Op teletekst.quote:Michaëlla Krajicek doet niet mee aan
Wimbledon.Onze 16-jarige landgenote
scheurde bij het toernooi van Rosmalen
een kruisband in haar rechterknie.Ze
wordt binnenkort geopereerd,waarna het
herstel minimaal vier weken in beslag
gaat nemen.Wimbledon begint maandag.
Krajicek liep de blessure op toen ze
zich in de kwartfinale (haar eerste op
de WTA Tour) tegen Meghann Shaughnessy
verstapte.Ze leidde op dat moment,na
een break op 2-2,met 4-3 in de eerste
set.
Shaughnessy werd in haar vorige duel
ook al met een opgave geconfronteerd.
Toen staakte Anna-Lena Grönefeld (Dui)
de strijd in de derde set.
Bij SS zeiden ze net eerst dat het om haar meniscus ging en dat ze mogelijk vanavond nog zou worden geopereerd..maar dit neemt toch wel wat meer tijd in beslag lijkt mequote:Op donderdag 16 juni 2005 18:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd kut, zag het net bij Studio Sport
Ik vind het jammer dat dat gemengd dubbelspel met haar halfbroer nu ook niet doorgaat.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:30 schreef tong80 het volgende:
Is het raar dat het me geen ene fuck scheelt kwa Krajicek.
Jij als chauvinistische sportliefhebber? Wel een beetje ja.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:30 schreef tong80 het volgende:
Is het raar dat het me geen ene fuck scheelt kwa Krajicek.
Ik ook. En ze stond de laatste dagen best goed te spelen en te serveren, vind het gewoon een goede zaak voor het Nederlandse vrouwen-tennis, ze is gegroeid de laatste tijd. Daarom vind ik het gewoon zonde.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat dat gemengd dubbelspel met haar halfbroer nu ook niet doorgaat.
god wat jammerquote:
Hier ook zo nog even zweten met een potje voetbalquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:44 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen![]()
Zo eten zit er weer in
Tja dat gaat helaas niet.. we hebben besloten om alles geheel in PHP te doen..quote:
Ik heb zo een examen feestjequote:Op donderdag 16 juni 2005 18:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hier ook zo nog even zweten met een potje voetbal
quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:46 schreef clauwheee het volgende:
Zucht..Donner
'Als dit een gevaarlijk persoon was geweest was ie niet op verlof geweest'.Nee hij had voor jan met de korte achternaam TBS zeker.
Het moet welergens op zijn gebaseerd. Er zijn nu al 20 Russinnen van haar leeftijd die hoger staan ion de ranking. We klemmen ons kwa vrouwentennis vast aan iemand die nooit de top tien zal gaan halen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij als chauvinistische sportliefhebber? Wel een beetje ja.
Ik ga zo ook een paar biertjes drinkenquote:
En waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:49 schreef tong80 het volgende:
We klemmen ons kwa vrouwentennis vast aan iemand die nooit de top tien zal gaan halen.
Ja hij probeert zich er mooi uit te lullenquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:46 schreef clauwheee het volgende:
Zucht..Donner
'Als dit een gevaarlijk persoon was geweest was ie niet op verlof geweest'.Nee hij had voor jan met de korte achternaam TBS zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |