Als je ziet waar ik gepost heb de afgelopen paar dagen, wat ik gezegd heb en welke topics ik geopend heb dan zou je wel beter wetenquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Allebei een kloon van Cultheld, ook al ontkend hij het zelf.
hoort dat niet in Hools?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Dag mopjes, ik duik ook mijn eigen holletje in
Tot straks
Alle VBL-topics zijn voor jou toch een soort Hools?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik daar zat
Zie door de VBL bomen het topic niet meer
Diego is no steeds geband, heeft een ban van 3 maandenquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:27 schreef ASSpirine het volgende:
hij zal wel kloon zijn van diego
die is gewoon niet meer teruggekomen na zijn ban...
ik vraag me af wat de modjes met hem hebben uitgestoken
quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet het modje uit gaan hangen eendje.![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:23 schreef SCH het volgende:
Wees eens eerlijk rubbereend, hoe teleurgesteld ben je?
Afgewezen worden is 1 ding, maar verliezen van DG moet toch voelen alsof je met 12-0 van IJsland verliest
quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:30 schreef rubbereend het volgende:k kan t stiekem niet laten, probeer al uren topics te sluiten
quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:36 schreef Yeahinho het volgende:
Ah, die lamlul is eindelijk terug van z'n werk. Nou hoeven we ons tenminste niet meer in te houden.
Ik vind deze veel mooier.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Wees eens liev en zet morgen zijn eigen user-icon weer terug?
Neen, DG haat OP's.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:54 schreef SCH het volgende:
Doe je nog een welkomstspietsj DG?
Nee jij als immer zeikende nicht bent lekker sociaalquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:02 schreef SCH het volgende:
Erg veel hoor - ik vind het een onbegrijpelijke keuze op sociaal vlak.
Ik ben blij dat het dit keer ook joow goedkeuring kan hebben.quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:05 schreef keeper het volgende:
DG is gewoon een goede keuze, tot het tegendeel wordt bewezen.
Dat mag anders ook wel in de krantquote:Op donderdag 16 juni 2005 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het dit keer ook joow goedkeuring kan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |