Of knikkersquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Moet ik dat topic weer opzoeken
Klotsooi, onderuitgaan op het circuitHadden ze geen zand over de olie kunnen strooien
?
Nee, zand rijdt lekker bij het aanremmen van een bocht.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:52 schreef Youssef het volgende:
Moet ik dat topic weer opzoeken
Klotsooi, onderuitgaan op het circuitHadden ze geen zand over de olie kunnen strooien
?
Brabo's zijn ook veel liever heHquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:46 schreef Youssef het volgende:
Heb ook even gekeken op MF in dat Amsterdam topic... was daar weleens begonnen met posten, maar dat type mensen bevalt me nietsZijn er ook teveel
![]()
Zitten wel telkens van die mongolige foto's + allochtonen in![]()
![]()
Hmmmm....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Brabo's zijn ook veel liever heH![]()
Post dan in dat Puta topicquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:25 schreef Patrick281 het volgende:
Jij is onderweg naar 10 minuten over tijd.![]()
nee was op zondag dan is Bossche Bollenboer geslotenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:30 schreef hicham het volgende:
Hey maar wacht eens even, jullie hebben in Den Bosch gemeet maar geen Bosche bollen gegeten?
Het-kan-nog-steeds.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:46 schreef Rausdouwer het volgende:
Jullie hebben het nog rustig gehouden op vrijdagmiddag.![]()
Hoe zou het eigenlijk met RB gaan (of zijn gegaan)?
Zo'n examen duurt langer dan met motor of auto.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:46 schreef Rausdouwer het volgende:
Jullie hebben het nog rustig gehouden op vrijdagmiddag.![]()
Hoe zou het eigenlijk met RB gaan (of zijn gegaan)?
En?quote:
Verzendkosten schijnen tot 8 banden hetzelfde te zijn, niemand die ook wat moet hebbenquote:Michelin Pilot Power
Pair Price Price Rear Tyre
120/70ZR17 and 180/55ZR17 : 185 Euros.
helaas paar maanden te laatquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:04 schreef Youssef het volgende:
Ziet er goed uit![]()
Moet eigenlijk ook gewoon direct 4 setjes bestellen net als die stuntgekke![]()
[..]
Verzendkosten schijnen tot 8 banden hetzelfde te zijn, niemand die ook wat moet hebben![]()
DR hahaquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:52 schreef hicham het volgende:
Youssef![]()
Hier is de URL die Mercy mij gaf maar omdat je niet op MSN bent geef ik het je hier maar
Gaat over die goedkope banden
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/101605/1
Nee, ik ga niet IRL een URL doorgeven aan mijn broertje
Ik ruik handel.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:04 schreef Youssef het volgende:
Ziet er goed uit![]()
Moet eigenlijk ook gewoon direct 4 setjes bestellen net als die stuntgekke![]()
[..]
Verzendkosten schijnen tot 8 banden hetzelfde te zijn, niemand die ook wat moet hebben![]()
Hmmmquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:04 schreef Youssef het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:09 schreef LangeJan het volgende:
Zag ik in mijn linker ooghoek iets zwarts bewegen. Dus ik naar de balie toe. Ik vroeg zo van "Wat was dat zwarte ding wat ik in de Efteling zag lopen?
Zegt die mevrouw "Ja, das een Slaaf"
Zal wel in het kader van integratie zijn ofzo?
Of anders neem ik zijn voorband gewoonquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]achterbandje en als het echt voordelig is doe ik meteen hele nieuwe set eronder.
Ik check zo die url wel even.
Kijk morgen even naar de precieze staat.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Of anders neem ik zijn voorband gewoon
Hoeft ie geen compleet setje
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wordt die bandiet toch nog een beetje mooi.
Even alleen de pagina's die hij nodig heeft exporteren via Photoshop.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:35 schreef hicham het volgende:
Heb hem een PDF'je van mijn WPH gegeven, maar dat werkt niet zo lekker
Me too.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:12 schreef Makster het volgende:
![]()
wat een ongelooflijk drukke tering week zeg, echt niet normaal![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:12 schreef Makster het volgende:
![]()
wat een ongelooflijk drukke tering week zeg, echt niet normaal![]()
toch ga je daar spijt van krijgen, denk ikquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:55 schreef Patrick281 het volgende:
Morgen een date bij Safe Motors met iemand die intresse heeft in mijn Lucky Strike Suzuki racepak.
welquote:Als dat lukt dan kan ik deze kopen en zelfs nog wat over houden.![]()
[[url=http://img22.echo.cx/img22/3047/kx0016nb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Alleen jammer dat er ProBiker opstaat.![]()
ik heb dat merk pakken ook bekeken bij motozoom maar de kwaliteit is niet echt topquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:55 schreef Patrick281 het volgende:
Morgen een date bij Safe Motors met iemand die intresse heeft in mijn Lucky Strike Suzuki racepak.
Als dat lukt dan kan ik deze kopen en zelfs nog wat over houden.![]()
[[url=http://img22.echo.cx/img22/3047/kx0016nb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Alleen jammer dat er ProBiker opstaat.![]()
Dan sturen we het terug.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb dat merk pakken ook bekeken bij motozoom maar de kwaliteit is niet echt top![]()
Hier ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige was
edit: plaatjes kijken is ook een vak.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan sturen we het terug.![]()
MaJa ik denk dat het ProBiker logo mij ook niet zo aanspreekt.![]()
Was weer eens te gretig op de prijs.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |