Je hebt antwoord gegeven op de TTquote:
Jij bent dom.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:04 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
ga dan! onee, dan mis je de aandacht![]()
Mensen uit Gennep die daar trots op zijn hebben pas aandacht nodigquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:04 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
ga dan! onee, dan mis je de aandacht![]()
Kun je nog altijd beter aandacht hebben van een psycholoog dan een stel fokkers volgens mijquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:07 schreef ijsmeis het volgende:
Van een psycholoog ofcourse.
mijn broeder en ik zijn van mening dat jij ga niet in gennep woont.. wij beide hebben jou nog nooit gezien en we komen wel buiten..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mensen uit Gennep die daar trots op zijn hebben pas aandacht nodig.
En nu in het Nederlandsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:10 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
mijn broeder en ik zijn van mening dat jij ga niet in gennep woont.. wij beide hebben jou nog nooit gezien en we komen wel buiten..
Te weinig dusquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:10 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
mijn broeder en ik zijn van mening dat jij ga niet in gennep woont.. wij beide hebben jou nog nooit gezien en we komen wel buiten..
ze is niet domquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:11 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook alleen dat ze dom is, stumper.
Een josti kan ook lief zijn
kut, heb ik nu je topic verpest?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:18 schreef ijsmeis het volgende:
Nou is het niet meer grappig.
Ik zeg slotteke!
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:18 schreef ijsmeis het volgende:
Nou is het niet meer grappig.
Ik zeg slotteke!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |