Haringquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:47 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Morgen haring&bierfeest in vlaardingen voor degenen die nog geen plannen hebben. Ik ben te aanschouwen in de haven
ze laadt d'r eigen auto maar inquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Spulletjes van BE of doe je zelf ook nog iets?
Hoef je niet mee te nemen... zit al in mijn tas.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:52 schreef RB het volgende:
morgen maar veel bier zonnebrandolie mee nemen![]()
vis moet zwemmenquote:
Hoe is het gegaan chef met je E?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:52 schreef RB het volgende:
morgen maar veel bier zonnebrandolie mee nemen![]()
Das idd een probleem jaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:53 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik moet leren, 24 uur...
vanaf morgen dan he
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hoef je niet mee te nemen... zit al in mijn tas.
Jij moet wel wat voor op je koppie doen... aangezien niemand het verschil ziet tussen je normale gedrag en een zonnesteek.
quote:
Even freestyle gedacht: zij doet een optreden en jij duikt de lege bierflesjes op?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:54 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ze laadt d'r eigen auto maar in
ik doe mijn duikuitrustig wel
thanksquote:
bijna goed. ZIj gaat verven en ik lig als duiker in de havenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Even freestyle gedacht: zij doet een optreden en jij duikt de lege bierflesjes op?
Scan je rijbewijs eens in manquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:04 schreef RB het volgende:
[..]
thanks
Die laatste twee stempel laat ik achterwege
heb niet een scannerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
Scan je rijbewijs eens in manJe mag je kop weglaten als dat een probleem is
Feli nog![]()
En daar duik je pessariums en gebruikte condooms op?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:08 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
........en ik lig als duiker in de haven
ook nietquote:
Dat is een gevangenisquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:15 schreef RB het volgende:
[..]
ook niet![]()
digicam die ik altijd bij me heb is van ondeugend![]()
quote:
bewaking en demo's enzoquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En daar duik je pessariums en gebruikte condooms op?![]()
Maw WTF moet je daar doen?![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En daar duik je pessariums en gebruikte condooms op?![]()
Maw WTF moet je daar doen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |