abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juni 2005 @ 15:58:18 #51
118268 kippiekippie
was kippiekippie
pi_27954672
ik ben nog maar 17 en zie t nu al...
'Ze' worden steeds asocialer!
Totaal geen respect meer, misschien wel nog enigzins voor hun oudere zus of broer, maar daar houd het mee op...
Denk niet dat het helemaal aan de opvoeding ligt, meer aan de invloed van de media(internet, tv enz...je ziet overal sex en geweld... tis gewoon een vorm van indoctrinatie!)
Ze nemen het vanzelf over en ik denk dat iedereen zelf ook weleens heeft gemerkt dattie over sommige dingen toch wel heel makkelijk denkt...het sluipt er in...
  woensdag 15 juni 2005 @ 16:00:27 #52
1602 Fransie
blue is not red
pi_27954756
QED
Nu ook verkrijgbaar op het SAABforum.nl
---===Official Oldbie===---
  woensdag 15 juni 2005 @ 16:04:33 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_27954884
Gezeik, gezuig, getrol en ge'grap' en reacties erop weggehaald.
Topic is nu schoon en ik ga er voor het gemak maar even van uit dat dit ook zo blijft.
Oh, alvast een waarschuwinkje van te voren... dit gaat ook NIET uitlopen op een allochtonenbash topic, ok?
  woensdag 15 juni 2005 @ 16:11:05 #54
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_27955130

Het is blijkbaar nodig met kleuters zoals jij die het nodig vinden elk topic waarin ze verschijnen om zeep te helpen. Dit was een interessant topic met potentie, maar als je er als schooljuf bij moet gaan staan is er geen lol meer aan.

[ Bericht 44% gewijzigd door BE op 15-06-2005 16:14:00 ]
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  woensdag 15 juni 2005 @ 16:16:08 #55
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_27955345
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 16:11 schreef BadKeukenTegel het volgende:

Het is blijkbaar nodig met kleuters zoals jij die het nodig vinden elk topic waarin ze verschijnen om zeep te helpen. Dit was een interessant topic met potentie, maar als je er als schooljuf bij moet gaan staan is er geen lol meer aan.
Reacties die eens een keer de andere kant opgaan als die standaard fok!reacties worden hier gelijk weggehaald, als ik post moet je idd veel weghalen dus kan ik wel begrijpen dat je er geen hol meer aan vindt
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  woensdag 15 juni 2005 @ 16:17:29 #56
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27955396
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 16:16 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Reacties die eens een keer de andere kant opgaan als die standaard fok!reacties worden hier gelijk weggehaald, als ik post moet je idd veel weghalen dus kan ik wel begrijpen dat je er geen hol meer aan vindt
In een topic over generaties en hun gedrag iemand die je totaal niet kent voor een hoer uitmaken is wel een héél andere kant opgaan, ja. Offtopic heet dat
  woensdag 15 juni 2005 @ 16:18:06 #57
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_27955420
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 16:17 schreef Aventura het volgende:

[..]

In een topic over generaties en hun gedrag iemand die je totaal niet kent voor een hoer uitmaken is wel een héél andere kant opgaan, ja. Offtopic heet dat
Neej daar wou ik dus mee laten zien dat jij als oudere ook niet de beste opvoeding heb gehad en dat het dus niet alleen de jongeren generatie betreft
  woensdag 15 juni 2005 @ 16:18:06 #58
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_27955423
quote:

[..]

Neej daar wou ik dus mee laten zien dat jij als oudere ook niet de beste opvoeding heb gehad en dat het dus niet alleen de jongeren generatie betreft
  woensdag 15 juni 2005 @ 16:18:51 #59
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27955449
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 16:18 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Neej daar wou ik dus mee laten zien dat jij als oudere ook niet de beste opvoeding heb gehad
Waar baseer jij dat op?
  woensdag 15 juni 2005 @ 16:19:08 #60
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_27955459
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 16:18 schreef Aventura het volgende:

[..]

Waar baseer jij dat op?
Dat ga ik niet 9x uitleggen, meid
  woensdag 15 juni 2005 @ 16:19:10 #61
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_27955464
quote:

Klopt, alleen dan gelijk met drie moderators te strijden trekken... dan kom je over als iemand die gefrustreerd is.
  woensdag 15 juni 2005 @ 16:19:34 #62
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_27955479
Ik blijf het verhaal niet overnieuw typen, strax krijg ik nog RSI van al die posts
  woensdag 15 juni 2005 @ 16:19:53 #63
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27955490
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 16:19 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Dat ga ik niet 9x uitleggen, meid
Ik heb het je nog nergens zien uitleggen eigk.
  woensdag 15 juni 2005 @ 16:20:27 #64
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_27955516
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 16:19 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik heb het je nog nergens zien uitleggen eigk.
Dan moet je je collega-modjes vragen om de zinvolle reacties te laten staan
  woensdag 15 juni 2005 @ 16:20:38 #65
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27955528
schuld van het eeuwige kortzichtige geliberaliseer

Over 10 jaar ergert iedereen zich aan het eurosongfestival reklameplaybacken
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  woensdag 15 juni 2005 @ 16:24:46 #66
103993 AndreB.
fok is retecool
pi_27955686
Het viel mij dus ook al op, heb er een stuk ook over geschreven deze week: http://www.cafedebok.nl/weblog/pivot/entry.php?id=1494#comm

Kan niet inzien hoe dat soort lui in de toekomst iets voor de maatschappij kunnen gaan betekenen. Het is overigens wel zo dat aan de ene kant we heel onschuldig worden gehouden door censuur, onze tere zieltjes kunnen steeds minder hebben. Censuur leidt imo tot provocatie, dus worden door de Nederlandse regelgeving, in de zin van vrijheid van meningsuiting dingen die eigenlijk niet kunnen, steeds aantrekkelijker om dingen te gaan zeggen of uiten in de zin van Hitlertje of gangstertje spelen.

Inmiddels vormen zich twee fronten, de gangster, semi-neger-whigger-scene en de WP, Lonsdale facistische scene. Deze zullen elkaar op gaan stoken en steeds extremer worden. Je bent dus als je niet bij deze groepen hoort al snel normaal. Normaal wil nietmand zijn, wat doe je dan? Juist je gaat brand stichten, tegels van het viaduct gooien, verkrachten of je leraar bedreigen en/of in elkaar slaan. We gaan de goede kant op en het is onvermijdbaar. Je jeugd van tegenwoordig evolueert in een keiharde generatie met lage tolerantie, zonder normen en waarden.

Nostradaaaamus!!!! Nostradaaaaamus!!! WO3 komt eraan!!!!
Wat is Fok?
  woensdag 15 juni 2005 @ 16:29:10 #67
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_27955858
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 16:24 schreef AndreB. het volgende:

Nostradaaaamus!!!! Nostradaaaaamus!!! WO3 komt eraan!!!!
Als je dit weg had gelaten dan had ik nog gezegd hij heeft er serieus over nagedacht.
  woensdag 15 juni 2005 @ 16:35:20 #68
103993 AndreB.
fok is retecool
pi_27956100
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 16:29 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Als je dit weg had gelaten dan had ik nog gezegd hij heeft er serieus over nagedacht.
Heb er ook serieus over nagedacht, het is alleen zo dat een persoon bij me in de buurt dat de hele dag loopt te roepen. Verder is de mogelijkheid, als het zo verder gaat, aanwezig
Wat is Fok?
pi_27956178
Het viel mij -opa vertelt- in '86 al op, toen ik als 6 VWOer een dagje met de conrector van de brugklassen meedraaide. Die kinderen (die nu tegen de dertig zijn) waren al een stuk beter gebekt (assertief en brutaal) dan wij. Ik wijtte het toen aan de ochtend- en middag-tv die in 'onze tijd' niet had bestaan, maar in die van de nieuwe brugpiepers wel. De kinderprogramma's zijn sindsdien steeds humor- en liefdelozer, steeds gewelddadiger en oppervlakkiger geworden. Ik denk dat dat wel een grote invloed heeft. Je kunt wel zeggen 'ach het is allemaal nep', maar de emoties die TV oproept zijn wel degelijk echt. Een andere factor is dat ouders steeds minder tijd voor hun kinderen hebben gekregen en dat de sociale controle verminderd is. Sinds een paar jaar komt daar door SMS, MSN e.d. nog bij dat kinderen ook onderling minder directe omgang hebben.

Maar ja, voor hetzelfde geld is dit een verschijnsel dat al eeuwen aan de gang is, en was ik zelf als brugpieper in de ogen van oudere leerlingen ook al een brutaal ventje.
  woensdag 15 juni 2005 @ 16:38:51 #70
81237 releaze
best of both worlds
pi_27956221
ik kan niet spreken voor de allochtone kinderen, maar de nederlandse kinderen... zijn de kinderen van de eerste generatie individualisten, zeg maar. vrijheid blijheid.. net geen broederschap daar worden die kinderen dan ook mee opgevoed.. en dat slaat een beetje los allemaal. ik zie het zeker wel goedkomen, ook omdat er zoveel maatschappelijke onrust is over deze generatie...... we zullen ons er zeker mee bezig houden.

de allochtoontjes.... die zijn nog een slag erger. die kinderen wonen in 2005 terwijl hun ouders (wel, een aantal) nog leven als in nederland 100 jaar geleden. het is ontzettend moeilijk je daar al aan aan te passen, laat staan dat je je kinderen hierin lekker kan opvoeden. de nederlanders kunnen dat al grotendeels niet..

1981 talking
pi_27956652
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 16:24 schreef AndreB. het volgende:
Kan niet inzien hoe dat soort lui in de toekomst iets voor de maatschappij kunnen gaan betekenen.
Díe verzuchting is in ieder geval al van alle tijden. Ik herinner me nog hoe ik me als braaf rechtenstudentje met mijn krantje en koffertje voor de dienstkeuring bij de kazerne meldde, en hoe de hele zaal vol zat met gedegeneerd 18-jarig boerenkermisvolk, dat gebiologeerd "A-team" zat te kijken. Dat was dan mijn generatie.
pi_27957142
Jullie zijn allemaal ouwe zeiklullen. Er is geen generatie die dit niet beweerd over de vorige generatie. Live with it.
underground forever baby
  woensdag 15 juni 2005 @ 17:53:25 #73
103993 AndreB.
fok is retecool
pi_27958460
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 16:49 schreef dvr het volgende:

[..]

Díe verzuchting is in ieder geval al van alle tijden. Ik herinner me nog hoe ik me als braaf rechtenstudentje met mijn krantje en koffertje voor de dienstkeuring bij de kazerne meldde, en hoe de hele zaal vol zat met gedegeneerd 18-jarig boerenkermisvolk, dat gebiologeerd "A-team" zat te kijken. Dat was dan mijn generatie.
Ben 21 jaar, begin ik dan al zo vroeg met af te geven op de jeugd van tegenweurdig? Lijkt me erg sterk, m'n neefje van 14 zit met 'white pride world wide'-plaatjes te pronken in z'n msn en het is volgens hem ook volstrekt normaal daar op de middelbare school. Blij met alle kaalkoppies Hitlertje spelen omdat Nederland zo vol raakt met moskeeen en gekleurde allochtone mensen. Het hele gebeuren is geinitieerd door Pim Fortuyn's dood, aangesterkt door de moord op de heer van Gogh, waar persoontjes als Wilders blij op inspelen en ons laat denken dat het kwaad verdreven moet worden met politiek correct gelul. Een volwassen persoon met enige capaciteit tot rationeel denkvermogen, kan dit gelul ook doorzien. Personen die nog niet het privilege hebben zich volwassen te mogen noemen hebben ook vaak een eigenschap dat men kortzichtigheid noemt. Daardoor is deze groep zeer manipuleerbaar. De politieke kwesties, waar het echt om gaat hier in Nederland, de dingen waar met grote subtiliteit over wordt gesproken, zijn zonder meer erg duidelijk tot uiting gekomen bij de jeugd van 13 tot 17 jaar.
Wat is Fok?
pi_27958480
Maar goed de boeiende vraag is dan of 30ers van nu datzelfde idee hadden van de jeugd als de 20ers van nu ?

Toen ik jeugd was (20er) haalde ik t niet in mn hoofd om te schelden tegen een leraar of op straat een willekeurig iemand in elkaar te slaan en kleine criminaliteit was al helemaal uit den boze.

Maar goed, toen de 30ers tieners waren had men vast nog meer respect voor de leraar. Het slaan met een lineaal hadden 20ers in hun tienertijd zeker niet meer gepikt en in onze tienertijd wilden we ook simpelweg respect en een enigzins (voor zover mogelijk in een leraar/leerling situatie) gelijkwaardige relatie. Nu echter wordt er door volk luidkeels respect geeist terwijl ze dat niet verdienen.

Vinden 30ers dus dat wij net zo asociaal waren in onze tienertijd als wij de tieners van nu vinden ?
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  woensdag 15 juni 2005 @ 18:03:14 #75
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27958723
Een pak slaag doet soms wonderen
Veel kinderen weten dat ze daar toch geen risico op lopen en dat eigenlijk niemand ze wat mag doen. Ik denk dat dat een merkbaar effect op ze heeft.

Verder vallen de slechte exemplaren natuurlijk sowieso meer op dan de brave.
Vampire Romance O+
  † In Memoriam † woensdag 15 juni 2005 @ 19:46:30 #76
43556 miss_dynastie
pi_27961549
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 17:04 schreef Laton het volgende:
Jullie zijn allemaal ouwe zeiklullen. Er is geen generatie die dit niet beweerd over de vorige generatie. Live with it.
Dat hou ik mezelf ook maar voor.
Maar soms voel ik me echt ontzettend oud, op mn twintigste al
pi_27968204
4 jongens die stenen van het viaduct gooien en een vrouw vermoorden uit verveling.
pi_27968244
Tyf dik kut topique maar naar ONZ...
Wat ben jij een keutel...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_27968365
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:56 schreef HostiMeister het volgende:
Tyf dik kut topique maar naar ONZ...
Wat ben jij een keutel...
Mooi taalgebruik .
pi_27968524
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:59 schreef pberends het volgende:

[..]

Mooi taalgebruik .
Was een sarcastische verwijzing naar jouw grandioos mooie OP...
Maar je kunt deze zooi toch onmogelijk echt menen of niet dan???
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_27968532
Uhm... Op het VWO merk ik dat er geen wedstrijdsfeer heerst als het om cijfers gaat (erg jammer ). Hoe was dat vijftien jaar geleden?
www.pvda.nl
Steun!
  woensdag 15 juni 2005 @ 23:10:43 #82
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_27968748
Ik kan alleen maar spreken over 20 jaar geleden , en toen was je ECHT niet populair als je hoge cijfers haalde. Hoe vaker blijven zitten, hoe stoerder je was .
En het is nog goedgekomen met me ook
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  † In Memoriam † woensdag 15 juni 2005 @ 23:13:15 #83
43556 miss_dynastie
pi_27968833
Geen idee hoe het vijftien jaar geleden was, Ceylon, maar toen ik op het gymnasium zat (drie jaar geleden examen gedaan) was die strijd wel degelijk aanwezig (en dat vond ik persoonlijk ook wat kinderachtig hoor)
pi_27969297
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 23:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Geen idee hoe het vijftien jaar geleden was, Ceylon, maar toen ik op het gymnasium zat (drie jaar geleden examen gedaan) was die strijd wel degelijk aanwezig (en dat vond ik persoonlijk ook wat kinderachtig hoor)
Mwa, 'k weet van mezelf dat ik vrij 'hoge' cijfers kan halen, maar 'k doe het niet . Dat is jammer , omdat ik mijn energie liever in het lezen van boeken wil besteden . Maar ach, wat ik van mijn ouders heb begrepen (Aziaten) is, dat in Azie het halen van 'hoge' cijfers een must is onder de scholieren . Uhm... Het valt me op dat atheneum -leerlingen hoge cijfers over het algemeen minder belangrijk vinden dan gymnasium leerlingen . Uhm, ach... Op school beteken je pas iets als je veel hockeyvriendjes hebt of iets anders. Je intelligentie is niet zo van belang. Dus... de functie van school is volgens mij ook erg veranderd door de jaren heen (negatief) .
www.pvda.nl
Steun!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')