Hier ook zo nog even zweten met een potje voetbalquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:44 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen![]()
Zo eten zit er weer in
Tja dat gaat helaas niet.. we hebben besloten om alles geheel in PHP te doen..quote:
Ik heb zo een examen feestjequote:Op donderdag 16 juni 2005 18:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hier ook zo nog even zweten met een potje voetbal
quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:46 schreef clauwheee het volgende:
Zucht..Donner
'Als dit een gevaarlijk persoon was geweest was ie niet op verlof geweest'.Nee hij had voor jan met de korte achternaam TBS zeker.
Het moet welergens op zijn gebaseerd. Er zijn nu al 20 Russinnen van haar leeftijd die hoger staan ion de ranking. We klemmen ons kwa vrouwentennis vast aan iemand die nooit de top tien zal gaan halen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij als chauvinistische sportliefhebber? Wel een beetje ja.
Ik ga zo ook een paar biertjes drinkenquote:
En waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:49 schreef tong80 het volgende:
We klemmen ons kwa vrouwentennis vast aan iemand die nooit de top tien zal gaan halen.
Ja hij probeert zich er mooi uit te lullenquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:46 schreef clauwheee het volgende:
Zucht..Donner
'Als dit een gevaarlijk persoon was geweest was ie niet op verlof geweest'.Nee hij had voor jan met de korte achternaam TBS zeker.
Op haar talent. Matige service weinig loopvermogen, op niet één ondergrond de beste van haar leeftijd.quote:
20 Russinnen van 16 die allemaal hoger staan? Mag je ze noemen, ik vind het knap als je al aan 3 of 4 komtquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het moet welergens op zijn gebaseerd. Er zijn nu al 20 Russinnen van haar leeftijd die hoger staan ion de ranking. We klemmen ons kwa vrouwentennis vast aan iemand die nooit de top tien zal gaan halen.
Ik overdrijf dat snap je ook wel. Ik moet nog zien of ze de top twintig haaltquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
20 Russinnen van 16 die allemaal hoger staan? Mag je ze noemen, ik vind het knap als je al aan 3 of 4 komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |