quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zitten Rene Eijkelkamp en Fred Rutten ook op Fok! dan![]()
dat de politiek anders wil dan het volk is toch helemaal van deze tijd !quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het serieus jammer voor je. Het is een onbegrijpelijke keuze en ook niet een keuze die getuigt van veel respect voor de VBL-users.
daarop volgde veel stemmen van t volk op een dodequote:Op woensdag 15 juni 2005 23:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat de politiek anders wil dan het volk is toch helemaal van deze tijd !
Waarom dat? Ik vind het wel ok zo.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is een onbegrijpelijke keuze en ook niet een keuze die getuigt van veel respect voor de VBL-users.
Ach, Fok staat er zelf niet achter en ik hou niet zo van homofoben. Gek hequote:Op woensdag 15 juni 2005 23:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Waarom dat? Ik vind het wel ok zo.
Dat had ik bij Eendje ook gehad trouwens.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:49 schreef SCH het volgende:
Ach, Fok staat er zelf niet achter en ik hou niet zo van homofoben. Gek he![]()
Kijk eens naar de slotjes in VBLquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:46 schreef johannes1986 het volgende:
Open snel een paar zinloze topics om hem dwars te zitten dan
Erg veel hoor - ik vind het een onbegrijpelijke keuze op sociaal vlak.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:58 schreef Mindlight het volgende:
SCH zeur niet zo man. Dit is een meer dan terechte keuze, natuurlijk was eend ook een goede kandidaat, maar hier valt toch verder niets op af te dingen?
en maar klagen dat ik zinloze reacties plaats.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:46 schreef johannes1986 het volgende:
Open snel een paar zinloze topics om hem dwars te zitten dan
Op sociaal vlak? Wat bedoel je?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Erg veel hoor - ik vind het een onbegrijpelijke keuze op sociaal vlak.
Maar laten we er maar over ophouden.![]()
En jij moet eens ophouden met johannes1986 te stalken met je postgedrag.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:02 schreef stephan1986 het volgende:
en maar klagen dat ik zinloze reacties plaats.
gun DutchGooner ook eens een goeie dag
Had ik idd gezien, maar wist niet hoe je t bedoelde. Maar goed einde discussie dan, hij krijgt idd een kans en ik ben ervan overtuigd dat t goed komtquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:06 schreef SCH het volgende:
Laten we er maar over ophouden.
Hij verdient gewoon een kans zoals iedereen in het leven.
En voor de goede opletter: mijn eerste woorden in dit topic waren: succes DG, en dat blijft staan
Bedoel je niet dat hij Cultheld niet moet stalken?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
En jij moet eens ophouden met johannes1986 te stalken met je postgedrag.
Haha bovenstebeste loser met je valse beschuldigingen..ga s iets beter je research doen voordat je je muiltje opentrektquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat hij Cultheld niet moet stalken?
Waar is Cultheld eigenlijk, sinds hij weg is is die Johannes er erg vaak![]()
ach, die was er al in de cultheldtijdenquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat hij Cultheld niet moet stalken?
Waar is Cultheld eigenlijk, sinds hij weg is is die Johannes er erg vaak![]()
zijn dat niet gewoon klonen van elkaarquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
En jij moet eens ophouden met johannes1986 te stalken met je postgedrag.
Allebei een kloon van Cultheld, ook al ontkend hij het zelf.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn dat niet gewoon klonen van elkaar
Als je ziet waar ik gepost heb de afgelopen paar dagen, wat ik gezegd heb en welke topics ik geopend heb dan zou je wel beter wetenquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Allebei een kloon van Cultheld, ook al ontkend hij het zelf.
hoort dat niet in Hools?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Dag mopjes, ik duik ook mijn eigen holletje in
Tot straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |