Djeezus........quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kan binnen een maand zijn, kan ook 3 maanden duren
Dat is dan weer hoopvol.quote:binnen 2 weken
Geen dank.quote:
ik denk meer de uitlegquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:16 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
en jij wilde een sleutelmotor? geen enkele technische kennis in huis hier ook he
Nope straks nog ff borrel halen in de stadquote:
Die borrel pak ik thuis wel, vriendin ligt ziek in bed.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:26 schreef RB het volgende:
[..]
Nope straks nog ff borrel halen in de stad![]()
nu nog aan de![]()
Zeg je houdt er wel rekening mee dat we morgen nog moeten headbangen he ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:26 schreef RB het volgende:
[..]
Nope straks nog ff borrel halen in de stad![]()
nu nog aan de![]()
beterschapquote:
Als ik telaat thuis kom zal mijn hoofd zowieso wel bengenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zeg je houdt er wel rekening mee dat we morgen nog moeten headbangen he ?![]()
![]()
Of je er nou wel of geen kopervet op smeert, volgens mij worden die dingen op een gegeven moment toch zo droog als de bovenste schroeven... Volgens mij zei je van niet, maar ik heb zelf ook vaker kopervet op een aantal bouten van de brommertquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Redelijk.![]()
Hier kan ik met mijn kop ook niet bijwelke idioot van een monteur monteert die schroeven zo dat ik ze er amper uit krijg omdat ze gortdroog liggen te verroesten in de schroefdraad?
![]()
[afbeelding]
Op die rechtsonder zit alweer kopervet.![]()
Spulletjes van BE of doe je zelf ook nog iets?quote:
Of de Plastic DRquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:49 schreef Makster het volgende:
Uhhmmmzzzz......hmmm...anders moet ik maar een cr500 kopen ofzo![]()
Stront, ik twijfel peppo....
Haring EN bierquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:47 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Morgen haring&bierfeest in vlaardingen voor degenen die nog geen plannen hebben. Ik ben te aanschouwen in de haven
En het probleem isquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:49 schreef Youssef het volgende:
Godveerrrrrrr.... het wordt geweldig weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |