quote:(It didn't have) a thing (to do with the Beatles' Let It Be). Just a coincidence because you're working along the same lines at the same time at the same age as a lot of other cats. All trying to do the same thing basically, turn themselves and other people on. Let It Bleed was just one line in that song Mick wrote. It became the title ... we just kicked a line out... We dug that song so . . . maybe there was some influence because Let It Be had been kicked around for years for their movie, for that album. Let it be something. Let it out. Let it loose. - Keith Richards, 1971
Je haalt de woorden uit mijn mond (en ik ken die bootleg niet eens)quote:Op maandag 27 juni 2005 17:23 schreef Zanderrr het volgende:
vergeleken daarbij zijn de Stones anno 2005 maar een hoopje zielige bejaarden
Over the Stones @ Vredenburg kan ik niet meepraten, maar de televisiebeelden van hun laatste USA-tour vond ik erg beroerdquote:Op maandag 27 juni 2005 17:31 schreef Seborik het volgende:
Nou, dat zielige hoopje bejaarden deed het in de Vredenburg net zo goed als Macca in het Gelredome.![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:47 schreef Zanderrr het volgende:
Ik ben sowieso wel klaar met die stadiumshows van welke artiest dan ook. Heel misschien zou ik Pink Floyd nog wel eens in de Kuip willen zien, of nog een keer McCartney.
quote:Op maandag 27 juni 2005 00:07 schreef Liejannuh het volgende:
Gabriel Rios was mijn hoogtepunt op Parkpop!
Geweldige muziek en heerlijk zomers!Lekker staan swingen en zwijmelen!
dat is ook wel zo ... maar wij hadden het over primus enzo .. dan krijg je van die verhalen dat hij bij een cd winkel werkte en dat er iemand bleef hangen en dat hij daar later een biertje mee gedronken heeft en een hele gave avond gehad met die gast en zn vrienden en dat het toen achteraf larry lalonde bleek te zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:21 schreef Mark het volgende:
Bij Bay Area denk ik toch vooral aan de thrashbands uit die tijd, bands als Exodus, Death Angel, Forbidden enzo. Al heeft Les Claypool natuurlijk ook in Blind Illusion gespeeld.
Tofquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:28 schreef Liejannuh het volgende:![]()
![]()
Ik heb een 8 voor dat KLM gedoe!!!!!
![]()
![]()
Ik ben blij!
En ik heb ineens tijd over volgens mij!
goed werk Liejannuh!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:28 schreef Liejannuh het volgende:![]()
![]()
Ik heb een 8 voor dat KLM gedoe!!!!!
![]()
![]()
Ik ben blij!
En ik heb ineens tijd over volgens mij!
JIj mag dat welquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:55 schreef dwerg het volgende:
Ik wilde zeggenop je kin, maar ik weet niet of je er prijs op stelt dat vreemde mannen je gezicht aflikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |