Ik ben al weg hoor.quote:
Doe ik ook nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:21 schreef PyTh het volgende:
En die DaYwAlKeR kunnen jullie zelf toch ook niet serieus nemen is het wel?
hehe gelukkig maar dan.quote:
Kheb van jou geen last, maar het werd op een gegeven moment een beetje te veel psv. En meneertje BrEeZAh neem ik idd niet serieus.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik ben al weg hoor.
Maar ik probeer gewoon op een normale manier te discussieren, niks meer en niks minder.
Kut Yeahinhoquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
hehe gelukkig maar dan.
Leuke avatar trouwens
Inderdaad. Snapte ook niet dat je daar maar op blijft reageren. Vervelend kereltje.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik ben al weg hoor.
Maar ik probeer gewoon op een normale manier te discussieren, niks meer en niks minder.
Beetje onverstandig inderdaad maar van zijn posts ging zoveel domheid uit dat ik het niet kon laten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Inderdaad. Snapte ook niet dat je daar maar op blijft reageren. Vervelend kereltje.
Maar probeer die PSV/Ajax discussies wel een beetje verminderen, het komt echt telkens op hetzelfde neer
Goed bezig Zandmanquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg eendje, wat doe je nu
[afbeelding]
Waarom belt hij jou nou weer?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:47 schreef DeTolk het volgende:
Van Persie heeft net gebeld
Hij draaide het verkeerde nummer, hij moest z'n vrouw hebben om te zeggen dat ie niet thuis komt eten.quote:
Ik heb nog geen werkvergunning, duurt nog een maandje ofzo, op dit moment 2 dagen in de week vrijwilligerswerk op de ICT afdeling van Calvin College.quote:
gewoon doorshiften en CTRL+F7...ben je er zo vanafquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:10 schreef tong80 het volgende:
Niet alleen met hun ritmische kabaal en de prescisie waarmee ze hun gezang aanzetten vielen de Zuid-Koreaanse supporters de afgelopen twee wedstrijden op het WK tot 20 jaar in Nederland op. Na afloop van de wedstrijden tegen Zwitserland en Nigeria weigerden de Zuid-Koreanen het supportersvak te verlaten. Zij stonden er op dat zij het eigen vak schoon konden maken.
"Dit had ik echt nog nooit meegemaakt", vertelt een stadionsuppoost. "Ik ben al heel wat jaartjes in dienst, maar dat supporters na afloop het eigen vak opruimen is werkelijk ongekend."
Volgens Young Rok Kim, één van de aanwezige Zuid-Koreaanse supporters, is het niet meer dan normaal. "Zo doen wij dat gewoon. Je bent te gast in een vreemd land. Als je er dan een bende van maakt, dan moet je dat weer netjes opruimen."
Royksopp is geweldigquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:38 schreef rubbereend het volgende:k hoor de nieuwe Royksopp
omg gewoon geweldig
en niet eens uit Korea !!quote:
en niet eens uit Korea !!quote:
Noord en Zuidquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:22 schreef pascalheister het volgende:
2 keer is genoeg bjoro
examenuitslag ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Noord en Zuid
Doe mij nog maar even een biertje, serieus zo gespannen ben ik nog nooit geweest.
Wat denk je zelf?quote:
we spannen met je mee !!quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:34 schreef pascalheister het volgende:
heb je niet een bepaald gevoel van wat je wel en niet goed heb gemaakt?
Economie Wiskunde en Aardrijkskunde denk ik niet echt geweldig, en dat zijn profielvakken. Zodra die 3 inderdaad slecht zijn ben ik definitief gezaktquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:34 schreef pascalheister het volgende:
heb je niet een bepaald gevoel van wat je wel en niet goed heb gemaakt?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:36 schreef clauwheee het volgende:
VoreG we slepen je wel ff door die laatste spannende momenten
Moet je nog een biertje van tante Clauwheee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |