wat is dat danquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:21 schreef jogy het volgende:
Ow, god.
Het danielle syndroom komt weer op hoor.
Whehehehe, jaaaaa nu je het zegtquote:
bijv.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:24 schreef paultjuhhh het volgende:
.....................[afbeelding]
tis de bedoeling dat jullie wel een plaatje voor dat plaatje plaatsen he
Dat is een syndroom dat een paar jaar geleden op kwam.quote:
wat een mooie nickquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:26 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Whehehehe, jaaaaa nu je het zegtDamn wat was dat een breezer zeg. Daniejeluuuh ofzoiets was haar nick
Dat is er 1 uit den oude dooschquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:21 schreef jogy het volgende:
Ow, god.
Het danielle syndroom komt weer op hoor.
Ja..diequote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:26 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Whehehehe, jaaaaa nu je het zegtDamn wat was dat een breezer zeg. Daniejeluuuh ofzoiets was haar nick
linkjes?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is een syndroom dat een paar jaar geleden op kwam.
Er was een op zich n iet lelijk meisje van een jaartje of 16 die aandacht gaf aan puberende kwijlebakjes waardoor ze dus een hele kudde achter haar aan kreeg en 30 topics vol kotste met posts.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:18 schreef DaFan het volgende:
Vraag liever, waar likt Ijsmeis niet aan?
dan blijft het topic leegquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:18 schreef DaFan het volgende:
Vraag liever, waar likt Ijsmeis niet aan?
Ik dacht een kruising tussen een rat en een lamaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:27 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ja..die
dom wijf..
wat dat wel een wijf ?
te snelquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:35 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ze wil de trein koppen, maar likt te langzaam. Het is een TGV weet je.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:35 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ze wil de trein koppen likken, maar likt te langzaam. Het is een TGV weet je.
Moet jij weer nodig neuken ofzo, of lukt het karnen niet meer zoquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Op navolging van : Speculeer hier over ijsmeis cup
Waar likt Ijsmeis toch aan?
[afbeelding]
Ik weet bijna zeker van nietquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:44 schreef psychosucker het volgende:
ik weet het bijna zeker ijsmeis is nog maagd
wat is daar niet grappig aan?quote:
oke sorryquote:
zoals jijquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:57 schreef Sjakie01 het volgende:
Volgens mij posten hier alleen maar mensen die een beetje verliefd zijn op een ''internetvriendin''
Ik ben virtueel verliefd op ijsmeisquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:57 schreef Sjakie01 het volgende:
Volgens mij posten hier alleen maar mensen die een beetje verliefd zijn op een ''internetvriendin''
Gelukkig is het voor iedereen ook zo serieusquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:57 schreef Sjakie01 het volgende:
waarom post je hier danquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:00 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Euhm nee, ik heb al een normaal sexleven.![]()
Ze is niet bepaald lelijk.quote:
Als ik Marc Dutroux had geheten, zou ik er best een keer overheen willenquote:
zieke geestquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:08 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Als ik Marc Dutroux had geheten, zou ik er best een keer overheen willen![]()
Dat onderscheid haar toch van anderen?quote:
Dat vertellen ze lelijke mensen jaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat onderscheid haar toch van anderen?
Nee, tegen mensen die normaal denken en niet zo oppervlakkig zijn.quote:
Voila zie dequote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Nee, tegen mensen die normaal denken en niet zo oppervlakkig zijn.
Wil jij kinderen dan met zulke kopjes?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Die post was onder het motto van: "Dan wil nu misschien iemand eens aan mij likken..." hé?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:15 schreef cerror het volgende:
Hey niet zoquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:16 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Wil jij kinderen dan met zulke kopjes?![]()
hey! alles goed?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:29 schreef ijsmeis het volgende:
Het is IJsmeis of ijsmeis potdomme!
Spreek voor jezelf okquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:33 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nou weten we nóg niet waar je nou aan likt![]()
Ik wist hetquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:35 schreef ijsmeis het volgende:
Aan mijn fantasievriendin natuurlijk.
Foto's ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:35 schreef ijsmeis het volgende:
Aan mijn fantasievriendin natuurlijk.
Idd, aan die van háár.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:36 schreef Dark_Killah het volgende:
aan haar tieten.
sara raatsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:41 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Opeens valt het kwartje... sara raats 2
Was zij niet pot?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:41 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Opeens valt het kwartje... sara raats 2
Doe dan niet zo preuts daarvan ga ik zulke rare dingen zeggenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Was zij niet pot?
Vrouwen zijn nou eenmaal lekkerder.
Maar mannen zijn daarentegen weer leuker.
.
De mercedes is van haarquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:43 schreef Asshole het volgende:
[..]
Mooie auto, jammer van dat mens wat er voor staat![]()
Maar ik doe helemaal niet preutsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:44 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Doe dan niet zo preuts daarvan ga ik zulke rare dingen zeggen![]()
we hebben je tepel nog niet eens gezien. Wij geven zoveel en wat krijgen we ervoor terug... nopes nadaquote:
Ik heb volgens mij ooit een 3 minuten tepel foto gepostquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:47 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
we hebben je tepel nog niet eens gezien. Wij geven zoveel en wat krijgen we ervoor terug... nopes nada
een 3 minuten tepelquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ooit een 3 minuten tepel foto gepost.
nou stalker één heeft zich gemeldquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:47 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
we hebben je tepel nog niet eens gezien. Wij geven zoveel en wat krijgen we ervoor terug... nopes nada
Ijsmeis welk Ben & Jerry ijs vind jij het likkerst?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, was. Nu niet meer. Misschien overmorgen weer.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Was zij niet pot?
Vrouwen zijn nou eenmaal lekkerder.
Maar mannen zijn daarentegen weer leuker.
.
daarna vernietigde hij zichzelf?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je bent op google te vindenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zeg, likke doei!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:52 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
daarna vernietigde hij zichzelf?
Mail die foto anders nog maar een keer naar mij die heb ik namelijk gemist. Ik ben nog wel 1 van je grootste fans![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:55 schreef Rowdie het volgende:
[..]
Je bent op google te vinden![]()
http://images.google.nl/images?q=ijsmeis&hl=nl&lr=
Wtfquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:54 schreef Fwnk het volgende:
Ja, das ijsmeis haar zus
Wat let je?quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:55 schreef Rowdie het volgende:
[..]
Je bent op google te vinden![]()
http://images.google.nl/images?q=ijsmeis&hl=nl&lr=
Jaloers?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:58 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Wat ben je eigenlijk ook een domme pijpslet he![]()
grapje
editten is voor mietjesquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:58 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Wat ben je eigenlijk ook een domme pijpslet he![]()
grapje
Ja maar anders gaan mensen weer zeuren dat ik er niet tegen kan dat ijsmeis me niet ziet staanquote:
Hallo lulletje! Ik vind Karamel Sutra likker!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hallo kutje! ik vroeg wel Ben & Jerry ijs je het likkerst vond?![]()
Nou, komt eens wat ijs brengen dan!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:59 schreef MikeyMic het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Deze ligt toch echt het meest voor de hand![]()
Yay! van die lege potten kan ik een huis bouwen hierquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hallo lulletje! Ik vind Karamel Sutra likker!
Jahoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:01 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Ja maar anders gaan mensen weer zeuren dat ik er niet tegen kan dat ijsmeis me niet ziet staan![]()
Ik zag pas na 20 seconden wat het was..quote:
Lijkt me overbodig, aangezien je al zo heftig aan t likken bent.quote:
Dat gifje is van een maand geledenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:07 schreef MikeyMic het volgende:
[..]
Lijkt me overbodig, aangezien je al zo heftig aan t likken bent.
Misschien toch iets anders aan t likken?
Dan heb je dus ook geen ijs meer nodigquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat gifje is van een maand geleden.
Ik ben nu wel uitgelikt.
Jawelquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:10 schreef MikeyMic het volgende:
[..]
Dan heb je dus ook geen ijs meer nodig![]()
Daar gaat je zakgeldquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:12 schreef Fwnk het volgende:
Ik neem vanmiddag maar bens en jerries mee denk ik
Ik zal Sara even voor je roepenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:12 schreef Dementor het volgende:
Hey pot!
Hoeveel potten wil je?
[afbeelding]
lijkt er wel opquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:22 schreef Fwnk het volgende:
saai hier ineens
is iedereen nu aan het hielenlikken?
de blik van die ventquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
zo?grootte klopt niet: maar goed
Zoiets. Een gokkast.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:22 schreef jojarno het volgende:
op die gif, wat heb je daar eigenlijk op de achtergrond staan, een flipperkast ofzo?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:37 schreef KlownJB het volgende:
Gadverdegadver!!Dit was het eerste plaatje dat ik kreeg toen ik bij google anus invulde!! Als Ijswijf t maar lkkr vind
-edit: dit plaatje si zo ranzig: kijk zelf maar http://www.indianpediatrics.net/images/clinical.jpg- [afbeelding]
Nee, ik ga niet klikkenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:37 schreef KlownJB het volgende:
Gadverdegadver!!Dit was het eerste plaatje dat ik kreeg toen ik bij google anus invulde!! Als Ijswijf t maar lkkr vind
-edit: dit plaatje is te ranzig: zoek zelf maar http://www.indianpediatrics.net/images/clinical.jpg- [afbeelding]
Oh ja, sterf!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:37 schreef KlownJB het volgende:
-edit: dit plaatje is te ranzig: zoek zelf maar http://www.indianpediatrics.net/images/clinical.jpg- [afbeelding]
ga dood ofzoquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:37 schreef KlownJB het volgende:
Je hebt antwoord gegeven op de TTquote:
Jij bent dom.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:04 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
ga dan! onee, dan mis je de aandacht![]()
Mensen uit Gennep die daar trots op zijn hebben pas aandacht nodigquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:04 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
ga dan! onee, dan mis je de aandacht![]()
Kun je nog altijd beter aandacht hebben van een psycholoog dan een stel fokkers volgens mijquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:07 schreef ijsmeis het volgende:
Van een psycholoog ofcourse.
mijn broeder en ik zijn van mening dat jij ga niet in gennep woont.. wij beide hebben jou nog nooit gezien en we komen wel buiten..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mensen uit Gennep die daar trots op zijn hebben pas aandacht nodig.
En nu in het Nederlandsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:10 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
mijn broeder en ik zijn van mening dat jij ga niet in gennep woont.. wij beide hebben jou nog nooit gezien en we komen wel buiten..
Te weinig dusquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:10 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
mijn broeder en ik zijn van mening dat jij ga niet in gennep woont.. wij beide hebben jou nog nooit gezien en we komen wel buiten..
ze is niet domquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:11 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook alleen dat ze dom is, stumper.
Een josti kan ook lief zijn
kut, heb ik nu je topic verpest?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:18 schreef ijsmeis het volgende:
Nou is het niet meer grappig.
Ik zeg slotteke!
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:18 schreef ijsmeis het volgende:
Nou is het niet meer grappig.
Ik zeg slotteke!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |