Ik haal ze regelmatig op en vind het lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:55 schreef johannes1986 het volgende:
Zijn die goed te eten dan? Ik heb een paar keer die spaghetti en lasagne geprobeerd maar die vond k ranzig![]()
k geef t niet graag toe, maar ik denk dat mn moeder gwoon best goed kan koken![]()
K vond Sensation eerst altijd wel goed..maar White wordt me nu te zacht en Black te hardquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://webcasting.dutchview.nl/id-t/sensation2005/white/
Leuk overzicht van alle Sensations tot nu toe, wat is Black trouwens ineens hard geworden als het vergelijkt met de 1e black editie
Ja joh? Ik vind het echt nietsquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:55 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
De maaltijden van de Edah zijn ontzettend goed te verteren en nog lekker ook
En met een Davitamonetje erbij krijg je alle vitamientjes ook weer binnen![]()
Pas geleden uit onderzoek gebleken dat dit waarschijnlijk helemaal niet waar is en het net zo gezond isquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Magnetronvoedsel
Zelf koken zoveel lekkerder, gezonder en goedkoper
Whehe. Voor mijn gevoel danquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Pas geleden uit onderzoek gebleken dat dit waarschijnlijk helemaal niet waar is en het net zo gezond is
quote:
Bluezz?quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:11 schreef just me het volgende:
en welke stromme trut heeft voor vanavond een overleg over het jeugdkamp geregeld
![]()
Stressen? Hoezoquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:22 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Zin in gek. Red & black wordt zo lekker
In de ochtend/middag even goed van genieten want 's avonds zal ik wel stuk zijn
Nederland toch?quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:11 schreef JaWi het volgende:
[..].
En meneer denkt niet aan opstappen of aanpassing van het TBS-beleid. In wat voor land leven we.
Mmm dat zou ik haar de schuld kunnen geven maar dit keer zal ik toch mijn eigen hand in mijn eigen boezem moeten stekenquote:
De boezem van Bluezz is anders groot genoeg hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:13 schreef just me het volgende:
[..]
Mmm dat zou ik haar de schuld kunnen geven maar dit keer zal ik toch mijn eigen hand in mijn eigen boezem moeten steken
quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:14 schreef SCH het volgende:
De boezem van Bluezz is anders groot genoeg hoor.
nog niet getrouwd en nu al jaloersquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Echt? Was al bang het weer te moeten missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |