Lang leve Visioquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:33 schreef coz het volgende:
stoer plaatje , qua patroon aan de bovenkant
Dat bovenstuk hoort dat erbij of is dat achteraf toegevoegd? Is dat express zo gedaan dat patroon?quote:
Wat heb je genomen?! Dat wil ik ookquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat bovenstuk hoort dat erbij of is dat achteraf toegevoegd? Is dat express zo gedaan dat patroon?
Krijg ineens flash-backs van een aantal dromen
Moet ff wat op een rijtje zetten weer.
Soms krijg ik spontaan flash-backs als ik iets intik. Het woord patroon zet iets tot denken aan hier.
Met patroon bedoel ik het hoogste stuk van die pyramideWaar geen tekst staat, waar alleen maar lijnen staan.
Ik hebquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:13 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Wat heb je genomen?! Dat wil ik ook![]()
heel gemakkelijk zelf te maken: pak een assenstelsel, met onbderverdeling van bijv 1 t/m 8, verbin dan 1 met 8, 2 met 7, 3 met 6, 4 met 5, 5 met 4, enzquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:33 schreef coz het volgende:
stoer plaatje , qua patroon aan de bovenkant
Ik heb die hele piramide in Visio getekend en de tekst er bij gezet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat bovenstuk hoort dat erbij of is dat achteraf toegevoegd? Is dat express zo gedaan dat patroon?
Ik heb zo es op trip in de tuin gaan liggen, op mijn buik op het gras ... armen en benen wijd open, face tegen de grond en ogen toe ... en dan inbeelden dat ge de aardbol vasthoud ... flippeuquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:23 schreef coz het volgende:
eens een keer in een stonede bui dat ik met iemand langs een kanaal zat en hij zei dat ik me moest indenken dat alle watermoluculen hun eigen leventje hebben , volgens mij had ie het toen over doodgaan = verdampen enzenz
man thats was a really good trip
![]()
![]()
normaal trip ik niet van weed, maar dat was echt fantastisch
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:20 schreef Bensel het volgende:
[..]
heel gemakkelijk zelf te maken: pak een assenstelsel, met onbderverdeling van bijv 1 t/m 8, verbin dan 1 met 8, 2 met 7, 3 met 6, 4 met 5, 5 met 4, enz
deed ik vroeger onder wiskunde les altijd
Ben je dus ook al gevallen? Ik ben ergens in het midden van de aarde nu. Ik voel geen bodem maar waar ben ik nu dan in hemelsnaam?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:50 schreef UncleScorp het volgende:
Ja idd ... sorry
Maar om mijn post ontopic te houden : het moment dat ik de aardbol vasthad en er precies "in" kon vallen, betekent mss dat de aarde hol is ? Anders kon ik er niet "in" vallen ?
Jij niet dan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Jij gelooft ook zeker dat men op de maan is geweest.
Als we het toch hebben over figuren tekenen tijdens de les; ik tekende vroeger altijd met een passer de Levensbloem:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:38 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik was continu pentagrammen aan het tekenen tijdens de les. Continu gingen mijn gedachtes weg.
Ontspannend werkte dat. Pentagrammen weet ik niet. Ik was gewoon aan het pendelen continu misschien. Het gelul van de leraar op de achtergrond en maar laten gaan met die tekeningen aan de zijkant van het papier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een balletje kan raar rollen....Mensen hebben een natuurlijke weerstand tegen ideeën waar ze zelf niet opgekomen zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |