pfft maar jij bent grappig. alsof het mensen met oorbellen wat kan verrotten, dat een of andere kakker zoals jij hen niet serieus neemt..quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:08 schreef Dirkmaat het volgende:
het is gewoon fout, en al staat het mooi bij je, je wordt nog steeds geassocieerd met fout volk en daardoor niet serieus genomen.
het gaat er niet om wat hìj vindquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:41 schreef Schizophr3nic het volgende:
[..]
pfft maar jij bent grappig. alsof het mensen met oorbellen wat kan verrotten, dat een of andere kakker zoals jij hen niet serieus neemt..
beter neem je de wereld en alle kortzichtige en bureaucratische regeltjes niet serieus...en beoordeel je iemand niet op z'n uiterlijk...kijk dat je het lelijk vind dat kan....maar om nou weer allerlei politieke en sociale ideeen eraan te koppelen slaat nergens op
als je als man oorbellen draagt ben je een looooooserquote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef melvjehz het volgende:
oorbellen draag je voor jezelf niet voor een ander
en als je mensen gaat vooroordelen op oorbellen ben je kansloos bezig
als je kakker bent ben je pas een looooserquote:Op woensdag 18 april 2007 14:29 schreef Speth het volgende:
[..]
als je als man oorbellen draagt ben je een looooooser
Grondwet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:38 schreef Schizophr3nic het volgende:
kortzichtig volk man, waar haal je het recht vandaan iemand te beoordelen op het feit dat ie oorbellen draagt...
Dat is dus ultiem pauper. Wat voor opleiding heb je gedaan of wat voor werk doe je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:38 schreef Schizophr3nic het volgende:
nee ik draag ze zelf niet nu, maar heb wel 2 gaatjes en heb 2 lekkere grote oorringen (niet van die gay knopjes)
Zegt iemand die een 'cosmetische ingreep' heeft ondergaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:41 schreef Schizophr3nic het volgende:
[..]
en beoordeel je iemand niet op z'n uiterlijk...
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:04 schreef Schizophr3nic het volgende:
[..]
als je kakker bent ben je pas een looooser
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:41 schreef Schizophr3nic het volgende:
[..]
en beoordeel je iemand niet op z'n uiterlijk...
Moet je helemaal zelf weten. Ik heb hem links.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:41 schreef Computerleek het volgende:
Hoe zit het trouwens met die oorbellen? Wanneer draag je 'm links, wanneer rechts, wanneer in beide oren, wanneer een ringetje, wanneer een nep-diamant, wanneer homo, wanneer feestbeest, wanneer crimineel, wanneer probleemjeugd? Ik vraag me dat altijd af als ik jongens met oorbellen zie. Kan iemand uitleggen hoe het precies zit? Of is dat puur willekeurig?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |