ik meen ooit gehoord te hebben dat je het universum als een soort U kan zien.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Is het universum misschien plat? Of zou het toch ruimtelijk zijn?
dat is italiëquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb ooit gehoord dat het universum de vorm van een laars heeft, maar dat klinkt wel erg vreemd in de oren.
Deze vuist op deze vuist principe. En zo gaan wij naar boven. Zo hoort het ook te werken. Weet niet of het pyramide effect erbij hoort. Pyramide van Maslov heeft te maken met zelfverwezenlijking. Dus waarschijnlijk heeft het daar wel iets mee te maken.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:00 schreef Hallulama het volgende:
Holy shit dude, what have you been smoking? [afbeelding]
Maar je hebt wel gelijk wat betreft dat aanvullen, dat is natuurlijk iets fantastisch.
Uiteindelijk is het de bedoeling dat we allemaal naar elkaar toe werken denk ik?
(persoonlijke waarheden uitgezonderd)
Ja, misschien heeft de Rooms Katholieke kerk dat zo gebracht. Die denken misschien, laten we zeggen het heeft de vorm van een laars omdat de kerk daar gevestigd is.quote:
eens een keer in een stonede bui dat ik met iemand langs een kanaal zat en hij zei dat ik me moest indenken dat alle watermoluculen hun eigen leventje hebben , volgens mij had ie het toen over doodgaan = verdampen enzenzquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:12 schreef Dromenvanger het volgende:
over de vijver staat. Ik denk dat het lagen zijn allemaal. Sectoren ook.
Drugs kan spiritueel goed zijn. Maar als je van nature al wazig bent dan is drugs niet meer nodig.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:23 schreef coz het volgende:
[..]
eens een keer in een stonede bui dat ik met iemand langs een kanaal zat en hij zei dat ik me moest indenken dat alle watermoluculen hun eigen leventje hebben , volgens mij had ie het toen over doodgaan = verdampen enzenz
man thats was a really good trip
![]()
![]()
normaal trip ik niet van weed, maar dat was echt fantastisch
Lang leve Visioquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:33 schreef coz het volgende:
stoer plaatje , qua patroon aan de bovenkant
Dat bovenstuk hoort dat erbij of is dat achteraf toegevoegd? Is dat express zo gedaan dat patroon?quote:
Wat heb je genomen?! Dat wil ik ookquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat bovenstuk hoort dat erbij of is dat achteraf toegevoegd? Is dat express zo gedaan dat patroon?
Krijg ineens flash-backs van een aantal dromen
Moet ff wat op een rijtje zetten weer.
Soms krijg ik spontaan flash-backs als ik iets intik. Het woord patroon zet iets tot denken aan hier.
Met patroon bedoel ik het hoogste stuk van die pyramideWaar geen tekst staat, waar alleen maar lijnen staan.
Ik hebquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:13 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Wat heb je genomen?! Dat wil ik ook![]()
heel gemakkelijk zelf te maken: pak een assenstelsel, met onbderverdeling van bijv 1 t/m 8, verbin dan 1 met 8, 2 met 7, 3 met 6, 4 met 5, 5 met 4, enzquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:33 schreef coz het volgende:
stoer plaatje , qua patroon aan de bovenkant
Ik heb die hele piramide in Visio getekend en de tekst er bij gezet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat bovenstuk hoort dat erbij of is dat achteraf toegevoegd? Is dat express zo gedaan dat patroon?
Ik heb zo es op trip in de tuin gaan liggen, op mijn buik op het gras ... armen en benen wijd open, face tegen de grond en ogen toe ... en dan inbeelden dat ge de aardbol vasthoud ... flippeuquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:23 schreef coz het volgende:
eens een keer in een stonede bui dat ik met iemand langs een kanaal zat en hij zei dat ik me moest indenken dat alle watermoluculen hun eigen leventje hebben , volgens mij had ie het toen over doodgaan = verdampen enzenz
man thats was a really good trip
![]()
![]()
normaal trip ik niet van weed, maar dat was echt fantastisch
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:20 schreef Bensel het volgende:
[..]
heel gemakkelijk zelf te maken: pak een assenstelsel, met onbderverdeling van bijv 1 t/m 8, verbin dan 1 met 8, 2 met 7, 3 met 6, 4 met 5, 5 met 4, enz
deed ik vroeger onder wiskunde les altijd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |