Daar heb je een puntquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tuurlijk niet, als je in Engeland een held wil worden moet je toch vast hebben gezeten (of Bergkamp heten) ?
Ok, zullen we doenquote:
Tnx Bos!quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ok, zullen we doen
ook hier van harte Suijk
idd, moet je hier ff melden: Feedbackquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:41 schreef Bananenman het volgende:
Ik vind dat de hakken-smiley toegevoegd moet worden aan de Fok smileys
Dank uquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:42 schreef rubbereend het volgende:
k zal voor je duimen VoreG
je mag wel je zeggen hoorquote:
Ahum...quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:49 schreef VoreG het volgende:
[24-uurs topic] Gefeliciteerd Carmen en Suijk
Ik zag em net staanquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ahum...
[24-uurs felicitatietopic] Suijk en Carmen samen 27
Wordt je gebeld ? of komt ie langs??quote:
Diploma door de brievenbus, en dan vreet z'n hond em opquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wordt je gebeld ? of komt ie langs??
Gebeldquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wordt je gebeld ? of komt ie langs??
Mijn hond komt de post altijd brengenquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:54 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Diploma door de brievenbus, en dan vreet z'n hond em op![]()
zullen de zenuwen wel zijn....quote:
Goed afgericht.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mijn hond komt de post altijd brengen
Je wordt sowieso gebeld (net als bij mij toen) of alleen als je gezakt bent ?quote:
Sowieso. Elke mentor belt en aangezien mijn achternaam met een E begint zal ik wel als 3e of 4e gebeld worden door die mentor.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je word sowieso gebeld (net als bij mij toen) of alleen als je gezakt bent ?
Spannendquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Sowieso. Elke mentor belt en aangezien mijn achternaam met een E begint zal ik wel als 3e of 4e gebeld worden door die mentor.
Lekker lang lullen, balen voor je klasgenotenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Sowieso. Elke mentor belt en aangezien mijn achternaam met een E begint zal ik wel als 3e of 4e gebeld worden door die mentor.
als het echt zo flinterdun is, wordt zijn voorarrest toch niet met 2 weken verlengdquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:54 schreef tong80 het volgende:
........
Advocaat A. Moszkowicz van Van Persie noemt de zaak 'flinterdun' en heeft goede hoop dat Van Persie vandaag op vrije voeten zal worden gesteld. ,,De vrouw komt, mede door haar dubieuze achtergrond, niet echt geloofwaardig over. Ik denk dan ook dat andere motieven haar tot de aangifte hebben aangezet.''
...........
Er zit wel iemand in m'n klas die is met 8-en en 9's zn examen ingegaan en die zit zo in de stress omdat hij niet kan falen voor zijn familie enzovoort en hij wil dus niet meer verder als hij zakt enz enz. (gaat een beetje ver maar okequote:Op donderdag 16 juni 2005 14:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Lekker lang lullen, balen voor je klasgenoten
Of direct je klasgenoten gaan bellen
Alvast veel succes...quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:08 schreef clauwheee het volgende:
Spannend VoreG! Ik herken het wel hoor, ik ben komende woensdag pas aan de beurt voor de uitslag van de scriptie. Brrrrr.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er zit wel iemand in m'n klas die is met 8-en en 9's zn examen ingegaan en die zit zo in de stress omdat hij niet kan falen voor zijn familie enzovoort en hij wil dus niet meer verder als hij zakt enz enz. (gaat een beetje ver maar oke). Die zou ik natuurlijk wel kunnen bellen...
Zijn familie in Hong Kong die heeft het hoogste niveau daar wel in 1x gehaalt enzo, hij wil ten opzichte van hen niet zakkenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Druk van de familie, slecht hoor. Tuurlijk moet je als je het kan voor het beste/hoogste gaan maar, niet kost wat het kost. Eerst maar slagen, dan de rest maar
Dankquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:13 schreef tong80 het volgende:
Voor de geïnteresseerden nu op Ned-1 het kamerdebat over de TBS-zaak.
Ja dus? Als hij het niet kan, jammer dan tochquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zijn familie in Hong Kong die heeft het hoogste niveau daar wel in 1x gehaalt enzo, hij wil ten opzichte van hen niet zakken
Heb er al weer genoeg over gezien/gelezen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:13 schreef tong80 het volgende:
Voor de geïnteresseerden nu op Ned-1 het kamerdebat over de TBS-zaak.
Dankquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Alvast veel succes...![]()
Bij ons is het zo dat als je op gesprek komt.. je hebt meestal al wel gehaald hebt.
Jawel joh.quote:
quote:
wat doe je eik voor werk daar?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar goed, we gaan lekker internetten werken.
Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:17 schreef PyTh het volgende:
[..]![]()
Wel lief zijn he en geen foto's van Belgische Bart meer plaatsen die niet door de beugel kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |