Ik wilde maar on speaking terms blijven.quote:KawaIslamDude
Zeg dat ie daarvoor de banden in z'n hol mag steken![]()
2'de bod is 1.600 euroquote:IslamKawaDude
Maar 1400 betekent natuurlijk wel dat ie er misschien iets van 1800/1600 aan wil geven
o jee weer zo'n snelle jongen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik wilde maar on speaking terms blijven.![]()
![]()
[..]
2'de bod is 1.600 euromaar voor minder dan 1.750 SM ik er lekker mee door.
![]()
Hij zal nu best weer gemaild hebben.
Er stond eerder bij dat hij snel zaken wilde doen.![]()
Jep!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
LIDL helm ??
morgen crossen in het land van de zachte Gquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:14 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
net pauze gehad he. Blij dat het na vijven weer weekend is.
het was leuk je gekend te hebbenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jep!
Ik hou van uitersten, de andere helm die ik had gezien die ik mooi vond was iets van 350 of 400 Euro... Dat vond ik net te ver gaan aangezien ik nu al peuken schijt terwijl dat ding nog niet eens rijdt.
quote:
Lijkt mij dan niet verstandig achterop.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
Jep!
Ik hou van uitersten, de andere helm die ik had gezien die ik mooi vond was iets van 350 of 400 Euro... Dat vond ik net te ver gaan aangezien ik nu al peuken schijt terwijl dat ding nog niet eens rijdt.
quote:
Kan nog! Kanarie wordt 5 juli gefixed, voor dat hij dan weer terug is...quote:wel jammer dat ik nog niet naar bandje van je ben komen kijken![]()
Braaf!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:32 schreef Youssef het volgende:
Even een tvp, mag niet meer het topic bijlezen van BE
Wat voor een soort muziek spelen jullie dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Harder dan stapvoets mag hij toch niet rijden als ik achterop zit.
[..]
Kan nog! Kanarie wordt 5 juli gefixed, voor dat hij dan weer terug is...
We spelen 9 Juli in 's Gravendeel.
en waar is dat ? te lui om op te zoekenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Harder dan stapvoets mag hij toch niet rijden als ik achterop zit.
[..]
Kan nog! Kanarie wordt 5 juli gefixed, voor dat hij dan weer terug is...
We spelen 9 Juli in 's Gravendeel.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en waar is dat ? te lui om op te zoeken![]()
Retteketetherrie.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:51 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wat voor een soort muziek spelen jullie dan?
cd'tje opsturen ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:57 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
luie donder! Jij wilt toch graag naar dat bandje luisteren zeg je net. Moet je niet zo lui zijn, want dan kom je er nooit.
![]()
Skaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:51 schreef Rausdouwer het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:51 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ahaaaaa. Da's inderdaad gezellige retteketetmuziek.quote:
quote:
volgens mij is dat toch niet braaf meer ?quote:
Het ging mij erom dat hij nu braaf ging leren. Ik bemoei me niet met TVP's in fora die niet de mijne zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgens mij is dat toch niet braaf meer ?ik heb een topic gelezen dat als tvp's verwijderd zouden worden en dat ie daarna zelfs ook uit AT ging
ze waren niet zo blij met tvp's
![]()
Hey vissekop!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:03 schreef Gebakken_vissie het volgende:
De laatste keer dat ze achterop zat sloeg ze m'n ribben aan puin bij de eerste rotonde bij de tweede ook trouwens onder het slaken van de kreet 'nooit meer'
Ik heb het motorrijden van mijn zusquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:03 schreef Gebakken_vissie het volgende:
De laatste keer dat ze achterop zat sloeg ze m'n ribben aan puin bij de eerste rotonde bij de tweede ook trouwens onder het slaken van de kreet 'nooit meer'
waarom wil je haar eigenlijk achterop hebben ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:03 schreef Gebakken_vissie het volgende:
oh dan gaan we nu even niet meer postenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:41 schreef Youssef het volgende:
Even een half uurtje pauze houden + croissant en FokMC
als ie klapt dan is het te laatquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:43 schreef Youssef het volgende:
Hej Pepijn, kun je niet in dat ene Puta Voorne topic vragen hoe lang je nou kunt burnen voordat je de grens bereikt om nog even van Amsterdam naar de Sabra kan rijden![]()
Of post je daar niet meer
En hoe krijg je de meeste rook?
Ik heb plannen namelijk![]()
Yekkie.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:46 schreef Youssef het volgende:
Zitten wel telkens van die mongolige foto's + allochtonen in![]()
![]()
Kan je zelf ook vragen, maar ik wil het ook best doen voor je.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:43 schreef Youssef het volgende:
Hej Pepijn, kun je niet in dat ene Puta Voorne topic vragen hoe lang je nou kunt burnen voordat je de grens bereikt om nog even van Amsterdam naar de Sabra kan rijden![]()
Of post je daar niet meer
En hoe krijg je de meeste rook?
Ik heb plannen namelijk![]()
OOoohhquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
(maar dat doe ik ook op de fiets als het regent en ik ga te 'hard' een bocht door)
Moet ik dat topic weer opzoekenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kan je zelf ook vragen, maar ik wil het ook best doen voor je.![]()
Hij is trouwens onderuit gegaan met die circuitdag 2 weken geleden, lag diesel op de weg van de vrachtwagenraces zo zou het verhaal zijn. Op die plek waren er wel 30 onderuit gegaan na correctie.
Dat geeft wel aan dat het een glad stukje was.![]()
Zijn motor staat sindsdien stil. (bij de expert)
Hmm, toch niet, ik dacht dat er een ontkenning stondquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:51 schreef hicham het volgende:
[..]
