Heb je al weekend dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hé beeb, haal eens een biertje voor me, wil je.
Je bent veranderd!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:30 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom Bansheeboy zo geweldig is;
Homoseksueel in nieuwe Submission film van Hirsi Ali
Behalve dan in de ogen van de plaatselijke dronkaard en een verzamelaar van Sovjet-medailles.
Namen alle 40+ vrouwen haar maar als voorbeeld ipv de libelle-look*!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:30 schreef pberends het volgende:
Tatjana 42 geworden.
Je zou der toch zo...
Vreemd. Bij mij doet 'ie het prima onder explorer. Heb je de nieuwste windows mediaplayer wel?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik de videostream van de Dit was het nieuws-site kan zien? Om de een of andere reden lukt me dat nietIn firefox probeert hij het te openen met winamp, wat niet lukt en onder explorer opent hij media player, maar wordt gezegd dat het niet afgespeeld kan worden.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:30 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom Bansheeboy zo geweldig is;
Yep, heb de nieuwste versie. Vreemd inderdaad..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:14 schreef sizzler het volgende:
Vreemd. Bij mij doet 'ie het prima onder explorer. Heb je de nieuwste windows mediaplayer wel?
Daarom doen die hamer en sikkelshirts het zo goedquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:30 schreef pberends het volgende:
Tatjana 42 geworden.
Je zou der toch zo...
Evenzo de A12 om 3 uur 's middags al.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:40 schreef RichardQuest het volgende:
De A2 bevatte vandaag kanker, dat wil ik wel even melden!
Je ziet hier nog niet eens eenfractie van.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:34 schreef kLowJow het volgende:
Jezus wat een lamlendigheid hier! Is dit nu hoe Nederland eruit zou zien als links zou regeren?
daarom heet Wilders natuurlijk een groepquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:48 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Je ziet hier nog niet eens eenfractie van.
Dat is voorschrift van het parlement. Afgesplitste fracties heten altijd groep [naam]quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:49 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
daarom heet Wilders natuurlijk een groep
Je zou er haast je principes door overboord gooien.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:48 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Je ziet hier nog niet eens eenfractie van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |