Alsof ik meer dan 3 seconden kan blijven vliegen zonder met een bocht/salto/kurkentrekker naar beneden te stortenquote:Achter zo'n busje vliegen en pas schieten als hij niet gaat draaien ofzo, dan blijven schieten tot het busje ontploft en er is er weer eentje down. En dat met die self-destruct, ik weet het, maar als je schiet dan gaat hij op de een of andere manier niet zichzelf opblazen, gewoon LMB gebruiken dus.
Eerst flyingschool doen, heb je meer controle.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:43 schreef washandje het volgende:
[..]
Alsof ik meer dan 3 seconden kan blijven vliegen zonder met een bocht/salto/kurkentrekker naar beneden te storten
Buwuahwuhauh.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:42 schreef Chriz2k het volgende:
Ik wil de ballers joinen, zij zijn veel meer gangsta.
Start > Run >DXDIAG > Geluid, daar ff met de hardware acceleration spelenquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:48 schreef speedfreakssj het volgende:
weet niemand iets over het geluid of een site met patches?
Inderdaad, goedkoper dan een avondje stappen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:05 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Oh en een tip voor mensen die dit spel nog niet gekocht hebben -> KOPEN!
Je zal er net als ik geen spijt van krijgen.
Je sound hardware versnelling iets lager zetten, op de helft. Deed wonderen bij mij, alleen als het regent valt me geluid af en toe weg.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:48 schreef speedfreakssj het volgende:
weet niemand iets over het geluid of een site met patches?
ik vind de pistol schoten zo dof klinken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:10 schreef gigant het volgende:
[..]
Je sound hardware versnelling iets lager zetten, op de helft. Deed wonderen bij mij, alleen als het regent valt me geluid af en toe weg.
soms klinkt pistol schot dof soms fel. ik vind dat ook niet even vet. maarja het spel is toch te relaxt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind de pistol schoten zo dof klinken.
de rest is allemaal goed maar vind het toch vreemd...
Ga je gang..quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:51 schreef Wiehoe het volgende:
dat mag eigenlijk wel bij de start post geplaats worden, heel veel hebben er last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |