De boezem van Bluezz is anders groot genoeg hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:13 schreef just me het volgende:
[..]
Mmm dat zou ik haar de schuld kunnen geven maar dit keer zal ik toch mijn eigen hand in mijn eigen boezem moeten steken
quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:14 schreef SCH het volgende:
De boezem van Bluezz is anders groot genoeg hoor.
nog niet getrouwd en nu al jaloersquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Echt? Was al bang het weer te moeten missen.
hoezo wat is er aan de hand dan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hmmz sinds die Smiley hier gebruikt wordt stijgt m'n dataverkeer.
Op PF beginnen al veel mensen te stressen of ze er zaterdag in kunnen, gaat leuk worden
de 1e sensation had een ziek goede line up en k ben niet gegaan toenquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://webcasting.dutchview.nl/id-t/sensation2005/white/
Leuk overzicht van alle Sensations tot nu toe, wat is Black trouwens ineens hard geworden als het vergelijkt met de 1e black editie
Voorspelbaar SCH - meteen wordt het 1-0quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:30 schreef SCH het volgende:
Argentinie valt niet mee tot nu toe.
10.000 valse kaarten ofzo...quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:31 schreef rubbereend het volgende:
hoezo wat is er aan de hand dan?
Was het dan zo makkelijk om die kaarten te vervalsen of lijkt dat maar ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
10.000 valse kaarten ofzo... [afbeelding].
jij hebt wel vaak vergadering tijdens wedstrijden, waarom vind ik dat raar dat al die vergaderingen ivm een voetbalclub zijnquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:11 schreef just me het volgende:
en welke stromme trut heeft voor vanavond een overleg over het jeugdkamp geregeld
![]()
Die vrije trapquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:27 schreef pascalheister het volgende:
straks Maradona weer te zien bij het sportjournaal
Ik weet het niet precies. Er zijn printrollen van de ticketbox gestolen geloof ik.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was het dan zo makkelijk om die kaarten te vervalsen of lijkt dat maar ?
Concordia is niet alleen een voetbalclub, het is ook een golfvereniging en een cricketclub.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:35 schreef rubbereend het volgende:
jij hebt wel vaak vergadering tijdens wedstrijden, waarom vind ik dat raar dat al die vergaderingen ivm een voetbalclub zijnzijn t daar geen liefhebbers?
Oei, dan kan je inderdaad wat makkelijker aan illegale kaarten komen, lijkt me. Mocht dit dus echt zo zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:36 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Er zijn printrollen van de ticketbox gestolen geloof ik.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
10.000 valse kaarten ofzo... [afbeelding].
maar dat heeft niks met dat jeugdkamp te maken denk ikquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Concordia is niet alleen een voetbalclub, het is ook een golfvereniging en een cricketclub.
Als die 10.000 mensen allemaal komen dan staat 25% van de mensen straks met een valse kaartquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus iedereen die kaarten van een ander gekocht heeft zit nu in grote onzekerheid
idd tijd geleden al, dat wordt dus zeker strenge controle zaterdagquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:36 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Er zijn printrollen van de ticketbox gestolen geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |