Ozzy's eerste kennismaking met Sharonquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:34 schreef Zanderrr het volgende:
Ha, die had ik laatst ook weer eens uit de kast getrokken... "What is thiiiis that staaaands befooooree meee..."
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:18 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ozzy's eerste kennismaking met Sharon
Stoer man!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:35 schreef dwerg het volgende:
Wie is er zo aardig geweest om mij aan te melden bij een datingsite?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:35 schreef thaleia het volgende:
De Fields of Rockgangers hebben ongetwijfeld een topdag
welkom terug Jane!quote:Hallo mensen, ik ben weer terug.
Geweldige vakantie gehad, alleen veel te kort. En ik ben kapot. Heb de laatste 2 dagen geloof ik maar 3 uur geslapen. Ik ga m'n bedje in.
Ik post veel meer url's dan img'squote:Op zondag 19 juni 2005 18:21 schreef Liejannuh het volgende:
Je foto's doen het niet Anton!
Je moet natuurlijk wel [ img] bla[/img ] gebruiken!![]()
Ben jij nou een twiekert?
Het is eigenlijk vanaf hier kiezen tussen Zwolle, Leeuwarden of Grön. Zwolle voor de afwisseling.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:13 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Hoe kwam je zo in Zwolle verzeild? Oh ja, je had daar toch een tijdje gestudeerd? Kom je nog wel eens in Groningen trouwens? Moet je weer eens doen.
Je moet het nog maar eens zeggen als je in de buurt bent. Wellicht kunnen we nog eens wat drinkenquote:Op zondag 19 juni 2005 22:44 schreef Summoner het volgende:
[..]
Het is eigenlijk vanaf hier kiezen tussen Zwolle, Leeuwarden of Grön. Zwolle voor de afwisseling.Ik ben al een paar weken niet meer in Groningen geweest damnit, de Platenworm is ook nog steeds niet weer open. Binnenkort ga ik wel weer es kijken bij J/v/Hemmes voor wat hiphop en electronica.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |