quote:
Het zijn toch ook vaak bepaalde bevolkingsgroepen die oorbellen dragen. Heb namelijk nog nooit een topman met in beide oren 2 vette gouden glimmers zien hangen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:45 schreef apachzor het volgende:
Hmm sommige hier koppelen direct oorbellen aan bevolkingsgroepen![]()
Iddquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:17 schreef Sjakie01 het volgende:
Paupers, sjonny's, zigeuners, en homófielen.
Tering, wat een beargumentatiequote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:30 schreef LENUS het volgende:
Liep jezus met een oorbel? NEEN.
Moeten mannen dus met oorbellen lopen? NEEN.
Diamantjes staan zo verschikkelijk domquote:[b]
teringdom als je knul zijnde een oorbel in doet, en zo'n diamantje is helemaal te erg voor woorden![]()
Precies.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:17 schreef Sjakie01 het volgende:
bij sommige jongens staat het inderdaad erg leuk!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:20 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind 1 ringetje soms wel leuk staan bij een jongen, maar niet bij alle jongens vind ik het leuk staan, ligt meer aan de persoon zelf, of het bij hem past enzoHeb een jongen in me klas die een ringetje door zijn oor heeft en bij hem vind ik het erg leuk staan
Eens!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:04 schreef Tha_gman het volgende:
Vind alleen gestretchte mooi, en dat ook niet bij iedereen:
dus:
[afbeelding]
Zo rolbevestigend...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:11 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik loop ermee, anderen niet, problemen mee? tief maar op
Daar heb je 't al....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:11 schreef PallominnoXIII het volgende:
Joh, ik heb zelf ook een oorbel, een kleine zilveren ring, en nee, ben géén kamper, aso, lonsdale idioot oid.
Die glimglim kermis dingen vind ik pas lelijk, dán loop je voor lul, mensen zeggen dat het wel bij me past dus maak ik me nergens zorgen over.
Ik loop ermee, anderen niet, problemen mee? tief maar op
Wie jij?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:58 schreef La_Guiri het volgende:
Vreselijk lelijk
Treffende vergelijking!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:28 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Het is net zoiets als slagroom bij haring.
Wat heb je het al, ik heb er zelf voor gekozen, voordel dat mensen het nog bij me vinden passen ook, en ik zie er gewoon normaal uit hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:40 schreef MarliesN het volgende:
[..]
Daar heb je 't al....![]()
OT:
Ik vind het ook niet mooi hoor, bij niemand! (mannen dan hè..)
En zo is het maar netquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:17 schreef Sjakie01 het volgende:
Heb jij niets anders te doen dan als eerste proberern te reaferen op fok vrijdagavondquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:59 schreef BobRooney het volgende:
wat vind jij er van?
Neen, wees gerust, is niet mijn oor.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:51 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Eens!
Maar wat een raar oor is dat.*
* Mocht het aan jouw hoofd vastzitten dan kun je deze opmerking als nooit gezegd beschouwen.
Alleen lekker als je vreselijk dronken bent?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:28 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Het is net zoiets als slagroom bij haring.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |