Reacties die eens een keer de andere kant opgaan als die standaard fok!reacties worden hier gelijk weggehaald, als ik post moet je idd veel weghalen dus kan ik wel begrijpen dat je er geen hol meer aan vindtquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:11 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Het is blijkbaar nodig met kleuters zoals jij die het nodig vinden elk topic waarin ze verschijnen om zeep te helpen. Dit was een interessant topic met potentie, maar als je er als schooljuf bij moet gaan staan is er geen lol meer aan.
In een topic over generaties en hun gedrag iemand die je totaal niet kent voor een hoer uitmaken is wel een héél andere kant opgaan, ja. Offtopic heet datquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:16 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Reacties die eens een keer de andere kant opgaan als die standaard fok!reacties worden hier gelijk weggehaald, als ik post moet je idd veel weghalen dus kan ik wel begrijpen dat je er geen hol meer aan vindt
Neej daar wou ik dus mee laten zien dat jij als oudere ook niet de beste opvoeding heb gehad en dat het dus niet alleen de jongeren generatie betreftquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:17 schreef Aventura het volgende:
[..]
In een topic over generaties en hun gedrag iemand die je totaal niet kent voor een hoer uitmaken is wel een héél andere kant opgaan, ja. Offtopic heet dat
Neej daar wou ik dus mee laten zien dat jij als oudere ook niet de beste opvoeding heb gehad en dat het dus niet alleen de jongeren generatie betreftquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:17 schreef Aventura het volgende:
[..]
In een topic over generaties en hun gedrag iemand die je totaal niet kent voor een hoer uitmaken is wel een héél andere kant opgaan, ja. Offtopic heet dat
Waar baseer jij dat op?quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:18 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Neej daar wou ik dus mee laten zien dat jij als oudere ook niet de beste opvoeding heb gehad
Dat ga ik niet 9x uitleggen, meidquote:
Klopt, alleen dan gelijk met drie moderators te strijden trekken... dan kom je over als iemand die gefrustreerd is.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:17 schreef Aventura het volgende:
Ik heb het je nog nergens zien uitleggen eigk.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:19 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat ga ik niet 9x uitleggen, meid
Dan moet je je collega-modjes vragen om de zinvolle reacties te laten staanquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb het je nog nergens zien uitleggen eigk.
Als je dit weg had gelaten dan had ik nog gezegd hij heeft er serieus over nagedacht.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:24 schreef AndreB. het volgende:
Nostradaaaamus!!!! Nostradaaaaamus!!! WO3 komt eraan!!!!
Heb er ook serieus over nagedacht, het is alleen zo dat een persoon bij me in de buurt dat de hele dag loopt te roepen. Verder is de mogelijkheid, als het zo verder gaat, aanwezigquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:29 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Als je dit weg had gelaten dan had ik nog gezegd hij heeft er serieus over nagedacht.
Díe verzuchting is in ieder geval al van alle tijden. Ik herinner me nog hoe ik me als braaf rechtenstudentje met mijn krantje en koffertje voor de dienstkeuring bij de kazerne meldde, en hoe de hele zaal vol zat met gedegeneerd 18-jarig boerenkermisvolk, dat gebiologeerd "A-team" zat te kijken. Dat was dan mijn generatie.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:24 schreef AndreB. het volgende:
Kan niet inzien hoe dat soort lui in de toekomst iets voor de maatschappij kunnen gaan betekenen.
Ben 21 jaar, begin ik dan al zo vroeg met af te geven op de jeugd van tegenweurdig? Lijkt me erg sterk, m'n neefje van 14 zit met 'white pride world wide'-plaatjes te pronken in z'n msn en het is volgens hem ook volstrekt normaal daar op de middelbare school. Blij met alle kaalkoppies Hitlertje spelen omdat Nederland zo vol raakt met moskeeen en gekleurde allochtone mensen. Het hele gebeuren is geinitieerd door Pim Fortuyn's dood, aangesterkt door de moord op de heer van Gogh, waar persoontjes als Wilders blij op inspelen en ons laat denken dat het kwaad verdreven moet worden met politiek correct gelul. Een volwassen persoon met enige capaciteit tot rationeel denkvermogen, kan dit gelul ook doorzien. Personen die nog niet het privilege hebben zich volwassen te mogen noemen hebben ook vaak een eigenschap dat men kortzichtigheid noemt. Daardoor is deze groep zeer manipuleerbaar. De politieke kwesties, waar het echt om gaat hier in Nederland, de dingen waar met grote subtiliteit over wordt gesproken, zijn zonder meer erg duidelijk tot uiting gekomen bij de jeugd van 13 tot 17 jaar.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:49 schreef dvr het volgende:
[..]
Díe verzuchting is in ieder geval al van alle tijden. Ik herinner me nog hoe ik me als braaf rechtenstudentje met mijn krantje en koffertje voor de dienstkeuring bij de kazerne meldde, en hoe de hele zaal vol zat met gedegeneerd 18-jarig boerenkermisvolk, dat gebiologeerd "A-team" zat te kijken. Dat was dan mijn generatie.
Dat hou ik mezelf ook maar voor.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:04 schreef Laton het volgende:
Jullie zijn allemaal ouwe zeiklullen. Er is geen generatie die dit niet beweerd over de vorige generatie. Live with it.
Mooi taalgebruikquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:56 schreef HostiMeister het volgende:
Tyf dik kut topique maar naar ONZ...
Wat ben jij een keutel...
Was een sarcastische verwijzing naar jouw grandioos mooie OP...quote:
Mwa, 'k weet van mezelf dat ik vrij 'hoge' cijfers kan halen, maar 'k doe het nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Geen idee hoe het vijftien jaar geleden was, Ceylon, maar toen ik op het gymnasium zat (drie jaar geleden examen gedaan) was die strijd wel degelijk aanwezig (en dat vond ik persoonlijk ook wat kinderachtig hoor)![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |