Ik ookquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hmmz sinds die Smiley hier gebruikt wordt stijgt m'n dataverkeer.
Op PF beginnen al veel mensen te stressen of ze er zaterdag in kunnen, gaat leuk worden
das niet bestquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:44 schreef 9christensen het volgende:
godsamme had ik net weer een bloedneus door die hooikoorts
Ook honger heeft.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:46 schreef Maquiladora het volgende:
Ik heb honger![]()
Gelukkig is met 15 minuutjes het eten gereed: speklap, rode bietjes, aardappeltjes en gebakken spekjes en vlaflip toe
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
afgezien van de spekjes en de vlaflip eet ik exact 'tzelfdequote:Op woensdag 15 juni 2005 17:46 schreef Maquiladora het volgende:
Ik heb honger![]()
Gelukkig is met 15 minuutjes het eten gereed: speklap, rode bietjes, aardappeltjes en gebakken spekjes en vlaflip toe
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Je kan ook vragen of ze maaltijden voor je wil invriezen, is makkelijkerquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:49 schreef johannes1986 het volgende:
K heb ook trek gek...zometeen weer even koken met mn ma3e keer al deze week...ze gaan weer 2 weken op vakantie en ik wil nu eens én niet bij een broer of zus eten én niet 2 weken fastfood eten
![]()
En dan strax lekker weer genieten van Owusu en de rest van Nederland-onder 20![]()
Magnetronvoedselquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:52 schreef Maquiladora het volgende:
Je kunt ook lekkere magnetronmaaltijden kopen bij de Edah: Griekse Gyros, bami, nasi
De maaltijden van de Edah zijn ontzettend goed te verteren en nog lekker ookquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Magnetronvoedsel
Zelf koken zoveel lekkerder, gezonder en goedkoper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |