sara raatsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:41 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Opeens valt het kwartje... sara raats 2
Was zij niet pot?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:41 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Opeens valt het kwartje... sara raats 2
Doe dan niet zo preuts daarvan ga ik zulke rare dingen zeggenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Was zij niet pot?
Vrouwen zijn nou eenmaal lekkerder.
Maar mannen zijn daarentegen weer leuker.
.
De mercedes is van haarquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:43 schreef Asshole het volgende:
[..]
Mooie auto, jammer van dat mens wat er voor staat![]()
Maar ik doe helemaal niet preutsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:44 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Doe dan niet zo preuts daarvan ga ik zulke rare dingen zeggen![]()
we hebben je tepel nog niet eens gezien. Wij geven zoveel en wat krijgen we ervoor terug... nopes nadaquote:
Ik heb volgens mij ooit een 3 minuten tepel foto gepostquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:47 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
we hebben je tepel nog niet eens gezien. Wij geven zoveel en wat krijgen we ervoor terug... nopes nada
een 3 minuten tepelquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ooit een 3 minuten tepel foto gepost.
nou stalker één heeft zich gemeldquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:47 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
we hebben je tepel nog niet eens gezien. Wij geven zoveel en wat krijgen we ervoor terug... nopes nada
Ijsmeis welk Ben & Jerry ijs vind jij het likkerst?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, was. Nu niet meer. Misschien overmorgen weer.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Was zij niet pot?
Vrouwen zijn nou eenmaal lekkerder.
Maar mannen zijn daarentegen weer leuker.
.
daarna vernietigde hij zichzelf?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je bent op google te vindenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |