Ik ben al weg hoor.quote:
Doe ik ook nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:21 schreef PyTh het volgende:
En die DaYwAlKeR kunnen jullie zelf toch ook niet serieus nemen is het wel?
hehe gelukkig maar dan.quote:
Kheb van jou geen last, maar het werd op een gegeven moment een beetje te veel psv. En meneertje BrEeZAh neem ik idd niet serieus.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik ben al weg hoor.
Maar ik probeer gewoon op een normale manier te discussieren, niks meer en niks minder.
Kut Yeahinhoquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
hehe gelukkig maar dan.
Leuke avatar trouwens
Inderdaad. Snapte ook niet dat je daar maar op blijft reageren. Vervelend kereltje.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik ben al weg hoor.
Maar ik probeer gewoon op een normale manier te discussieren, niks meer en niks minder.
Beetje onverstandig inderdaad maar van zijn posts ging zoveel domheid uit dat ik het niet kon laten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Inderdaad. Snapte ook niet dat je daar maar op blijft reageren. Vervelend kereltje.
Maar probeer die PSV/Ajax discussies wel een beetje verminderen, het komt echt telkens op hetzelfde neer
Goed bezig Zandmanquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg eendje, wat doe je nu
[afbeelding]
Waarom belt hij jou nou weer?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:47 schreef DeTolk het volgende:
Van Persie heeft net gebeld
Hij draaide het verkeerde nummer, hij moest z'n vrouw hebben om te zeggen dat ie niet thuis komt eten.quote:
Ik heb nog geen werkvergunning, duurt nog een maandje ofzo, op dit moment 2 dagen in de week vrijwilligerswerk op de ICT afdeling van Calvin College.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |