Ik wilde maar on speaking terms blijven.quote:KawaIslamDude
Zeg dat ie daarvoor de banden in z'n hol mag steken![]()
2'de bod is 1.600 euroquote:IslamKawaDude
Maar 1400 betekent natuurlijk wel dat ie er misschien iets van 1800/1600 aan wil geven
o jee weer zo'n snelle jongen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik wilde maar on speaking terms blijven.![]()
![]()
[..]
2'de bod is 1.600 euromaar voor minder dan 1.750 SM ik er lekker mee door.
![]()
Hij zal nu best weer gemaild hebben.
Er stond eerder bij dat hij snel zaken wilde doen.![]()
Jep!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
LIDL helm ??
morgen crossen in het land van de zachte Gquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:14 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
net pauze gehad he. Blij dat het na vijven weer weekend is.
het was leuk je gekend te hebbenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jep!
Ik hou van uitersten, de andere helm die ik had gezien die ik mooi vond was iets van 350 of 400 Euro... Dat vond ik net te ver gaan aangezien ik nu al peuken schijt terwijl dat ding nog niet eens rijdt.
quote:
Lijkt mij dan niet verstandig achterop.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
Jep!
Ik hou van uitersten, de andere helm die ik had gezien die ik mooi vond was iets van 350 of 400 Euro... Dat vond ik net te ver gaan aangezien ik nu al peuken schijt terwijl dat ding nog niet eens rijdt.
quote:
Kan nog! Kanarie wordt 5 juli gefixed, voor dat hij dan weer terug is...quote:wel jammer dat ik nog niet naar bandje van je ben komen kijken![]()
Braaf!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:32 schreef Youssef het volgende:
Even een tvp, mag niet meer het topic bijlezen van BE
Wat voor een soort muziek spelen jullie dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Harder dan stapvoets mag hij toch niet rijden als ik achterop zit.
[..]
Kan nog! Kanarie wordt 5 juli gefixed, voor dat hij dan weer terug is...
We spelen 9 Juli in 's Gravendeel.
en waar is dat ? te lui om op te zoekenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Harder dan stapvoets mag hij toch niet rijden als ik achterop zit.
[..]
Kan nog! Kanarie wordt 5 juli gefixed, voor dat hij dan weer terug is...
We spelen 9 Juli in 's Gravendeel.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en waar is dat ? te lui om op te zoeken![]()
Retteketetherrie.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:51 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wat voor een soort muziek spelen jullie dan?
cd'tje opsturen ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:57 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
luie donder! Jij wilt toch graag naar dat bandje luisteren zeg je net. Moet je niet zo lui zijn, want dan kom je er nooit.
![]()
Skaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:51 schreef Rausdouwer het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:51 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ahaaaaa. Da's inderdaad gezellige retteketetmuziek.quote:
quote:
volgens mij is dat toch niet braaf meer ?quote:
Het ging mij erom dat hij nu braaf ging leren. Ik bemoei me niet met TVP's in fora die niet de mijne zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgens mij is dat toch niet braaf meer ?ik heb een topic gelezen dat als tvp's verwijderd zouden worden en dat ie daarna zelfs ook uit AT ging
ze waren niet zo blij met tvp's
![]()
Hey vissekop!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:03 schreef Gebakken_vissie het volgende:
De laatste keer dat ze achterop zat sloeg ze m'n ribben aan puin bij de eerste rotonde bij de tweede ook trouwens onder het slaken van de kreet 'nooit meer'
Ik heb het motorrijden van mijn zusquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:03 schreef Gebakken_vissie het volgende:
De laatste keer dat ze achterop zat sloeg ze m'n ribben aan puin bij de eerste rotonde bij de tweede ook trouwens onder het slaken van de kreet 'nooit meer'
waarom wil je haar eigenlijk achterop hebben ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:03 schreef Gebakken_vissie het volgende:
oh dan gaan we nu even niet meer postenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:41 schreef Youssef het volgende:
Even een half uurtje pauze houden + croissant en FokMC
als ie klapt dan is het te laatquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:43 schreef Youssef het volgende:
Hej Pepijn, kun je niet in dat ene Puta Voorne topic vragen hoe lang je nou kunt burnen voordat je de grens bereikt om nog even van Amsterdam naar de Sabra kan rijden![]()
Of post je daar niet meer
En hoe krijg je de meeste rook?
Ik heb plannen namelijk![]()
Yekkie.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:46 schreef Youssef het volgende:
Zitten wel telkens van die mongolige foto's + allochtonen in![]()
![]()
Kan je zelf ook vragen, maar ik wil het ook best doen voor je.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:43 schreef Youssef het volgende:
Hej Pepijn, kun je niet in dat ene Puta Voorne topic vragen hoe lang je nou kunt burnen voordat je de grens bereikt om nog even van Amsterdam naar de Sabra kan rijden![]()
Of post je daar niet meer
En hoe krijg je de meeste rook?
Ik heb plannen namelijk![]()
OOoohhquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
(maar dat doe ik ook op de fiets als het regent en ik ga te 'hard' een bocht door)
Moet ik dat topic weer opzoekenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kan je zelf ook vragen, maar ik wil het ook best doen voor je.![]()
Hij is trouwens onderuit gegaan met die circuitdag 2 weken geleden, lag diesel op de weg van de vrachtwagenraces zo zou het verhaal zijn. Op die plek waren er wel 30 onderuit gegaan na correctie.
Dat geeft wel aan dat het een glad stukje was.![]()
Zijn motor staat sindsdien stil. (bij de expert)
Hmm, toch niet, ik dacht dat er een ontkenning stondquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:51 schreef hicham het volgende:
[..]
OOoohh![]()
![]()
Ontpopt zich hier een Ghostridester ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |