Dat moet je aan VoreG zelf vragen.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:59 schreef VoreG het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ALLEEN M&O ONVOLDOENDE EN DAT MAAKT GEEN ENE FUCK UIT WANT DAT IS MIJN 2e EXTRA VAK
ze zei dat ze dr broekje weer ging aan trekken dus dat vond k niet om aan te zienquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg eendje, wat doe je nu
[afbeelding]
Ik ben weer thuisquote:
heee JustThuisquote:
aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh klote is dat hequote:Op donderdag 16 juni 2005 16:43 schreef appelsientje het volgende:
Ben trouwens net 45 min bezig geweest met PHP .... om een bepaalde class te maken en niks werkte...
bleek dat de naam te lang was![]()
Lullig, maarja ik ben 45 minuten bezig geweest met het losmaken van een USB-stick-verpakking.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:43 schreef appelsientje het volgende:
Ben trouwens net 45 min bezig geweest met PHP .... om een bepaalde class te maken en niks werkte...
bleek dat de naam te lang was![]()
Die was de beste van vandaagquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Lullig, maarja ik ben 45 minuten bezig geweest met het losmaken van een USB-stick-verpakking.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:49 schreef Cart_man het volgende:
PHP, kuttaal
$test = bla;
$echo ($test)
of zoiets
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | <?php php include('../systemfiles/settings.php'); include('../systemfiles/functions.php'); connectdb($host,$db_user,$db_pass); selectdb($db_name); $submit = $_POST['submit']; if (ISset($submit)) { $name = $_POST['name']; $function = $_POST['function']; $email = $_POST['email']; $sql = "INSERT INTO `dfms_contact` (`contact_name`,`contact_function`,`contact_email`) VALUES ('$name','$function','$email')"; $result = mysql_query($sql) or die (mysql_error()); } else { echo '<form name="invoer" action="./addmail.php" method="post"> Naam: <input type="text" name="name"><br> Functie: <input type="text" name="function"><br> Email: <input type="text" name="email"><br> <input type="submit" name="submit" value="Verzenden"></form>'; } ?> |
zo even JustMama spelen, zoonlief komt etenquote:
Klopt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:53 schreef DeTolk het volgende:
PHP.... allang al verdrongen
Met beide eensch.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gefeliciteerd VoreG
Ik heb helemaal geen zin meer in tentamens, kloteleren
Ja, kunnen we meteen z'n clubgeaardheid weer goed zetten...quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
We gaan weer lekker Pascal programmeren![]()
oud nieuws, en zij ook jaquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor degenen die de uiers van zwikkie nog niet gezien hebben:
http://www.noordzeefm.nl/(...)inment/19954/10551/0
heb je heimelijke gevoelens voor hem?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, kunnen we meteen z'n geaardheid weer goed zetten...
Wat een lelijke foto's, kan het er totaal niet warm van krijgen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor degenen die de uiers van zwikkie nog niet gezien hebben:
http://www.noordzeefm.nl/(...)inment/19954/10551/0
Ze is ook niet knap, het zou bijna mijn humeur verpstenquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat een lelijke foto's, kan het er totaal niet warm van krijgen.
hier hetzelfde,quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat een lelijke foto's, kan het er totaal niet warm van krijgen.
Waren die nog heimelijk dan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je heimelijke gevoelens voor hem?
Euh... Niet dat ik weet?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:26 schreef superjoden het volgende:
Sand, had jij nou die brief geschreven in de VI van deze week ?
was een brief van een lezer genaamd Jasper ... uit Vlissingen dus het had gekuntquote:
Nee hoor SCh ook nog.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:32 schreef Bananenman het volgende:
Feli VoreG!
Ben ik nu de enige nog middelbare scholier in Hools?![]()
Ukkiequote:Op donderdag 16 juni 2005 17:32 schreef Bananenman het volgende:
Feli VoreG!
Ja, een echte hool maakt zijn school af blijkt wel weer!quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:32 schreef Bananenman het volgende:
Feli VoreG!
Defqon is bijna alle harde dance stylen dus ook hardtrancequote:Quote van een nieuwe Hool:
Defqon is mij té hard...k ben meer van de hardtrance Tunnel Trance Force en DJ Networx enzo
Jij zit nog op de middelbare school??quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:32 schreef Bananenman het volgende:
Feli VoreG!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |