abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 15 juni 2005 @ 19:46:30 #76
43556 miss_dynastie
pi_27961549
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 17:04 schreef Laton het volgende:
Jullie zijn allemaal ouwe zeiklullen. Er is geen generatie die dit niet beweerd over de vorige generatie. Live with it.
Dat hou ik mezelf ook maar voor.
Maar soms voel ik me echt ontzettend oud, op mn twintigste al
pi_27968204
4 jongens die stenen van het viaduct gooien en een vrouw vermoorden uit verveling.
pi_27968244
Tyf dik kut topique maar naar ONZ...
Wat ben jij een keutel...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_27968365
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:56 schreef HostiMeister het volgende:
Tyf dik kut topique maar naar ONZ...
Wat ben jij een keutel...
Mooi taalgebruik .
pi_27968524
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:59 schreef pberends het volgende:

[..]

Mooi taalgebruik .
Was een sarcastische verwijzing naar jouw grandioos mooie OP...
Maar je kunt deze zooi toch onmogelijk echt menen of niet dan???
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_27968532
Uhm... Op het VWO merk ik dat er geen wedstrijdsfeer heerst als het om cijfers gaat (erg jammer ). Hoe was dat vijftien jaar geleden?
www.pvda.nl
Steun!
  woensdag 15 juni 2005 @ 23:10:43 #82
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_27968748
Ik kan alleen maar spreken over 20 jaar geleden , en toen was je ECHT niet populair als je hoge cijfers haalde. Hoe vaker blijven zitten, hoe stoerder je was .
En het is nog goedgekomen met me ook
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  † In Memoriam † woensdag 15 juni 2005 @ 23:13:15 #83
43556 miss_dynastie
pi_27968833
Geen idee hoe het vijftien jaar geleden was, Ceylon, maar toen ik op het gymnasium zat (drie jaar geleden examen gedaan) was die strijd wel degelijk aanwezig (en dat vond ik persoonlijk ook wat kinderachtig hoor)
pi_27969297
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 23:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Geen idee hoe het vijftien jaar geleden was, Ceylon, maar toen ik op het gymnasium zat (drie jaar geleden examen gedaan) was die strijd wel degelijk aanwezig (en dat vond ik persoonlijk ook wat kinderachtig hoor)
Mwa, 'k weet van mezelf dat ik vrij 'hoge' cijfers kan halen, maar 'k doe het niet . Dat is jammer , omdat ik mijn energie liever in het lezen van boeken wil besteden . Maar ach, wat ik van mijn ouders heb begrepen (Aziaten) is, dat in Azie het halen van 'hoge' cijfers een must is onder de scholieren . Uhm... Het valt me op dat atheneum -leerlingen hoge cijfers over het algemeen minder belangrijk vinden dan gymnasium leerlingen . Uhm, ach... Op school beteken je pas iets als je veel hockeyvriendjes hebt of iets anders. Je intelligentie is niet zo van belang. Dus... de functie van school is volgens mij ook erg veranderd door de jaren heen (negatief) .
www.pvda.nl
Steun!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')