iets?quote:
Of de Plastic DRquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:49 schreef Makster het volgende:
Uhhmmmzzzz......hmmm...anders moet ik maar een cr500 kopen ofzo![]()
Stront, ik twijfel peppo....
Haring EN bierquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:47 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Morgen haring&bierfeest in vlaardingen voor degenen die nog geen plannen hebben. Ik ben te aanschouwen in de haven
En het probleem isquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:49 schreef Youssef het volgende:
Godveerrrrrrr.... het wordt geweldig weer.
Haringquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:47 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Morgen haring&bierfeest in vlaardingen voor degenen die nog geen plannen hebben. Ik ben te aanschouwen in de haven
ze laadt d'r eigen auto maar inquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Spulletjes van BE of doe je zelf ook nog iets?
Hoef je niet mee te nemen... zit al in mijn tas.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:52 schreef RB het volgende:
morgen maar veel bier zonnebrandolie mee nemen![]()
vis moet zwemmenquote:
Hoe is het gegaan chef met je E?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:52 schreef RB het volgende:
morgen maar veel bier zonnebrandolie mee nemen![]()
Das idd een probleem jaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:53 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik moet leren, 24 uur...
vanaf morgen dan he
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hoef je niet mee te nemen... zit al in mijn tas.
Jij moet wel wat voor op je koppie doen... aangezien niemand het verschil ziet tussen je normale gedrag en een zonnesteek.
quote:
Even freestyle gedacht: zij doet een optreden en jij duikt de lege bierflesjes op?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:54 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ze laadt d'r eigen auto maar in
ik doe mijn duikuitrustig wel
thanksquote:
bijna goed. ZIj gaat verven en ik lig als duiker in de havenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Even freestyle gedacht: zij doet een optreden en jij duikt de lege bierflesjes op?
Scan je rijbewijs eens in manquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:04 schreef RB het volgende:
[..]
thanks
Die laatste twee stempel laat ik achterwege
heb niet een scannerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
Scan je rijbewijs eens in manJe mag je kop weglaten als dat een probleem is
Feli nog![]()
En daar duik je pessariums en gebruikte condooms op?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:08 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
........en ik lig als duiker in de haven
ook nietquote:
Dat is een gevangenisquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:15 schreef RB het volgende:
[..]
ook niet![]()
digicam die ik altijd bij me heb is van ondeugend![]()
quote:
bewaking en demo's enzoquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En daar duik je pessariums en gebruikte condooms op?![]()
Maw WTF moet je daar doen?![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En daar duik je pessariums en gebruikte condooms op?![]()
Maw WTF moet je daar doen?![]()
Het zou eigenlijk best wel een filmrolletje kunnen zijn.quote:
Sorry kon het niet laten, hij deed zo vaag..........quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het zou eigenlijk best wel een filmrolletje kunnen zijn.![]()
quote:
Mooi tijdstip inderdaad jaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:31 schreef hollander172 het volgende:
Dammit, net weer een bestelling binnen gehad.............
Elke ondernemer zou er blij mee zij maar op dit moment?![]()
Het kost even frustratie's maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:18 schreef Patrick281 het volgende:
Kutkettingding is veel te goed, kreeg hem met de kettingsplitter niet door de midden.
De hele ketting straalde al kwaliteit uit, en ook het clipje en kapje bleken van een hele nauwe tolerantie.
Na veel vijven en zessen ook maar het pinnetje ernaast een beetje uitgedraaid..
Toen lukte het wel, maar nu sluit e.a. niet meer mooi aan, schakel is krom.![]()
Morgen maar weer verder proberen.. misschien met de hamer terugslaan.![]()
En de ketting van de CR, en de oude van de KLX gingen eerder zo gemakkelijk.![]()
Feli met je grote grote uitgebreide rijbewijsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:05 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
Hij is binnen
![]()
![]()
![]()
Heb er meteen maar een diner achteraan gegooid![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005![]()
>> 02:02 <<
![]()
schreef Patrick281 het volgende:
Ik denk eerder dat die 65 euro door de p-l-e-e gaat.![]()
Ik zocht op Didiotquote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:49 schreef Patrick281 het volgende:
Dat is knap gevonden.![]()
Ga je zelf ook een SM kopen na al die foto's doorgespit te hebben?![]()
Wilde gewoon een foto van die motor zienquote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:58 schreef Patrick281 het volgende:
Waarom zou je?![]()
![]()
En die heeft geen SM, dus kan daar ook niet staan.![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
we vertrekken zo, broer en zus gaan gewoon uit een vliegtuig springen![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |