sara raatsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:41 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Opeens valt het kwartje... sara raats 2
Was zij niet pot?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:41 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Opeens valt het kwartje... sara raats 2
Doe dan niet zo preuts daarvan ga ik zulke rare dingen zeggenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Was zij niet pot?
Vrouwen zijn nou eenmaal lekkerder.
Maar mannen zijn daarentegen weer leuker.
.
De mercedes is van haarquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:43 schreef Asshole het volgende:
[..]
Mooie auto, jammer van dat mens wat er voor staat![]()
Maar ik doe helemaal niet preutsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:44 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Doe dan niet zo preuts daarvan ga ik zulke rare dingen zeggen![]()
we hebben je tepel nog niet eens gezien. Wij geven zoveel en wat krijgen we ervoor terug... nopes nadaquote:
Ik heb volgens mij ooit een 3 minuten tepel foto gepostquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:47 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
we hebben je tepel nog niet eens gezien. Wij geven zoveel en wat krijgen we ervoor terug... nopes nada
een 3 minuten tepelquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ooit een 3 minuten tepel foto gepost.
nou stalker één heeft zich gemeldquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:47 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
we hebben je tepel nog niet eens gezien. Wij geven zoveel en wat krijgen we ervoor terug... nopes nada
Ijsmeis welk Ben & Jerry ijs vind jij het likkerst?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, was. Nu niet meer. Misschien overmorgen weer.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Was zij niet pot?
Vrouwen zijn nou eenmaal lekkerder.
Maar mannen zijn daarentegen weer leuker.
.
daarna vernietigde hij zichzelf?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je bent op google te vindenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zeg, likke doei!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:52 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
daarna vernietigde hij zichzelf?
Mail die foto anders nog maar een keer naar mij die heb ik namelijk gemist. Ik ben nog wel 1 van je grootste fans![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:55 schreef Rowdie het volgende:
[..]
Je bent op google te vinden![]()
http://images.google.nl/images?q=ijsmeis&hl=nl&lr=
Wtfquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:54 schreef Fwnk het volgende:
Ja, das ijsmeis haar zus
Wat let je?quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:55 schreef Rowdie het volgende:
[..]
Je bent op google te vinden![]()
http://images.google.nl/images?q=ijsmeis&hl=nl&lr=
Jaloers?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:58 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Wat ben je eigenlijk ook een domme pijpslet he![]()
grapje
editten is voor mietjesquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:58 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Wat ben je eigenlijk ook een domme pijpslet he![]()
grapje
Ja maar anders gaan mensen weer zeuren dat ik er niet tegen kan dat ijsmeis me niet ziet staanquote:
Hallo lulletje! Ik vind Karamel Sutra likker!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hallo kutje! ik vroeg wel Ben & Jerry ijs je het likkerst vond?![]()
Nou, komt eens wat ijs brengen dan!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:59 schreef MikeyMic het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Deze ligt toch echt het meest voor de hand![]()
Yay! van die lege potten kan ik een huis bouwen hierquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hallo lulletje! Ik vind Karamel Sutra likker!
Jahoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:01 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Ja maar anders gaan mensen weer zeuren dat ik er niet tegen kan dat ijsmeis me niet ziet staan![]()
Ik zag pas na 20 seconden wat het was..quote:
Lijkt me overbodig, aangezien je al zo heftig aan t likken bent.quote:
Dat gifje is van een maand geledenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:07 schreef MikeyMic het volgende:
[..]
Lijkt me overbodig, aangezien je al zo heftig aan t likken bent.
Misschien toch iets anders aan t likken?
Dan heb je dus ook geen ijs meer nodigquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat gifje is van een maand geleden.
Ik ben nu wel uitgelikt.
Jawelquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:10 schreef MikeyMic het volgende:
[..]
Dan heb je dus ook geen ijs meer nodig![]()
Daar gaat je zakgeldquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:12 schreef Fwnk het volgende:
Ik neem vanmiddag maar bens en jerries mee denk ik
Ik zal Sara even voor je roepenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:12 schreef Dementor het volgende:
Hey pot!
Hoeveel potten wil je?
[afbeelding]
lijkt er wel opquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:22 schreef Fwnk het volgende:
saai hier ineens
is iedereen nu aan het hielenlikken?
de blik van die ventquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
zo?grootte klopt niet: maar goed
Zoiets. Een gokkast.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:22 schreef jojarno het volgende:
op die gif, wat heb je daar eigenlijk op de achtergrond staan, een flipperkast ofzo?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:37 schreef KlownJB het volgende:
Gadverdegadver!!Dit was het eerste plaatje dat ik kreeg toen ik bij google anus invulde!! Als Ijswijf t maar lkkr vind
-edit: dit plaatje si zo ranzig: kijk zelf maar http://www.indianpediatrics.net/images/clinical.jpg- [afbeelding]
Nee, ik ga niet klikkenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:37 schreef KlownJB het volgende:
Gadverdegadver!!Dit was het eerste plaatje dat ik kreeg toen ik bij google anus invulde!! Als Ijswijf t maar lkkr vind
-edit: dit plaatje is te ranzig: zoek zelf maar http://www.indianpediatrics.net/images/clinical.jpg- [afbeelding]
Oh ja, sterf!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:37 schreef KlownJB het volgende:
-edit: dit plaatje is te ranzig: zoek zelf maar http://www.indianpediatrics.net/images/clinical.jpg- [afbeelding]
ga dood ofzoquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:37 schreef KlownJB het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |