...nog even onbekend, we slepen um ff door die laatste spannende momentenquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:39 schreef Dos37 het volgende:
goedeMiddag en die uitslag was of is...?
Tussen 4 en 5quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:42 schreef StarGazer het volgende:
Hoe laat krijg je het te horen Voreg?
Allemaal breuken, economische theoriën en VINEX-locatiesquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:42 schreef pascalheister het volgende:
hoe ziet die uitslag er nu uit op je lichaam, allemaal cijfertjes enz?
Ik zal het hem doorgevenquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe je mentor de groeten van ons. Je moet het toch ergens over hebben nadat je gehoord hebt dat je geslaagd bent.
ja, maar mijn baas zal het daar niet mee eens zijn denk ik !quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:44 schreef Lionheaad het volgende:
zitten we GVD alweer in een nieuwe HOOLS.
Zo kan ik het toch niet bijhouden??
het is veel te goed weer om binnen te zitten
nee joh.......zoquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:42 schreef pascalheister het volgende:
hoe ziet die uitslag er nu uit op je lichaam, allemaal cijfertjes enz?
slechte tvpquote:
of zoquote:
Mijn zusje ook, maar die weet toch al wel dat ze geslaagd is.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:52 schreef pfaf het volgende:
Ja, spannende tijden, m'n broertje heeft morgenvroeg pas uitslag.
M'n broertje ook, maar je gaat altijd twijfelen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mijn zusje ook, maar die weet toch al wel dat ze geslaagd is.
Gefeliciteerd! En nu zuipen man, in plaats van internetten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:59 schreef VoreG het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ALLEEN M&O ONVOLDOENDE EN DAT MAAKT GEEN ENE FUCK UIT WANT DAT IS MIJN 2e EXTRA VAK
Kan toch ook samen!quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En nu zuipen man, in plaats van internetten.
Precies en je hoeft hier niet terug te komen om te laten zien hoe dronken je bentquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, samen met je vrienden/klasgenoten een groot feest bouwen! Veel plezier de komende tijd met alle examenfeestjes!quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jammerquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:59 schreef VoreG het volgende:
ALLEEN M&O ONVOLDOENDE EN DAT MAAKT GEEN ENE FUCK UIT WANT DAT IS MIJN 2e EXTRA VAK
Tuuuuurlijk....quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:13 schreef popolon het volgende:
Feli Voreg.
Als ik m'n rijbewijs haal krijg ik dan ook een speciaal topic?
dat doen wij zo evenquote:
Dat moet je aan VoreG zelf vragen.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:59 schreef VoreG het volgende:
ze zei dat ze dr broekje weer ging aan trekken dus dat vond k niet om aan te zienquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg eendje, wat doe je nu
[afbeelding]
Ik ben weer thuisquote:
heee JustThuisquote:
aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh klote is dat hequote:Op donderdag 16 juni 2005 16:43 schreef appelsientje het volgende:
Ben trouwens net 45 min bezig geweest met PHP .... om een bepaalde class te maken en niks werkte...
bleek dat de naam te lang was![]()
Lullig, maarja ik ben 45 minuten bezig geweest met het losmaken van een USB-stick-verpakking.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:43 schreef appelsientje het volgende:
Ben trouwens net 45 min bezig geweest met PHP .... om een bepaalde class te maken en niks werkte...
bleek dat de naam te lang was![]()
Die was de beste van vandaagquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Lullig, maarja ik ben 45 minuten bezig geweest met het losmaken van een USB-stick-verpakking.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:49 schreef Cart_man het volgende:
PHP, kuttaal
$test = bla;
$echo ($test)
of zoiets
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | <?php php include('../systemfiles/settings.php'); include('../systemfiles/functions.php'); connectdb($host,$db_user,$db_pass); selectdb($db_name); $submit = $_POST['submit']; if (ISset($submit)) { $name = $_POST['name']; $function = $_POST['function']; $email = $_POST['email']; $sql = "INSERT INTO `dfms_contact` (`contact_name`,`contact_function`,`contact_email`) VALUES ('$name','$function','$email')"; $result = mysql_query($sql) or die (mysql_error()); } else { echo '<form name="invoer" action="./addmail.php" method="post"> Naam: <input type="text" name="name"><br> Functie: <input type="text" name="function"><br> Email: <input type="text" name="email"><br> <input type="submit" name="submit" value="Verzenden"></form>'; } ?> |
zo even JustMama spelen, zoonlief komt etenquote:
Klopt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:53 schreef DeTolk het volgende:
PHP.... allang al verdrongen
Met beide eensch.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gefeliciteerd VoreG
Ik heb helemaal geen zin meer in tentamens, kloteleren
Ja, kunnen we meteen z'n clubgeaardheid weer goed zetten...quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
We gaan weer lekker Pascal programmeren![]()
oud nieuws, en zij ook jaquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor degenen die de uiers van zwikkie nog niet gezien hebben:
http://www.noordzeefm.nl/(...)inment/19954/10551/0
heb je heimelijke gevoelens voor hem?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, kunnen we meteen z'n geaardheid weer goed zetten...
Wat een lelijke foto's, kan het er totaal niet warm van krijgen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor degenen die de uiers van zwikkie nog niet gezien hebben:
http://www.noordzeefm.nl/(...)inment/19954/10551/0
Ze is ook niet knap, het zou bijna mijn humeur verpstenquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat een lelijke foto's, kan het er totaal niet warm van krijgen.
hier hetzelfde,quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat een lelijke foto's, kan het er totaal niet warm van krijgen.
Waren die nog heimelijk dan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je heimelijke gevoelens voor hem?
Euh... Niet dat ik weet?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:26 schreef superjoden het volgende:
Sand, had jij nou die brief geschreven in de VI van deze week ?
was een brief van een lezer genaamd Jasper ... uit Vlissingen dus het had gekuntquote:
Nee hoor SCh ook nog.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:32 schreef Bananenman het volgende:
Feli VoreG!
Ben ik nu de enige nog middelbare scholier in Hools?![]()
Ukkiequote:Op donderdag 16 juni 2005 17:32 schreef Bananenman het volgende:
Feli VoreG!
Ja, een echte hool maakt zijn school af blijkt wel weer!quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:32 schreef Bananenman het volgende:
Feli VoreG!
Defqon is bijna alle harde dance stylen dus ook hardtrancequote:Quote van een nieuwe Hool:
Defqon is mij té hard...k ben meer van de hardtrance Tunnel Trance Force en DJ Networx enzo
Jij zit nog op de middelbare school??quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:32 schreef Bananenman het volgende:
Feli VoreG!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |