abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 juli 2005 @ 14:23:03 #101
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29234560
Een pannekoek is van boven gezien inderdaad rond

Dus de aarde is plat?

Is het universum misschien plat? Of zou het toch ruimtelijk zijn?

In principe maakt het niet uit. Of het nu ruimtelijk is ingedeeld of niet. Zolang je er maar geen hinder aan ondervindt.

Zou wel makkelijker zijn om andere sterrenstelsels te bezoeken wanneer het universum plat was. Tevens makkelijker in kaart te brengen. Dan kun je beter uitstippelen. In Star Trek is het universum toch ruimtelijk dus wat zal het.

Ik weet het niet. Ruimtelijk of plat. Misschien een combinatie van beiden.

Toch is het nodig om het universum te analyseren. En in kaart te brengen. Van het begin tot het eind.

[ Bericht 19% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 29-07-2005 14:29:57 (Onzin ff weggehaald.) ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_29239933
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 14:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Is het universum misschien plat? Of zou het toch ruimtelijk zijn?
ik meen ooit gehoord te hebben dat je het universum als een soort U kan zien.

hij is plat, maar theoretisch gezien kan je stukken "afsnijden" als je van A naar B wilt komen. beetje vaag allemaal. maar het was in een college astronomie.
Extremistisch gematigd.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 17:12:08 #103
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29240298
Toevallig zat ik vandaag in de tuin weer te roken en keek ik naar een brug die over de vijver staat. Ik denk dat het lagen zijn allemaal. Sectoren ook. Je hebt verschillende lagen op elkaar denk ik. Is dat zo dan kun je ook van laag naar laag reizen. En dan heb je nog verticale lagen geloof ik. Zowel verticale als horizontale.

Zie je het verband tussen die lagen dan zie je hoe het in elkaar steekt. Op de een of andere manier is het allemaal technisch van aard.

Ik heb ooit gehoord dat het universum de vorm van een laars heeft, maar dat klinkt wel erg vreemd in de oren.

Het zijn fragementen volgens mij. Allemaal fragmenten. Kleine fragmenten die een geheel vormen.

Of het zowel verticale als horizontale lagen zijn weet ik niet zeker. Ik denk dat de verticale lagen met de tijd te maken hebben. Maar ook dat is nog niet helemaal duidelijk.

Ik denk niet dat het universum de vorm van een laars heeft. Ik denk eerder dat het symmetrisch van aard is. Een vierkant of een bol? Of een eivorm? Misschien een kubus. Kubus klinkt me het meest aannemelijke op de een of andere manier

Tijd voor een biertje De keel moet ook gesmeerd worden en dat kan perfect met grolsch.

Weet je wat het mooie is? Doordat een discussie blijft lopen ontstaat er toegevoegde waarde Dat is het mooie eraan. Doordat mensen elkaar blijven aanvullen kom je uiteindelijk tot het eindresultaat. Eindresultaat is de statische waarheid. En als je de waarheid weet heb je alles onder controle.

Kennis = macht.

Weet je hoe het in elkaar steekt dan zou het in principe mogelijk moeten zijn om hitler zijn snor af te scheren en een clownenpak aan te doen. Dan kun je alles

Zie je het voor je. Hitler geen massa moordenaar maar een clown in het circus Zo zou je het hele verleden kunnen veranderen

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 29-07-2005 17:20:29 ]
  vrijdag 29 juli 2005 @ 18:00:15 #104
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29241426
Holy shit dude, what have you been smoking?

Maar je hebt wel gelijk wat betreft dat aanvullen, dat is natuurlijk iets fantastisch.

Uiteindelijk is het de bedoeling dat we allemaal naar elkaar toe werken denk ik?

(persoonlijke waarheden uitgezonderd)
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_29241500
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 17:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb ooit gehoord dat het universum de vorm van een laars heeft, maar dat klinkt wel erg vreemd in de oren.
dat is italië
Extremistisch gematigd.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 18:17:48 #106
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29241863
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 18:00 schreef Hallulama het volgende:
Holy shit dude, what have you been smoking? [afbeelding]

Maar je hebt wel gelijk wat betreft dat aanvullen, dat is natuurlijk iets fantastisch.

Uiteindelijk is het de bedoeling dat we allemaal naar elkaar toe werken denk ik?

(persoonlijke waarheden uitgezonderd)
Deze vuist op deze vuist principe. En zo gaan wij naar boven. Zo hoort het ook te werken. Weet niet of het pyramide effect erbij hoort. Pyramide van Maslov heeft te maken met zelfverwezenlijking. Dus waarschijnlijk heeft het daar wel iets mee te maken.

Omhoog werken. Zit je als mens bovenaan in de pyramide dan ben je gelukkig.

Pyramide is trouwens een verdomd moeilijk woord om uit de losse pols in te tikken merk ik.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 18:19:29 #107
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29241895
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 18:03 schreef P8 het volgende:

[..]

dat is italië
Ja, misschien heeft de Rooms Katholieke kerk dat zo gebracht. Die denken misschien, laten we zeggen het heeft de vorm van een laars omdat de kerk daar gevestigd is.

Is het de vorm van een laars dan valt er weinig van te bakken. Ik bedoel. Dan is het moeilijk om er verbanden in aan te brengen.

Wie de laars past trekke hem aan. Logisch ook. Maar als je dan geen laars wilt passen? Dan trek je hem niet aan

Een laars..

Ik zie niet het nut ervan in dat het een laars is.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 18:23:32 #108
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29241987
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 17:12 schreef Dromenvanger het volgende:
over de vijver staat. Ik denk dat het lagen zijn allemaal. Sectoren ook.
eens een keer in een stonede bui dat ik met iemand langs een kanaal zat en hij zei dat ik me moest indenken dat alle watermoluculen hun eigen leventje hebben , volgens mij had ie het toen over doodgaan = verdampen enzenz

man thats was a really good trip

normaal trip ik niet van weed, maar dat was echt fantastisch
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  vrijdag 29 juli 2005 @ 18:27:20 #109
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29242061
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 18:23 schreef coz het volgende:

[..]

eens een keer in een stonede bui dat ik met iemand langs een kanaal zat en hij zei dat ik me moest indenken dat alle watermoluculen hun eigen leventje hebben , volgens mij had ie het toen over doodgaan = verdampen enzenz

Drugs kan spiritueel goed zijn. Maar als je van nature al wazig bent dan is drugs niet meer nodig.

Zou ik 1 joint roken dan kon je me afvoeren nu. Zit nu zonder wiet al ergens ver van deze wereld vandaan.

Water, water leeft ook. Hoe kunnen wij anders ontstaan zijn uit water? Het hele leven is ontstaan uit water.

Bier gebrouwen uit zuiver bronwater is trouwens lekker

1 biertje gehad en voel het nu al. Vandaag rustig aan dan maar.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 18:30:13 #110
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29242118
  vrijdag 29 juli 2005 @ 18:33:49 #111
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29242199
stoer plaatje , qua patroon aan de bovenkant
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  vrijdag 29 juli 2005 @ 18:53:19 #112
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29242745
Zelfontplooiing inderdaad.

Psychologie heb ik op de heao gehad. Zei me toen niet alles. Ik was toen ook niet helemaal bij de les het merendeel van de tijd.

We kregen opdrachten dat we met 2 personen 1 pen moesten vasthouden en toen moesten we een vierkant tekenen. En toen liet de leerkracht zien hoe moeilijk dat wel niet kan zijn.

Of hij liet 2 personen iets willekeurigs tekenen terwijl ze samen 1 pen vast hadden.

Verder nog geleerd over de delen die het geheel bepalen en nog meer. Volgens mij heb ik dat studie boek verkocht

Mooi was die tijd Ik verlang terug naar de college banken. Maar hier is het ook een groot college

Een stoffig klas lokaal was ook niet bepaald luxe. En je mocht niet eens bier drinken en roken daar.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 18:58:24 #113
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29242882
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 18:33 schreef coz het volgende:
Lang leve Visio
  vrijdag 29 juli 2005 @ 19:08:43 #114
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29243194
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 18:58 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Lang leve Visio
Dat bovenstuk hoort dat erbij of is dat achteraf toegevoegd? Is dat express zo gedaan dat patroon?

Krijg ineens flash-backs van een aantal dromen

Moet ff wat op een rijtje zetten weer.

Soms krijg ik spontaan flash-backs als ik iets intik. Het woord patroon zet iets tot denken aan hier.

Met patroon bedoel ik het hoogste stuk van die pyramide Waar geen tekst staat, waar alleen maar lijnen staan.
pi_29243347
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 19:08 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Dat bovenstuk hoort dat erbij of is dat achteraf toegevoegd? Is dat express zo gedaan dat patroon?

Krijg ineens flash-backs van een aantal dromen

Moet ff wat op een rijtje zetten weer.

Soms krijg ik spontaan flash-backs als ik iets intik. Het woord patroon zet iets tot denken aan hier.

Met patroon bedoel ik het hoogste stuk van die pyramide Waar geen tekst staat, waar alleen maar lijnen staan.
Wat heb je genomen?! Dat wil ik ook
  vrijdag 29 juli 2005 @ 19:45:36 #116
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29244471
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 19:13 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Wat heb je genomen?! Dat wil ik ook
Ik heb

Paroxetine, depakine en risperdal injectie. Allemaal legale drugs van grote maatschappijen. Voorgeschreven door een dokter die een diploma heeft Ahja, de nodige liters koffie en ook wat beer en nicotine erbij. Zorgt voor oppeppend gevoel.

Verder heb ik accountancy gestudeerd en dat heeft ertoe bijgedragen dat ik op de kleinste details let.

Alleen kreeg ik net te horen dat ik iets te serieus bezig ben ermee. Maar dat hoort erbij. Ik kan niet afwijken van deze aanpak omdat het belangrijk is. Ik kreeg buiten van boven af te horen of ik niet alles te serieus opvat en of ik niet beter een versnelling lager kan gaan.

Oog voor detail is belangrijk.

Maar ze hebben gelijk. Rust is belangrijk. Ik kan niet door blijven gaan op dit tempo hoewel het een enorme adrenaline kick geeft. Ik wil dus verder en verder met ontwikkeling. Ik wil mezelf blijven ontwikkelen.

Net tegen mijn pa gezegd dat ik ga oefenen thuis. Ik zet boven op zolder op het bureau waar ik slaap objecten neer. Vervolgens kijk ik een aantal minuten naar die objecten en probeer ik onder die tafel met objecten voor de geest te halen.

Ik wil een fotografisch geheugen.

Nog een heel mooi feit. Ik was om 0400 op en nog steeds duurt de dag te kort Normaal gesproken ( wat is normaal?) had ik nooit zin in de dag omdat de dag geen zin leek te hebben. Ik had nooit een doel in mijn leven en nu wel.

Mijn doel is de waarheid weten en verbetering. Ik wil alles compact hebben. Alles duidelijk en helder. Alles compact

Zodra de waarheid is gecomprimeerd is het zaak om te bouwen op die waarheid. Comprimeren is leuk. Alles simpel houden.

Lange teksten zijn het maar het doel is om de waarheid samen te vatten in 1 documentje.

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 29-07-2005 19:52:55 ]
  vrijdag 29 juli 2005 @ 20:19:46 #117
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_29245610
Mijn penis is ook uitgeholt
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
  vrijdag 29 juli 2005 @ 20:20:47 #118
64288 Bensel
Ladderzat
pi_29245644
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 18:33 schreef coz het volgende:
heel gemakkelijk zelf te maken: pak een assenstelsel, met onbderverdeling van bijv 1 t/m 8, verbin dan 1 met 8, 2 met 7, 3 met 6, 4 met 5, 5 met 4, enz

deed ik vroeger onder wiskunde les altijd
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  vrijdag 29 juli 2005 @ 20:21:57 #119
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29245686
Wat bedoelt u? Een soort van unification van levenswijsheden?
  vrijdag 29 juli 2005 @ 20:23:21 #120
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29245742
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 19:08 schreef Dromenvanger het volgende:

Ik heb die hele piramide in Visio getekend en de tekst er bij gezet.
pi_29245925
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 18:23 schreef coz het volgende:

Ik heb zo es op trip in de tuin gaan liggen, op mijn buik op het gras ... armen en benen wijd open, face tegen de grond en ogen toe ... en dan inbeelden dat ge de aardbol vasthoud ... flippeu
Op een moment kon ik precies loslaten en steilrecht de dieperik invallen, maar ik heb het niet gedaan omdat er nog volk in het gras lag
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 20:37:00 #122
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29246140
Deze topic NEEMT me een vlucht

Niet dat het uitmaakt, feel free to lead the way
pi_29246550
Ja idd ... sorry

Maar om mijn post ontopic te houden : het moment dat ik de aardbol vasthad en er precies "in" kon vallen, betekent mss dat de aarde hol is ? Anders kon ik er niet "in" vallen ?

[ Bericht 3% gewijzigd door UncleScorp op 29-07-2005 21:37:49 ]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 21:23:01 #124
124714 Rikoko
pi_29247564
UIT JE BOL!
  vrijdag 29 juli 2005 @ 21:38:27 #125
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29248055
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 20:20 schreef Bensel het volgende:

[..]

heel gemakkelijk zelf te maken: pak een assenstelsel, met onbderverdeling van bijv 1 t/m 8, verbin dan 1 met 8, 2 met 7, 3 met 6, 4 met 5, 5 met 4, enz

deed ik vroeger onder wiskunde les altijd

Ik was continu pentagrammen aan het tekenen tijdens de les. Continu gingen mijn gedachtes weg.

Ontspannend werkte dat. Pentagrammen weet ik niet. Ik was gewoon aan het pendelen continu misschien. Het gelul van de leraar op de achtergrond en maar laten gaan met die tekeningen aan de zijkant van het papier.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 21:39:40 #126
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29248113
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 20:50 schreef UncleScorp het volgende:
Ja idd ... sorry

Maar om mijn post ontopic te houden : het moment dat ik de aardbol vasthad en er precies "in" kon vallen, betekent mss dat de aarde hol is ? Anders kon ik er niet "in" vallen ?
Ben je dus ook al gevallen? Ik ben ergens in het midden van de aarde nu. Ik voel geen bodem maar waar ben ik nu dan in hemelsnaam?

Ik kan nu wel in de tuin gaan werken en aarde gaan voelen maar dan ga ik me aarden. En ik wil mezelf alleen aarden als ik de grip verlies

Aarde vast pakken is effectief wanneer de zweverigheid gaat domineren. Wanneer het allemaal te heftig wordt.

Wellicht slaat het niet op jou. Maar ik moest ff mijn gevoel toevoegen waar ik me nu begeef en dat is niet op aarde. Eerder in de ruimte nu. Het zou zomaar kunnen dat ik nu een astronaut ben, het voelt alsof ik een astronaut ben in ieder geval. In principe zijn we allemaal astronauten, al bevinden we ons op aarde, we zijn en blijven in de ruimte aanwezig.

Net contact met andere astronauten. Welkom tot de club hoorde ik Ze vroegen hoe het ging, of ik zeker was maar ik zei het kan beter en toen zeiden ze. Zeker kan het beter.

Het lijkt een geintje allemaal toch is het nog steeds serieus allemaal. Maar ondertussen is het een groot gekkenhuis.

[ Bericht 4% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 29-07-2005 21:49:48 ]
  vrijdag 29 juli 2005 @ 21:49:25 #127
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29248497
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:35 schreef Falco het volgende:

[..]

Jij gelooft ook zeker dat men op de maan is geweest .
Jij niet dan?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 21:51:54 #128
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29248583

Het is een groot gekkenhuis

En het wordt alleen maar gekker.
pi_29254002
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 21:38 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik was continu pentagrammen aan het tekenen tijdens de les. Continu gingen mijn gedachtes weg.

Ontspannend werkte dat. Pentagrammen weet ik niet. Ik was gewoon aan het pendelen continu misschien. Het gelul van de leraar op de achtergrond en maar laten gaan met die tekeningen aan de zijkant van het papier.
Als we het toch hebben over figuren tekenen tijdens de les; ik tekende vroeger altijd met een passer de Levensbloem:

Pas járen later kwam ik pas achter de naam en diepere betekenis van het symbool .
  zaterdag 30 juli 2005 @ 01:45:27 #130
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29257011
omg nu snap ik het opeens , en dan is de zon dus niet de zon maar de kern van de aarde , maar wat zijn de maan en de sterrren dan? gewoon lampen en een mechanisch apparaat?
(maan scheen artificieel te zijn)
hm , vage shit
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_29257533
Hoeveel kanten heeft een bal?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een balletje kan raar rollen....
Mensen hebben een natuurlijke weerstand tegen ideeën waar ze zelf niet opgekomen zijn
  zaterdag 30 juli 2005 @ 02:37:58 #132
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29258062
hangt ervanaf wat voor bal het is , een tennisbal is idd 2 kantig , maar een werpkogel is toch echt solide
pi_29259855
Ze hebben net weer 2 nieuwe "planeten" aan ons zonnestelsel toegevoegd ... hoe leg je dat uit als de aarde hol is en wij aan de binennkant leven ?
  zaterdag 30 juli 2005 @ 08:12:49 #134
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29259892
Collateral Blammage
  zaterdag 30 juli 2005 @ 10:15:53 #135
124714 Rikoko
pi_29260756
Total Punity
pi_29333293
Ik had een leraar die dit ook geloofde, we hebben echt de grootste lol gehad. Het zou opzich best kunnen. We hebben immers nog steeds niet het eind van het helal ontdekt... Dan zou je dus in principe kunnen veronderstellen dat wij op planeet X leven, en het eind van de ruimte de aarde is. Maar ja echt handig is dat niet... Volgens mij krijgt ie gewoon aandacht tekort thuis. We zouden hem natuurlijk de ruimte in kunnen sturen op onderzoek... ;P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')