OOoohh![]()
![]()
Ontpopt zich hier een Ghostridester ???
Of knikkersquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Moet ik dat topic weer opzoeken
Klotsooi, onderuitgaan op het circuitHadden ze geen zand over de olie kunnen strooien
?
Nee, zand rijdt lekker bij het aanremmen van een bocht.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:52 schreef Youssef het volgende:
Moet ik dat topic weer opzoeken
Klotsooi, onderuitgaan op het circuitHadden ze geen zand over de olie kunnen strooien
?
Brabo's zijn ook veel liever heHquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:46 schreef Youssef het volgende:
Heb ook even gekeken op MF in dat Amsterdam topic... was daar weleens begonnen met posten, maar dat type mensen bevalt me nietsZijn er ook teveel
![]()
Zitten wel telkens van die mongolige foto's + allochtonen in![]()
![]()
Hmmmm....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Brabo's zijn ook veel liever heH![]()
Post dan in dat Puta topicquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:25 schreef Patrick281 het volgende:
Jij is onderweg naar 10 minuten over tijd.![]()
nee was op zondag dan is Bossche Bollenboer geslotenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:30 schreef hicham het volgende:
Hey maar wacht eens even, jullie hebben in Den Bosch gemeet maar geen Bosche bollen gegeten?
Het-kan-nog-steeds.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:46 schreef Rausdouwer het volgende:
Jullie hebben het nog rustig gehouden op vrijdagmiddag.![]()
Hoe zou het eigenlijk met RB gaan (of zijn gegaan)?
Zo'n examen duurt langer dan met motor of auto.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:46 schreef Rausdouwer het volgende:
Jullie hebben het nog rustig gehouden op vrijdagmiddag.![]()
Hoe zou het eigenlijk met RB gaan (of zijn gegaan)?
En?quote:
Verzendkosten schijnen tot 8 banden hetzelfde te zijn, niemand die ook wat moet hebbenquote:Michelin Pilot Power
Pair Price Price Rear Tyre
120/70ZR17 and 180/55ZR17 : 185 Euros.
helaas paar maanden te laatquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:04 schreef Youssef het volgende:
Ziet er goed uit![]()
Moet eigenlijk ook gewoon direct 4 setjes bestellen net als die stuntgekke![]()
[..]
Verzendkosten schijnen tot 8 banden hetzelfde te zijn, niemand die ook wat moet hebben![]()
DR hahaquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:52 schreef hicham het volgende:
Youssef![]()
Hier is de URL die Mercy mij gaf maar omdat je niet op MSN bent geef ik het je hier maar
Gaat over die goedkope banden
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/101605/1
Nee, ik ga niet IRL een URL doorgeven aan mijn broertje
Ik ruik handel.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:04 schreef Youssef het volgende:
Ziet er goed uit![]()
Moet eigenlijk ook gewoon direct 4 setjes bestellen net als die stuntgekke![]()
[..]
Verzendkosten schijnen tot 8 banden hetzelfde te zijn, niemand die ook wat moet hebben![]()
Hmmmquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:04 schreef Youssef het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:09 schreef LangeJan het volgende:
Zag ik in mijn linker ooghoek iets zwarts bewegen. Dus ik naar de balie toe. Ik vroeg zo van "Wat was dat zwarte ding wat ik in de Efteling zag lopen?
Zegt die mevrouw "Ja, das een Slaaf"
Zal wel in het kader van integratie zijn ofzo?
Of anders neem ik zijn voorband gewoonquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]achterbandje en als het echt voordelig is doe ik meteen hele nieuwe set eronder.
Ik check zo die url wel even.
Kijk morgen even naar de precieze staat.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Of anders neem ik zijn voorband gewoon
Hoeft ie geen compleet setje
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wordt die bandiet toch nog een beetje mooi.
Even alleen de pagina's die hij nodig heeft exporteren via Photoshop.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:35 schreef hicham het volgende:
Heb hem een PDF'je van mijn WPH gegeven, maar dat werkt niet zo lekker
Me too.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:12 schreef Makster het volgende:
![]()
wat een ongelooflijk drukke tering week zeg, echt niet normaal![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:12 schreef Makster het volgende:
![]()
wat een ongelooflijk drukke tering week zeg, echt niet normaal![]()
toch ga je daar spijt van krijgen, denk ikquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:55 schreef Patrick281 het volgende:
Morgen een date bij Safe Motors met iemand die intresse heeft in mijn Lucky Strike Suzuki racepak.
welquote:Als dat lukt dan kan ik deze kopen en zelfs nog wat over houden.![]()
[[url=http://img22.echo.cx/img22/3047/kx0016nb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Alleen jammer dat er ProBiker opstaat.![]()
ik heb dat merk pakken ook bekeken bij motozoom maar de kwaliteit is niet echt topquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:55 schreef Patrick281 het volgende:
Morgen een date bij Safe Motors met iemand die intresse heeft in mijn Lucky Strike Suzuki racepak.
Als dat lukt dan kan ik deze kopen en zelfs nog wat over houden.![]()
[[url=http://img22.echo.cx/img22/3047/kx0016nb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Alleen jammer dat er ProBiker opstaat.![]()
Dan sturen we het terug.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb dat merk pakken ook bekeken bij motozoom maar de kwaliteit is niet echt top![]()
Hier ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige was
edit: plaatjes kijken is ook een vak.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan sturen we het terug.![]()
MaJa ik denk dat het ProBiker logo mij ook niet zo aanspreekt.![]()
Was weer eens te gretig op de prijs.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |