Iedereen is allang blij dat jij het niet bent gewordenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Je ziet het cynisme niet?
Kom op zeg, dit is wel de meest grappige keuze van de afgelopen tijd. Bij voorbaat mislukt.
Ik heb iets meer zelfkennis dan DG.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Iedereen is allang blij dat jij het niet bent geworden
Hij is neurochirurg.quote:
Ik zeg toch dat ik het grappig vind.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:05 schreef Suijk het volgende:
Iedereen verdient een kans, SCH.
En zo moeilijk is modden nou ook weer niet.
Ik zou het níet pikkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het grappig vind.
Blijkbaar nemen ze het modden niet meer serieus en dat is een goede ontwikkeling.![]()
Mag niet van Dannyquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:15 schreef rubbereend het volgende:
blijven golfer en DG nu wel openlijk ruziemaken?
dus DG moet zich nu aanpassenquote:
Klinkt vrij lullig tochquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:23 schreef SCH het volgende:
Wees eens eerlijk rubbereend, hoe teleurgesteld ben je?
Afgewezen worden is 1 ding, maar verliezen van DG moet toch voelen alsof je met 12-0 van IJsland verliest
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:23 schreef SCH het volgende:
Afgewezen worden is 1 ding, maar verliezen van DG moet toch voelen alsof je met 12-0 van IJsland verliest
behalve in ONZ, waar daar nemen ze het TE serieus !quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/714795/5/30#27968646]woensdag 15 juni 2005 23:07
Blijkbaar nemen ze het modden niet meer serieus en dat is een goede ontwikkeling.![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:23 schreef SCH het volgende:
dank je voor de bemoedigingquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:35 schreef Suijk het volgende:
Het was nek-aan-nek met jou, eend.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:36 schreef johannes1986 het volgende:
Wees blij dat je het niet geworden bent, nu kan je je tijd blijven steken in het je sterk maken voor de komst van Barreto naar PSV![]()
Was geen grapje hoor.quote:
zitten Rene Eijkelkamp en Fred Rutten ook op Fok! danquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:37 schreef rubbereend het volgende:daar ben k intern bij PSV allang mee bezig
Ik vind het serieus jammer voor je. Het is een onbegrijpelijke keuze en ook niet een keuze die getuigt van veel respect voor de VBL-users.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]toen k bovenaan stond in de poll wist k al dat ze mij niet zouden nemen en ik had ergens wel verwacht dat DG het zou worden, dat is een trend op Fok, lastige users verantwoordelijkheid geven. K vind t wel jammer voor niets gesoliciteerd. En nu weet ik nog niet wat de top 3 van Golfer was en wie er door de modjes en FA's werd gesteund
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |