Alsof ik meer dan 3 seconden kan blijven vliegen zonder met een bocht/salto/kurkentrekker naar beneden te stortenquote:Achter zo'n busje vliegen en pas schieten als hij niet gaat draaien ofzo, dan blijven schieten tot het busje ontploft en er is er weer eentje down. En dat met die self-destruct, ik weet het, maar als je schiet dan gaat hij op de een of andere manier niet zichzelf opblazen, gewoon LMB gebruiken dus.
Eerst flyingschool doen, heb je meer controle.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:43 schreef washandje het volgende:
[..]
Alsof ik meer dan 3 seconden kan blijven vliegen zonder met een bocht/salto/kurkentrekker naar beneden te storten
Buwuahwuhauh.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:42 schreef Chriz2k het volgende:
Ik wil de ballers joinen, zij zijn veel meer gangsta.
Start > Run >DXDIAG > Geluid, daar ff met de hardware acceleration spelenquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:48 schreef speedfreakssj het volgende:
weet niemand iets over het geluid of een site met patches?
Inderdaad, goedkoper dan een avondje stappen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:05 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Oh en een tip voor mensen die dit spel nog niet gekocht hebben -> KOPEN!
Je zal er net als ik geen spijt van krijgen.
Je sound hardware versnelling iets lager zetten, op de helft. Deed wonderen bij mij, alleen als het regent valt me geluid af en toe weg.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:48 schreef speedfreakssj het volgende:
weet niemand iets over het geluid of een site met patches?
ik vind de pistol schoten zo dof klinken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:10 schreef gigant het volgende:
[..]
Je sound hardware versnelling iets lager zetten, op de helft. Deed wonderen bij mij, alleen als het regent valt me geluid af en toe weg.
soms klinkt pistol schot dof soms fel. ik vind dat ook niet even vet. maarja het spel is toch te relaxt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind de pistol schoten zo dof klinken.
de rest is allemaal goed maar vind het toch vreemd...
Ga je gang..quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:51 schreef Wiehoe het volgende:
dat mag eigenlijk wel bij de start post geplaats worden, heel veel hebben er last van.
Omdat hij nu ook voor de ps2, xbox én pc is.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:58 schreef Halfgedraaide het volgende:
Waarom staat er nu Multi bij???
quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:40 schreef Dark_Killah het volgende:
Spring op de trein!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]Staat in de OP uitgelegd hoe het moet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, als hij zegt take te high lands on the right moet je daar ff snel verder rijden van je bike af en dan rijd de trein door een tunnel, en moet je op de trein springen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:48 schreef ElmarO het volgende:
Staat in de OP uitgelegd hoe het moet.
Heb ik ook gehad, even naar het menu en weer terug en hij deed het gewoon weerquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:34 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik heb hem sinds vanmiddag, alleen stopt mijn muis er telkens mee in het spel
Weet iemand hoe dat komt?
Ik vind wel dat gta:sa soms hier en daar zn mankementjes heeft.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:19 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, even naar het menu en weer terug en hij deed het gewoon weer
Damn niggahsquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:09 schreef Sproggel het volgende:
LOL
Had ik net een limo gepikt en gemod (btw rijdt best lekker een limo op nitro).
Wou ik even proberen of ik meer als 3 members kon mee nemen, stap ik
uit bij een groep en nog geen 2 secs later is m'n limo gepikt.
Hey ik heb het trouwens opgelost he met die blauwe schermen. Ik heb in zon fouten raport gekeken van windows en daar stond in dat er iets in mn temp stond. Die bestanden eruitgeflikkerd en heb er geen last meer van!quote:
da kan nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe geef ik haar die bloemen op een manier dat ze het kan waardeeren ( nu stomp ik dr oog blauw met de ruikertjes)
Tabquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe geef ik haar die bloemen op een manier dat ze het kan waardeeren ( nu stomp ik dr oog blauw met de ruikertjes)
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Leuk. Geen SA op dit moment voor mij.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:31 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
Hey ik heb het trouwens opgelost he met die blauwe schermen. Ik heb in zon fouten raport gekeken van windows en daar stond in dat er iets in mn temp stond. Die bestanden eruitgeflikkerd en heb er geen last meer van!
Ben je ontslagen omdat je GTA aan het spelen was?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:41 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Leuk. Geen SA op dit moment voor mij.
Bedrijf heeft zich opgehevenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:42 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ben je ontslagen omdat je GTA aan het spelen was?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |