Stiekem jaloers?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:33 schreef rubbereend het volgende:handig trouwens een mod die om de 2 zaterdagen in Londen zit
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:35 schreef Gunner het volgende:
Ah. Eerst zeggen dat je het niet wil
Ook een taktiek
ja had graag backstage mee kunnen lezenquote:
Is voor de internationale betrekkingenquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:33 schreef rubbereend het volgende:handig trouwens een mod die om de 2 zaterdagen in Londen zit
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:43 schreef Yeahinho het volgende:
Nou moet ik gvd zelfs nog op gaan letten wat ik op de tribune zeg, anders krijg ik een ban....
Dat wordt eten halen anders mist hij doelpunten en word je gebannedquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:43 schreef Yeahinho het volgende:
Nou moet ik gvd zelfs nog op gaan letten wat ik op de tribune zeg, anders krijg ik een ban....
Ja hallo... DG kennende blijf ik dan 90 minuten lang met friet en hamburgers lopenquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat wordt eten halen anders mist hij doelpunten en word je gebanned
Net alsof je wat mistquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:46 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja hallo... DG kennende blijf ik dan 90 minuten lang met friet en hamburgers lopen.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:46 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja hallo... DG kennende blijf ik dan 90 minuten lang met friet en hamburgers lopen.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat lees ik ook altijd. Agh DG kennende heeft hij geen problemen met bananen
Niet alleen dat...zelfs een Bosschenaar!quote:
Hij staat bij Yeahinho op de server dus hij kan doen en laten wat ie wi er meequote:
hahahahaquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij staat bij Yeahinho op de server dus kan doen en laten wat ie wi er mee
Hijs mooi!quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij staat bij Yeahinho op de server dus hij kan doen en laten wat ie wi er mee
Hijs schitterendquote:
doelpunten en den Boschquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat wordt eten halen anders mist hij doelpunten en word je gebanned
Dat Nooitquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:52 schreef ASSpirine het volgende:
zjoerentje gaat zich minder laten zien?
En de united topics schieten omhoogquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:24 schreef aldostuta het volgende:
Worden nu alle Spurs topics gesloten?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:24 schreef aldostuta het volgende:
niks ervan. Arsenal topics worden stickey gemaakt anders blijven ze niet bovenaanquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar komt ook een slotje op natuurlijk.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
niks ervan. Arsenal topics worden stickey gemaakt anders blijven ze niet bovenaan
Nog nooit gehad, is da wat?quote:
nee die van ajaxquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:24 schreef aldostuta het volgende:
Zo hoort het ook lollen doe je maar in onzinquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:57 schreef Suijk het volgende:
Ik hoop wel op veel gezeik, dat maakt het allemaal wat spannender. Die golfer is zo politiek correct als de pest, geen lol aan te beleven.
komt nog wel een herhaling, want t was niet echt een bijzonder grote ontgroeningquote:
Hulde.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:29 schreef DutchGooner het volgende:
slijmkut
Mod's kunnen niet bannen dan moet je wachten tot DG FA wordquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Mooizo![]()
Mijn stem was vast doorslaggevend![]()
Succes Kerel
Wanneer ban je mij?![]()
![]()
Tong is nu dus bezigquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
komt nog wel een herhaling, want t was niet echt een bijzonder grote ontgroening
Optimistquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:46 schreef Suijk het volgende:
Hoe lang denken jullie dat 'ie het volhoudt?
Week of 3?
Lieverd, anders ben jij toch ook je doel kwijtquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:49 schreef SCH het volgende:
Fok is een soort sociale werkplaats geworden, wel goed bedoeld natuurlijk
Het wordt wel lastig om modjes te bestrijden die nauwelijks Nederlands kunnenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lieverd, anders ben jij toch ook je doel kwijt
Dat was het toch al lang?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:49 schreef SCH het volgende:
Fok is een soort sociale werkplaats geworden, wel goed bedoeld natuurlijk
Hij moet tot 0:00 uur werken.quote:
Je ziet het cynisme niet?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:57 schreef golfer het volgende:
Maar wel leuk om te zien dat onze keuze voor DG zo breed gesteund wordt.![]()
Iedereen is allang blij dat jij het niet bent gewordenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Je ziet het cynisme niet?
Kom op zeg, dit is wel de meest grappige keuze van de afgelopen tijd. Bij voorbaat mislukt.
Ik heb iets meer zelfkennis dan DG.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Iedereen is allang blij dat jij het niet bent geworden
Hij is neurochirurg.quote:
Ik zeg toch dat ik het grappig vind.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:05 schreef Suijk het volgende:
Iedereen verdient een kans, SCH.
En zo moeilijk is modden nou ook weer niet.
Ik zou het níet pikkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het grappig vind.
Blijkbaar nemen ze het modden niet meer serieus en dat is een goede ontwikkeling.![]()
Mag niet van Dannyquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:15 schreef rubbereend het volgende:
blijven golfer en DG nu wel openlijk ruziemaken?
dus DG moet zich nu aanpassenquote:
Klinkt vrij lullig tochquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:23 schreef SCH het volgende:
Wees eens eerlijk rubbereend, hoe teleurgesteld ben je?
Afgewezen worden is 1 ding, maar verliezen van DG moet toch voelen alsof je met 12-0 van IJsland verliest
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:23 schreef SCH het volgende:
Afgewezen worden is 1 ding, maar verliezen van DG moet toch voelen alsof je met 12-0 van IJsland verliest
behalve in ONZ, waar daar nemen ze het TE serieus !quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/714795/5/30#27968646]woensdag 15 juni 2005 23:07
Blijkbaar nemen ze het modden niet meer serieus en dat is een goede ontwikkeling.![]()
dank je voor de bemoedigingquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:35 schreef Suijk het volgende:
Het was nek-aan-nek met jou, eend.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:36 schreef johannes1986 het volgende:
Wees blij dat je het niet geworden bent, nu kan je je tijd blijven steken in het je sterk maken voor de komst van Barreto naar PSV![]()
Was geen grapje hoor.quote:
zitten Rene Eijkelkamp en Fred Rutten ook op Fok! danquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:37 schreef rubbereend het volgende:daar ben k intern bij PSV allang mee bezig
Ik vind het serieus jammer voor je. Het is een onbegrijpelijke keuze en ook niet een keuze die getuigt van veel respect voor de VBL-users.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]toen k bovenaan stond in de poll wist k al dat ze mij niet zouden nemen en ik had ergens wel verwacht dat DG het zou worden, dat is een trend op Fok, lastige users verantwoordelijkheid geven. K vind t wel jammer voor niets gesoliciteerd. En nu weet ik nog niet wat de top 3 van Golfer was en wie er door de modjes en FA's werd gesteund
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zitten Rene Eijkelkamp en Fred Rutten ook op Fok! dan![]()
dat de politiek anders wil dan het volk is toch helemaal van deze tijd !quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het serieus jammer voor je. Het is een onbegrijpelijke keuze en ook niet een keuze die getuigt van veel respect voor de VBL-users.
daarop volgde veel stemmen van t volk op een dodequote:Op woensdag 15 juni 2005 23:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat de politiek anders wil dan het volk is toch helemaal van deze tijd !
Waarom dat? Ik vind het wel ok zo.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is een onbegrijpelijke keuze en ook niet een keuze die getuigt van veel respect voor de VBL-users.
Ach, Fok staat er zelf niet achter en ik hou niet zo van homofoben. Gek hequote:Op woensdag 15 juni 2005 23:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Waarom dat? Ik vind het wel ok zo.
Dat had ik bij Eendje ook gehad trouwens.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:49 schreef SCH het volgende:
Ach, Fok staat er zelf niet achter en ik hou niet zo van homofoben. Gek he![]()
Kijk eens naar de slotjes in VBLquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:46 schreef johannes1986 het volgende:
Open snel een paar zinloze topics om hem dwars te zitten dan
Erg veel hoor - ik vind het een onbegrijpelijke keuze op sociaal vlak.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:58 schreef Mindlight het volgende:
SCH zeur niet zo man. Dit is een meer dan terechte keuze, natuurlijk was eend ook een goede kandidaat, maar hier valt toch verder niets op af te dingen?
en maar klagen dat ik zinloze reacties plaats.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:46 schreef johannes1986 het volgende:
Open snel een paar zinloze topics om hem dwars te zitten dan
Op sociaal vlak? Wat bedoel je?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Erg veel hoor - ik vind het een onbegrijpelijke keuze op sociaal vlak.
Maar laten we er maar over ophouden.![]()
En jij moet eens ophouden met johannes1986 te stalken met je postgedrag.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:02 schreef stephan1986 het volgende:
en maar klagen dat ik zinloze reacties plaats.
gun DutchGooner ook eens een goeie dag
Had ik idd gezien, maar wist niet hoe je t bedoelde. Maar goed einde discussie dan, hij krijgt idd een kans en ik ben ervan overtuigd dat t goed komtquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:06 schreef SCH het volgende:
Laten we er maar over ophouden.
Hij verdient gewoon een kans zoals iedereen in het leven.
En voor de goede opletter: mijn eerste woorden in dit topic waren: succes DG, en dat blijft staan
Bedoel je niet dat hij Cultheld niet moet stalken?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
En jij moet eens ophouden met johannes1986 te stalken met je postgedrag.
Haha bovenstebeste loser met je valse beschuldigingen..ga s iets beter je research doen voordat je je muiltje opentrektquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat hij Cultheld niet moet stalken?
Waar is Cultheld eigenlijk, sinds hij weg is is die Johannes er erg vaak![]()
ach, die was er al in de cultheldtijdenquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat hij Cultheld niet moet stalken?
Waar is Cultheld eigenlijk, sinds hij weg is is die Johannes er erg vaak![]()
zijn dat niet gewoon klonen van elkaarquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
En jij moet eens ophouden met johannes1986 te stalken met je postgedrag.
Allebei een kloon van Cultheld, ook al ontkend hij het zelf.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn dat niet gewoon klonen van elkaar
Als je ziet waar ik gepost heb de afgelopen paar dagen, wat ik gezegd heb en welke topics ik geopend heb dan zou je wel beter wetenquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Allebei een kloon van Cultheld, ook al ontkend hij het zelf.
hoort dat niet in Hools?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Dag mopjes, ik duik ook mijn eigen holletje in
Tot straks
Alle VBL-topics zijn voor jou toch een soort Hools?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik daar zat
Zie door de VBL bomen het topic niet meer
Diego is no steeds geband, heeft een ban van 3 maandenquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:27 schreef ASSpirine het volgende:
hij zal wel kloon zijn van diego
die is gewoon niet meer teruggekomen na zijn ban...
ik vraag me af wat de modjes met hem hebben uitgestoken
quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet het modje uit gaan hangen eendje.![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:30 schreef rubbereend het volgende:k kan t stiekem niet laten, probeer al uren topics te sluiten
quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:36 schreef Yeahinho het volgende:
Ah, die lamlul is eindelijk terug van z'n werk. Nou hoeven we ons tenminste niet meer in te houden.
Ik vind deze veel mooier.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Wees eens liev en zet morgen zijn eigen user-icon weer terug?
Neen, DG haat OP's.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:54 schreef SCH het volgende:
Doe je nog een welkomstspietsj DG?
Nee jij als immer zeikende nicht bent lekker sociaalquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:02 schreef SCH het volgende:
Erg veel hoor - ik vind het een onbegrijpelijke keuze op sociaal vlak.
Ik ben blij dat het dit keer ook joow goedkeuring kan hebben.quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:05 schreef keeper het volgende:
DG is gewoon een goede keuze, tot het tegendeel wordt bewezen.
Dat mag anders ook wel in de krantquote:Op donderdag 16 juni 2005 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het dit keer ook joow goedkeuring kan hebben.
Ach ja, als VBL-antiek zijnde, he.quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:08 schreef golfer het volgende:
Jij kent AMD64 niet?quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:07 schreef ASSpirine het volgende:
Wat is een AMD-topic
post-opkrik-topic nr 236 (onder de mom van ontgroening)
Notes zijn OKquote:Op donderdag 16 juni 2005 01:17 schreef keeper het volgende:
[..]
Ach ja, als VBL-antiek zijnde, he.
En nu kan DG eindelijk om dat notes-grapje van een tijdje terug lachen.
Ben je nu eindelijk klaar met het lezen van je eigen lijst?quote:
Leeft die dan nog steeds?quote:
lijstjequote:Op donderdag 16 juni 2005 01:25 schreef keeper het volgende:
[..]
Ben je nu eindelijk klaar met het lezen van je eigen lijst?.
Je mist wederom het sarcasme hequote:Op donderdag 16 juni 2005 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja ik ook tomme manquote:
Dat ook nogquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
En dan is de nieuwe mod is ook nog eens geen Tukker.
Scheelt dat hij niet geinteresseerd was.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat ook nog
maar ook geen top 3 mod dat dan wel weer
vaduz was het anders geworden
Tuulk wâ, zie typt zelf toch ook met de zachte g.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:01 schreef Dos37 het volgende:
DG mogen wij wel plat praten in VBL
Dat dut he net den zevert. Wij kuiert gewoon plat alloh dan tukkers on tour heeuuyyyquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tuulk wâ, zie typt zelf toch ook met de zachte g.
Ze willen gewoon een zwaargewicht op deze belangrijke post, bovendien kan hij zo ondanks de degradatie nog een beetje met de grote jongens mee blijven doen, toch?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:02 schreef SCH het volgende:
ik vind het een onbegrijpelijke keuze op sociaal vlak.
Jij had meer kans.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Scheelt dat hij niet geinteresseerd was.
pas als jij klaar komtbentquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:00 schreef SCH het volgende:
Ìs DG nou al begonnen?
Blijkbaar niet want deze had al lang gicht gemoeten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:00 schreef SCH het volgende:
Ìs DG nou al begonnen?
quote:Op zondag 19 juni 2005 16:20 schreef Grimm het volgende:
Awww mogen we nu Arsenal niet meer afzeiken?
Ik geniet van de aandachtquote:Op zondag 19 juni 2005 17:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want deze had al lang gicht gemoeten.
want?quote:Op zondag 19 juni 2005 17:54 schreef rubbereend het volgende:
hebben DG en Yvonne nou verkering?
alle manlijke modjes zijn toch exen van Yvonne?quote:
Vertel?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alle manlijke modjes zijn toch exen van Yvonne?
Spieren Suijk,spieren zijn hetquote:Op zondag 19 juni 2005 23:11 schreef Suijk het volgende:
Zware botten toch, DG?
Kijk,dat jij Dik Trom in disguise bent kan ik niets aan doen maar ik heb gewoon plenty of spierenquote:
Jij denkt zeker ook dat Den Bosch volgend jaar weer in de HCE uitkomt?quote:Op zondag 19 juni 2005 23:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kijk,dat jij Dik Trom in disguise bent kan ik niets aan doen maar ik heb gewoon plenty of spieren
Nee,want volgend jaar is het geen HCE meerquote:Op zondag 19 juni 2005 23:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij denkt zeker ook dat Den Bosch volgend jaar weer in de HCE uitkomt?![]()
Kun je nagaanquote:Op zondag 19 juni 2005 23:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee,want volgend jaar is het geen HCE meer
Lengte + gewicht graag.quote:
Ja inderdaad... 'als ie wil'quote:Op maandag 20 juni 2005 00:06 schreef just me het volgende:
DG kan dit topic zelf op slot doen als ie wil
3,78 is de lengte van watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |