quote:
Het zijn toch ook vaak bepaalde bevolkingsgroepen die oorbellen dragen. Heb namelijk nog nooit een topman met in beide oren 2 vette gouden glimmers zien hangen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:45 schreef apachzor het volgende:
Hmm sommige hier koppelen direct oorbellen aan bevolkingsgroepen![]()
Iddquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:17 schreef Sjakie01 het volgende:
Paupers, sjonny's, zigeuners, en homófielen.
Tering, wat een beargumentatiequote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:30 schreef LENUS het volgende:
Liep jezus met een oorbel? NEEN.
Moeten mannen dus met oorbellen lopen? NEEN.
Diamantjes staan zo verschikkelijk domquote:[b]
teringdom als je knul zijnde een oorbel in doet, en zo'n diamantje is helemaal te erg voor woorden![]()
Precies.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:17 schreef Sjakie01 het volgende:
bij sommige jongens staat het inderdaad erg leuk!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:20 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind 1 ringetje soms wel leuk staan bij een jongen, maar niet bij alle jongens vind ik het leuk staan, ligt meer aan de persoon zelf, of het bij hem past enzoHeb een jongen in me klas die een ringetje door zijn oor heeft en bij hem vind ik het erg leuk staan
Eens!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:04 schreef Tha_gman het volgende:
Vind alleen gestretchte mooi, en dat ook niet bij iedereen:
dus:
[afbeelding]
Zo rolbevestigend...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:11 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik loop ermee, anderen niet, problemen mee? tief maar op
Daar heb je 't al....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:11 schreef PallominnoXIII het volgende:
Joh, ik heb zelf ook een oorbel, een kleine zilveren ring, en nee, ben géén kamper, aso, lonsdale idioot oid.
Die glimglim kermis dingen vind ik pas lelijk, dán loop je voor lul, mensen zeggen dat het wel bij me past dus maak ik me nergens zorgen over.
Ik loop ermee, anderen niet, problemen mee? tief maar op
Wie jij?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:58 schreef La_Guiri het volgende:
Vreselijk lelijk
Treffende vergelijking!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:28 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Het is net zoiets als slagroom bij haring.
Wat heb je het al, ik heb er zelf voor gekozen, voordel dat mensen het nog bij me vinden passen ook, en ik zie er gewoon normaal uit hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:40 schreef MarliesN het volgende:
[..]
Daar heb je 't al....![]()
OT:
Ik vind het ook niet mooi hoor, bij niemand! (mannen dan hè..)
En zo is het maar netquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:17 schreef Sjakie01 het volgende:
Heb jij niets anders te doen dan als eerste proberern te reaferen op fok vrijdagavondquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:59 schreef BobRooney het volgende:
wat vind jij er van?
Neen, wees gerust, is niet mijn oor.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:51 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Eens!
Maar wat een raar oor is dat.*
* Mocht het aan jouw hoofd vastzitten dan kun je deze opmerking als nooit gezegd beschouwen.
Alleen lekker als je vreselijk dronken bent?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:28 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Het is net zoiets als slagroom bij haring.
Dit verzin je nietquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik draag al vanaf mijn 3de 1 oorbel
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:27 schreef PallominnoXIII het volgende:
Heb wel eens een baby gezien met een oorbel..![]()
Ik ben hier gewoon mee opgegroeid.quote:
Piraten zijn tofquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:30 schreef Abbadon het volgende:
och, met een houten been en een lapje voor één oog vin ik het best kunnen
Ah, de oorbellengang van Sittardquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben hier gewoon mee opgegroeid.
Mijn vader had zelf 2 oorbellen.
En toen ik nog klein was nam me vader me mee naar de biker saloon in Sittard. ( bestaat nu niet meer )
En daar had iedereen ook oorbellen
Dus je groeit er gewoon mee op.
Vandaar, ik heb nl geen idee wat je bedoeltquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:27 schreef Faithy het volgende:
je hebt ook van die gouden 'scheepstouwen' afgrijselijk.. met zo'n bootje erin.. zie je hier op Scheveningen veel
Ik plaag je maar een beetjequote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Die van mij zijn gewoon.
Ik heb geen super grote ringenof knopjes met diamantjes
hehequote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:36 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik plaag je maar een beetje
Ik hou niet van oorbellen, maar als een jongen ze heeft, dan het liefst gewoon een kleine ring. Geen overdreven grote dingen en ook geen diamenten dingen
Ja dit snap ik niet, in de jaren 80 liep iedereen met oorbellen en opeens is dat omgeslagen ofzo. Ik heb zelf ook 1 oorbel in mijn linkeroor en ik heb mezelf nog nooit een homo gevoelt sinds ik zo'n ding in heb en voel me sinsdien nog steeds hetero. Ik hoorde wel in de juwelier dat je het beste een oorbel link kan nemen omdat het rechts geassocierd wordt met homo's. Nou lekker dan dat er tegenwoordig zoveel etiketteregeltjes zijn voor hoe je je kleed.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:56 schreef dewaal het volgende:
waarom vrouwen wel oorbellen en jongens niet.
Tegenwoordigquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:07 schreef 8PacK het volgende:
Ik hoorde wel in de juwelier dat je het beste een oorbel link kan nemen omdat het rechts geassocierd wordt met homo's. Nou lekker dan dat er tegenwoordig zoveel etiketteregeltjes zijn voor hoe je je kleed.
Er is nog hoop voor de jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:26 schreef Brechtje het volgende:
Lelijk.
1 klein mooi ringetje gaat nog wel, maar verder!![]()
Vooral als je ook nog eens onder de tatoo's zitquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:00 schreef ivetje het volgende:
Lelijk...je krijgt er meteen zo'n asociale uitstraling van vind ik
Waarom mogen vrouwen wel rokken dragen en mannen niet?quote:Op zondag 17 juli 2005 10:20 schreef dewaal het volgende:
Maar waarom mogen vrouwen wel oorbellen dragen en mannen niet?
quote:Op zondag 17 juli 2005 10:20 schreef dewaal het volgende:
Maar waarom mogen vrouwen wel oorbellen dragen en mannen niet?
Was 't niet zo dat als zij van een schip af zouden tiefen, dat ze dan te identificeren waren aan die oorring? goed, ik vraag me af hoeveel urkers tegenwoordig nog echt op een schip rondvaren..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:25 schreef Coastertommm het volgende:
Echt lelijk.. en sommige van die mannen uit Urk (toch..?) hebben een "kotter".. zo'n ringetje met een scheepje
Ik snap niet dat ze dat vrijwillig dragen, ook al is het traditie..
Heb jij oorbellen danquote:Op zondag 17 juli 2005 12:04 schreef petre86 het volgende:
typisch hoor..
oorbellen zijn voor homo's
jaja we moeten voldoen aan het stereotype dat een echte man geen oorbellen draagt omdat ie anders niet mannelijk is?
en wat is er trouwens negatief aan homo's?
waarom zijn de kerels zo bang voor oorbellen?
tsssk..
past wel bij zijn "gezellige" kamp - uitstralingquote:Op zondag 17 juli 2005 12:20 schreef ThomasBerge het volgende:
Wesley, de volkszanger van Brabant, heeft ook een oorbel. Dat staat op zich toch wel?
[afbeelding]
Ik zie deze gevatte opmerking nu pasquote:
dito herequote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:07 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Er is nog hoop voor de jeugd van tegenwoordig
quote:Op zondag 17 juli 2005 12:20 schreef ThomasBerge het volgende:
Wesley, de volkszanger van Brabant, heeft ook een oorbel. Dat staat op zich toch wel?
[afbeelding]
Andere mannetjesnegerts wat mij betreft ook. Blanke kutjochies die die dingen dragen om erbij te horen, dat is geen porum.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:47 schreef Dementor het volgende:
Alleen zwarte piet mag oorbellen dragen van mij.
[afbeelding]
waarom niet tochquote:Op zondag 17 juli 2005 12:20 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
En Grad danquote:Op zondag 17 juli 2005 12:20 schreef ThomasBerge het volgende:
Wesley, de volkszanger van Brabant
Grad Damen is echt dik geworden. Ik schrok er gewoon vanquote:
Grad draagt geen oorbelquote:Op zondag 17 juli 2005 22:13 schreef schatje het volgende:
Grad Damen is echt dik geworden. Ik schrok er gewoon van.
Of ie een oorbeel draagt weet ik niet. Volgens mij niet.
Grad natuurlijk ook, en wat denk je van Frans? Maar die twee vind ik al wat landelijker bekend. Wesley is bij het grote publiek nog relatief onbekend, en alleen in Brabant een wereldster.quote:
Jaaa, in Tilburg kom je z'n kop op elke lantaarnpaal tegenquote:Op maandag 18 juli 2005 09:48 schreef ThomasBerge het volgende:
Grad natuurlijk ook, en wat denk je van Frans? Maar die twee vind ik al wat landelijker bekend. Wesley is bij het grote publiek nog relatief onbekend, en alleen in Brabant een wereldster.
Hier niet, daaro?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:50 schreef dewaal het volgende:
maar hebben hier jongens oorbellen
dat is te erg.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:57 schreef Henk-B het volgende:
[afbeelding]
Dan ben je pas stoer!!!!! Stelletje Ho Mo's
Zo is het maar net!quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:56 schreef _Liquid het volgende:
goedzo
de meeste jeugd van tegenwoordig trouwens wel.. en dan kun je zeggen dat zijn breezersletjes blabla dit dat
maar dat zijn wel de lekkere
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:49 schreef patty het volgende:
Ik zeg altijd maar.
Niet te bescheiden
[afbeelding]
Grappig, dat jij dat zegt met zo'n gay achtige avatarquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:44 schreef Gianluca het volgende:
Gay
quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:19 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Grappig, dat jij dat zegt met zo'n gay achtige avatar![]()
quote:geslacht: Vrouw
quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:27 schreef menininha het volgende:
Ik hou van donkere jongens met diamanten knopjes (real or fake I don't care). Ik ken zo'n mooierd met 2 gaatjes aan beide kanten, daar kwijl ik echt voor
Ringetjes zijn not done, dat is voor sjonnies
Over 8 dagen 35.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:00 schreef mic_forever het volgende:
als je 36 ben zou ik het niet nemen
Het is sowieso meer voor jongeren
en niet voor breeza 'bejaardes'.
Stoer hoor, terwijl ik er zeker van ben dat u ze zou uitdoen indien uw werkgever dat zou vragen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Over 8 dagen 35.
3 ringetjes in ieder oor.
En 't zal me jeuken wat jij, of ieder ander die heeft opgelet in de hoe-het-hoort-klas, ervan vindt...
Dat heb ik al gezien..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:15 schreef sombogywogy het volgende:
Ringen, en zeker gouden vind ik zelf ook te lelijk.
Ligt er zeker aan wat voor een type je een beetje bent, want het moet wel een beetje kloppen natuurlijk, het standaard type 'Bal' met een oorbel klopt gewoon niet.![]()
Ik kom uit hartje Rotterdam en ben ook niet echt een Pc-Nerd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:49 schreef sombogywogy het volgende:
Volgensmij heb je een heel verkeerd idee bij oorbellen.
T ligt er volgensmij ook wel een beetje aan waar je woont of je ze iets vind of niet, want volgensmij zijn het hier vooral niet-stedelingen en pc-nerds die een enorme hekel aan oorbellen hebben.
En doordat sommige mensen bij oorbellen bij mannen meteen denken aan de old-school grote gouden ringen e.d. Das natuurlijk niet alleen wat bedoeld wordt met oorbellen.
Inderdaad, net als de associatie met gabbers, kampers en homosexuelen. Drop die vooroordelen en kijk per persoon of je het mooi vindtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:49 schreef sombogywogy het volgende:
Volgensmij heb je een heel verkeerd idee bij oorbellen.
[...]
En doordat sommige mensen bij oorbellen bij mannen meteen denken aan de old-school grote gouden ringen e.d. Das natuurlijk niet alleen wat bedoeld wordt met oorbellen.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:34 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Inderdaad, net als de associatie met gabbers, kampers en homosexuelen. Drop die vooroordelen en kijk per persoon of je het mooi vindt
Geboortejaar: 1986quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:26 schreef Hammet het volgende:
Grappig, al die sjonnies die hier nu vertellen dat ze meerdere oorpiercings hebben met als excuus 'tsja, de jaren 90 heh'. Alsof t toen niet pauper was.
Ik mag hem ook niet in met me werk. Dan haal ik hem toch gewoon eruit. En als ik vrij ben dan gaat hij er weer in.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:26 schreef Computerleek het volgende:
Denken de jongens met oorbellen er wel aan, dat het later een stuk moeilijker wordt om fatsoenlijk werk te vinden? Mijn werkgever neemt bijvoorneeld geen mannen met oorbellen aan. Het heeft toch een negatieve uitstraling. Mannen met oorbellen lijken synoniem te staan met problemen en weinig sociale vaardigheden. Wat is voor mannen de reden om een oorbel te nemen?
pfft maar jij bent grappig. alsof het mensen met oorbellen wat kan verrotten, dat een of andere kakker zoals jij hen niet serieus neemt..quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:08 schreef Dirkmaat het volgende:
het is gewoon fout, en al staat het mooi bij je, je wordt nog steeds geassocieerd met fout volk en daardoor niet serieus genomen.
het gaat er niet om wat hìj vindquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:41 schreef Schizophr3nic het volgende:
[..]
pfft maar jij bent grappig. alsof het mensen met oorbellen wat kan verrotten, dat een of andere kakker zoals jij hen niet serieus neemt..
beter neem je de wereld en alle kortzichtige en bureaucratische regeltjes niet serieus...en beoordeel je iemand niet op z'n uiterlijk...kijk dat je het lelijk vind dat kan....maar om nou weer allerlei politieke en sociale ideeen eraan te koppelen slaat nergens op
als je als man oorbellen draagt ben je een looooooserquote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef melvjehz het volgende:
oorbellen draag je voor jezelf niet voor een ander
en als je mensen gaat vooroordelen op oorbellen ben je kansloos bezig
als je kakker bent ben je pas een looooserquote:Op woensdag 18 april 2007 14:29 schreef Speth het volgende:
[..]
als je als man oorbellen draagt ben je een looooooser
Grondwet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:38 schreef Schizophr3nic het volgende:
kortzichtig volk man, waar haal je het recht vandaan iemand te beoordelen op het feit dat ie oorbellen draagt...
Dat is dus ultiem pauper. Wat voor opleiding heb je gedaan of wat voor werk doe je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:38 schreef Schizophr3nic het volgende:
nee ik draag ze zelf niet nu, maar heb wel 2 gaatjes en heb 2 lekkere grote oorringen (niet van die gay knopjes)
Zegt iemand die een 'cosmetische ingreep' heeft ondergaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:41 schreef Schizophr3nic het volgende:
[..]
en beoordeel je iemand niet op z'n uiterlijk...
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:04 schreef Schizophr3nic het volgende:
[..]
als je kakker bent ben je pas een looooser
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:41 schreef Schizophr3nic het volgende:
[..]
en beoordeel je iemand niet op z'n uiterlijk...
Moet je helemaal zelf weten. Ik heb hem links.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:41 schreef Computerleek het volgende:
Hoe zit het trouwens met die oorbellen? Wanneer draag je 'm links, wanneer rechts, wanneer in beide oren, wanneer een ringetje, wanneer een nep-diamant, wanneer homo, wanneer feestbeest, wanneer crimineel, wanneer probleemjeugd? Ik vraag me dat altijd af als ik jongens met oorbellen zie. Kan iemand uitleggen hoe het precies zit? Of is dat puur willekeurig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |