abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 02:59:17 #101
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29514369
Waarom zijn er eigenlijk relatief weinig covers van MJ nummers gemaakt? Dat vraag ik me wel eens af.

Alien Ant Farm ('Smooth Criminal'), Ginuwine ('She's Out Of My Life'), Paul McCartney & Wings ('Girlfriend' dat McCartney ook zelf schreef), Babyface & Stevie Wonder ('Gone Too Soon' tijdens een op cd uitgebracht optreden in New York) gingen wel over de drempel en dat leverde in ieder geval interessante werkjes op.

'Man In The Mirror' door onze eigen Dominique van Hulst en Boris Titulaer in duet tijdens een concert voor War Child was echt schitterend. Dat zou ik graag nog eens horen.
pi_29514383
Kinderkoor misschien?
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 03:00:50 #103
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29514390
Zou leuk zijn. Welk nummer had je in gedachten?
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:34:17 #104
73742 fripper
"Call It Anything"
pi_30336422
Weet je wat goed is voor je carriere ?

"We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"
pi_30341312
Misschien z'n masker af doen, die gimmick heeft Slipkont al flink uitgemolken
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  woensdag 7 september 2005 @ 09:11:32 #106
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_30344546
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:34 schreef fripper het volgende:
Weet je wat goed is voor je carriere ?

[afbeelding]
Nee.
Want foto's van imageshack kun je niet hotlinken
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_30345291
Ik weet het, een benefiet single voor een enorme orkaan genaamd Katrina!
  woensdag 7 september 2005 @ 09:58:38 #108
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_30345520
Wat mij het meest tegen staat op Invincible is het feit dat er nauwelijks 'echte' muziekinstrumenten aan te pas komen, alles komt uit de computer. Het is een plaat van keiharde computerbeats afgewisseld met mierzoete lieve liedjes. Ik vind dat hij bij allebei de genres te ver doorgeschoten is. Ik heb Invincible toen hij net uit kwam een keer of 10 beluisterd maar mijn oren zijn er niet naar gaan staan. Het is niet meer mijn muziek. Net als 'blood on the dancefloor'. Het is te techno voor mijn smaak.
Off the Wall en Thriller zijn nog steeds mijn favorieten en wat mij betreft zou hij weer meer die kant op moeten gaan.
So Long and Thanks for All the Fish
pi_30347744
Kan ik wel met je eens zijn, zeeuwse.

Het was koud in zijn hart in die periode, warmte levert volgens mij andere muziek op. Laten we het hopen.
  woensdag 7 september 2005 @ 14:08:03 #110
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_30353142
quote:
Op woensdag 7 september 2005 09:49 schreef Reefer het volgende:
Ik weet het, een benefiet single voor een enorme orkaan genaamd Katrina!
Doen Katrina & the Waves nu ook een benefietsingle voor de slachtoffers van Michael?
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_30354130
quote:
Op woensdag 7 september 2005 14:08 schreef Zanderrr het volgende:

[..]

Doen Katrina & the Waves nu ook een benefietsingle voor de slachtoffers van Michael?
Da's al de tweede keer vandaag dat ik om Zander moet lachen
pi_30356071
Rot een eind op uit dit topic als je alleen maar van die belachelijke grapjes kunt maken alsjeblieft..

Stanley_Climbfall.. ik denk dat Michael's liedjes alleen door Michael gezongen kunnen worden. Ik weet niet of je toevallig 't 30th Anniversary van 'm hebt gezien? Usher, Mya & Whitney Houston zingen daar Wanna be startin' something maar 't klinkt voor geen meter. (vooral Usher is er slecht in).. Dat komt vind k omdat alleen Michael z'n liedjes kan zingen.

Er is trouwens pas ook een rock-versie van Billie Jean gemaakt. Klinkt ook voor geen meter..
pi_30356682
quote:
Op woensdag 7 september 2005 14:08 schreef Zanderrr het volgende:
Errug scherp !! "Walking On Sunshine" wordt dan "Walk On Water" ofzo...

Wat MJ betreft: Ik vond hem de laatste 7-8 jaar muzikaal behoorlijk uitgeblust klinken. Hopelijk gaat -ie het tegendeel bewijzen met goede nieuwe muziek. Ik heb 'm als artiest nog niet afgeschreven.
pi_30357572
Rnnz, goed punt!

Maar dat verschilt dan per liedje. 'Man In The Mirror' is gewoon een steengoed nummer. Die echte MJ nummers zoals Billie Jean of Wanna Be Startin Something of Don't Stop.. wordt al lastiger inderdaad..
pi_30362727
Zat vandaag de live cd te luisteren van de Jacksons, die is zo geweldig goed. Echt zo gaaf gezongen, zo puur allemaal. Dat zou ik nog graag een keer willen zien. Heb ze herenigd gezien in New York maar het zal nooit meer zo zijn als toen ze zo jong waren. Ze hebben allemaal talent die broers.
pi_30363252
Bedoel je de live cd met ook wat solo nummers van Off The Wall er op? Die is zeker lekker ja..
  donderdag 8 september 2005 @ 11:16:35 #117
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_30381373
Leuk stukje op die cd als hij tijdens 'she's out of my life' zegt 'can I come down there?' en die menigte helemaal gek wordt. Erg lekker concert was dat, ben bang dat zoiets niet zal weerkomen.

Iemand trouwens enig idee wanneer die benefietsingle 'from the bottom of my heart' uitkomt?
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_30385175
quote:
Iemand trouwens enig idee wanneer die benefietsingle 'from the bottom of my heart' uitkomt?
Er is nog weinig bekend over die single. Op Michael-forums zitten ze te speculeren wie er met 'm meezingt.. veelgenoemd zijn o.a. Mariah Carey, Gwen Stefani & Elton John.. maar dat zijn natuurlijk maar geruchten.
  donderdag 8 september 2005 @ 14:05:14 #119
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_30385831
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:16 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Leuk stukje op die cd als hij tijdens 'she's out of my life' zegt 'can I come down there?' en die menigte helemaal gek wordt. Erg lekker concert was dat, ben bang dat zoiets niet zal weerkomen.
daar is vast geen dvd van he, van dat concert

* bewuste dubbel lp ook grijs gedraaid heeft....
pi_30395750
Nee, is niet op DVD, niet legaal tenminste. Heeft iemand dat stuk ooit gezien dat Michael met broers en zussen I Shot The Sheriff doet? In een soort café, dat is geniaal. Dat dansen, subliem.
Echt heel erg goed, heb het zelf niet helaas.
pi_30452486
Bron: Gulf Daily News - http://www.gulf-daily-news.com/Story.asp?Article=121570&Sn=BNEW&IssueID=28174

MANAMA: Pop star Michael Jackson is to record his song to raise money for the victims of Hurricane Katrina in Bahrain and the US. The project, From the Gulf to the Gulf, is an initiative of 2 Seas Records, a joint venture between Southern Governor Shaikh Abdulla bin Hamad Al Khalifa and Jackson's brother Jermaine. More than 20 top artists will take part in the recording of the song, with the working title From the Bottom of My Heart, although names cannot yet be disclosed, according to an official source.

Jackson called on the music industry to do its best to bring relief to those suffering from the natural disaster.

The song is expected to be released within the coming weeks with major Western artists already being contacted.

"We want to establish the record company as one that puts people before profit. It's also a gesture that will come from this part of the world and will help to improve the image of the Gulf," the source said.

The effort hopes to rekindle the success of We Are the World, which Jackson co-wrote with Lionel Ritchie and raised millions of dollars for aid to Africa.

Jackson came to Bahrain on an extended vacation which began on June 29. He is currently visiting Dubai and is expected to be back in Bahrain shortly, according to the source.

Ik ben benieuwd.. 2 artiesten zijn al 99% zeker.. Babyface & Usher.
  maandag 12 september 2005 @ 10:31:12 #122
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_30508008
Nou het toch in de vorige post over USA for Africa ging (o.a) vroeg ik me van't weekend, toen ik de live aid dvd zat te bekijken, ineens af waarom Michael in heel dat verhaal niet voor kwam? Ik heb het dan over de versie van 20 jr geleden. Weet iemand dit?

tis nogal off topic natuurlijk, maar hier komen tenminste een aantal MJ fans bij elkaar.
  maandag 12 september 2005 @ 11:27:39 #123
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_30509240
Misschien was het een soort van concurrentie met zijn (en Lionel Richie's ) project 'We are the world'?
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_30509625
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 01:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Touren zit er niet meer in denk ik. Zijn stem heeft veel te veel aan kracht ingeboet. Hij kan af en toe die schitterende falsetto er nog eens uitgooien, de rest wordt in de studio gepolijst. Ik zal eeuwig spijt hebben dat ik niet naar het Dangerous optreden in de Kuip of het History optreden in de ArenA ben gegaan.
Ik was toen in de Arena, en wat hij toen deed kan hij heus nog wel hoor. Zo moeilijk is playbacken nou ook weer niet

Maar goed, hoop dat hij iets bedenkt dat goed bij hem past. Hij heeft tot nog toe ook muzikaal gezien nooit precies hetzelfde gedaan als op zijn vorige album, hoewel muv Off the wall geen enkel album echt spectaculair anders was.
Ben bang dat de R&B-invloeden niet heel veel goeds gedaan hebben (al vond ik Invincible best ok) en dat de Man in the mirror-klonen al te zeer uitgekauwd zijn, dus denk dat hij het zal moeten zoeken in up-tempo en (originelere) ballads.

Ik ben iig benieuwd naar zijn volgende cd.
Mijn Nederlands is prima, ik kan gewoon niet typen!
  maandag 12 september 2005 @ 12:35:24 #125
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_30510818
quote:
Op maandag 12 september 2005 11:27 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Misschien was het een soort van concurrentie met zijn (en Lionel Richie's ) project 'We are the world'?
Lionel Richie is wel geweest, ze hebben zelfs nog met een heel stel We are the world staan zingen, dus dat zal het niet zijn denk ik.
pi_30510902
Ik heb er ook eeuwig spijt van dat ik niet naar de Arena ben geweest Ik ben pas fan van Jackson sinds 2001. Eigenlijk sinds het album Invincible. Al die negatieve recensies toendertijd vind ik niet helemaal terecht.
Ik denk ook niet dat hij ooit nog een wereldtoer zal gaan doen. Tenminste niet op de manier van de voorgaande. Ik denk dat hij dat fysiek niet meer aankan. Ik hoop dat hij zijn nummers weer live gaat zingen, tenminste de ballads dan. Ik ben van mening dat hij nog steeds een prachtige stem heeft.
Misschien dat hij her en der nog eens een optreden zal geven.
Ik hoop ook dat hij zich mee zal gaan toeleggen op het produceren voor andere artiesten.
We zullen het wel zien
pi_30544104
quote:
Op maandag 12 september 2005 10:31 schreef zeeuwse het volgende:
Nou het toch in de vorige post over USA for Africa ging (o.a) vroeg ik me van't weekend, toen ik de live aid dvd zat te bekijken, ineens af waarom Michael in heel dat verhaal niet voor kwam? Ik heb het dan over de versie van 20 jr geleden. Weet iemand dit?

tis nogal off topic natuurlijk, maar hier komen tenminste een aantal MJ fans bij elkaar.
Volgens mij zit 't zo:

Bob Geldof (Engeland, Band Aid) heeft samen met anderen het liedje Do they know it's Christmas gedaan voor Ethiopië. Amerika wilde ook iets doen, die dachten dat ze het even zouden 'verbeteren', en toen zijn Michael & Lionel Richie een liedje gaan schrijven (We are the world). USA for Africa en Band Aid zijn twee aparte dingen dus.
  dinsdag 13 september 2005 @ 16:59:55 #128
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_30544949
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 16:26 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Volgens mij zit 't zo:

Bob Geldof (Engeland, Band Aid) heeft samen met anderen het liedje Do they know it's Christmas gedaan voor Ethiopië. Amerika wilde ook iets doen, die dachten dat ze het even zouden 'verbeteren', en toen zijn Michael & Lionel Richie een liedje gaan schrijven (We are the world). USA for Africa en Band Aid zijn twee aparte dingen dus.
Ja dat klopt, heb je gelijk in. Maar al die amerikanen kwamen toch hun steentje bijdragen in Philadelphia. En gingen tot slot met zijn allen We Are The World staan zingen. Dan vraag ik me af waarom Lionel Richie zich daar niet te goed voor voelde, en Michael zou dat dan niet gewild hebben om zo'n flutreden? Het ging toch allemaal om het hogere doel om de armoede in Afrika een halt toe te roepen? Was Michaels ego dan groter dan dat goede doel? Zo heb ik 'm in elk geval nooit ingeschat, en het zou me zeer teleurstellen als dat wel zo was.
pi_30545797
Ik zou 't niet weten.. Maar ik denk ook niet dat Michael zo is, weet ik bijna wel zeker. Hoewel ik 'm natuurlijk niet ken weet ik wel dat hij alles doet voor goede doelen.
pi_30549786
Michael Jackson is ook te groot voor Live Aid.
pi_30558324
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 16:26 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Volgens mij zit 't zo:

ze zouden dat nummer natuurlijk ook geschreven kunnen hebben omdat ze daadwerkelijk iets om de problemen in Ehtiopië gaven...
pi_30558622
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 17:30 schreef Rnnz het volgende:
Ik zou 't niet weten.. Maar ik denk ook niet dat Michael zo is, weet ik bijna wel zeker. Hoewel ik 'm natuurlijk niet ken weet ik wel dat hij alles doet voor goede doelen.
tja, deze bron doet anders vermoeden, al wordt hier teruggegaan op een boek van Geldof, dus enigszins gekleurd (kan me voorstellen dat deze er een jaar later nog steeds pissig over was).
quote:
Several major artists did not perform at Live Aid for a variety of reasons. Bruce Springsteen, Prince, and Michael Jackson, who were the three hottest stars at that time, did not participate at Live Aid. Springsteen was touring England even up to seven days before the concert, but as he was in the middle of an eighteen month tour and had just got married, he couldn't work it in. Geldof keep working on Springsteen, and even had dinner with him as an effort to get him to play. Even hours before the finale in Philadelphia rumors were circulating that he was going to show up; it never happened. Prince had just retired from public performance; however, he would return to the stage soon after his retirement. "Michael Jackson just didn't seem to want to do it." (6)
bron: http://www.echoes.com/rememberaday/liveaid.html
  woensdag 14 september 2005 @ 11:29:00 #133
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_30567033
Als je dat zo leest krijg je wel een heel ander beeld van de Amerikaanse bijdragen aan Live Aid. Zal wel wat gekleurd zijn, maar toch.
Jammer.

Nu maar weer on topic.
pi_30575649
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 23:38 schreef WouterB het volgende:

[..]

ze zouden dat nummer natuurlijk ook geschreven kunnen hebben omdat ze daadwerkelijk iets om de problemen in Ehtiopië gaven...
Natuurlijk , maar er was ook een soort van strijd wie 't meest kon halen.

Overigens nieuws over 't Katrina-liedje.. Michael gaat samenwerken met Jay-Z, Snoop Dogg, Mariah Carey, Missy Elliot, R-Kelly, Wyclef Jean, Lenny Kravitz, Lauren Hill, Mary J Blige, Yolanda Adams, Babyface, JAMES BROWN, the O’Jays & Ciara. Misschien komen er nog een aantal bij.

http://www.mjnewsonline.c(...)ael-on-katrina-song/
pi_30721761
James Brown.. ongelooflijk.. een van zijn voorbeelden.
pi_31290862
Ik weet niet of iemand 'm nog volgt, ik iig wel.. Hij is op 't moment in Londen, waar hij zijn liedje gaat opnemen voor Katrina en Rita.

Er zijn meerdere foto's gemaakt.. mensen mochten hem aanraken enz. Hij ziet er op deze foto ook gezonder uit.

Filmpje: http://dl7.rapidshare.de/files/6022...__Sky_News_.mpg
Voor meer info etc: http://www.mjnewsonline.com/board/forumdisplay.php?f=7
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 20:38:16 #137
41715 Cyclo
Umme-Susse
pi_31290921
Misschien kan ie dit keer komen met een neus die echt lijkt
  zondag 9 oktober 2005 @ 01:08:32 #138
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31602446
Ach laten we hopen dat hij nu aan zijn herstel kan werken (want wat zag ie er slecht uit bij het proces zeg) zodat ie weer sterker wordt en meer energie heeft. Ik ben ervan overtuigd dat hij nog steeds fantastische muziek kan maken maar met invincible sloeg ie wat mij betreft de plank behoorlijk mis.
pi_33090966
Invincible was wel 'basis', maar niet 'fris'. Ik vond het wat 'koud' allemaal. Raakte me niet.

Ik kijk uit naar nieuw werk. Het heeft lang genoeg geduurd.
  donderdag 15 december 2005 @ 09:50:10 #142
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_33095534
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Michael Jackson is ook te groot voor Live Aid.
Niemand is te groot voor een benefietconcert.
pi_33097314
quote:
Op donderdag 15 december 2005 09:50 schreef schaap001 het volgende:

[..]

Niemand is te groot voor een benefietconcert.
Hij is zo groot dat hij de aandacht naar zijn eigen persoon verlegd zou hebben. Dus is hij te groot.
pi_33097319
Zeker op dat moment, net na zijn vrijspraak.
  donderdag 15 december 2005 @ 11:19:29 #145
135509 schaap001
pi_33097463
Dus als hij geen privé-problemen had gehad, dan had ´ie wel gewoon kunnen meedoen? Dan is hij toch niet te groot? Dat lijken mij twee verschillende zaken. Het was nu gewoon niet handig geweest als ´ie had meegedaan. Maar te groot mag niemand zijn, sterker nog: hoe groter hoe beter als het gaat om awareness.
pi_33097498
Je hebt gelijk.

Op dat moment zou zijn comeback zo groot, zo beladen zijn geweest dat het 'niet handig' was inderdaad.
  donderdag 15 december 2005 @ 11:33:17 #147
135509 schaap001
pi_33097782
Maar als we het hebben over een eventuele comeback: ik denk dat hij op dit moment het beste achter de schermen kan gaan werken, als songwriter/producer/A&R-manager. Hij heeft zo'n onschatbare hoeveelheid ervaring van werkelijk elk facet van de moderne popmuziek, dat hij als geen ander beginnende bands kan adviseren en begeleiden bij het schrijven van songs en productie van albums. Ik ben bang dat hij op dit moment een rentree in de spotlights mentaal niet meer aankan en dat moet 'ie zichzelf niet willen aandoen. Ik heb lange tijd gedacht/verwacht dat hij nog wel eens zelfmoord zou plegen: de druk is onmenselijk, los van de vraag of hij dat zichzelf (soms) aandoet. Maar hopelijk gebeurt dat allemaal niet en stelt hij zijn talent en ervaring in dienst van beginnende acts. Ik denk dat hij nog best veel goeie dingen kan maken, ik denk alleen dat het niet meer geloofwaardig is als 'ie zelf weer als artiest aan de slag gaat.
pi_33097879
Hij is veel te religieus om zelfmoord te plegen. Dat kun je vergeten.

Achter de schermen is vaker gezegd, onder andere door mij, maar een 'echte' terugkeer zou toch wel fantastisch zijn.
  donderdag 15 december 2005 @ 11:52:07 #149
135509 schaap001
pi_33098196
Oh nou, die kant ken ik niet van hem. Maarrehh.... niet dat ik er op zit te wachten, hoor. Het had me op een bepaald moment niet verbaasd, laat ik het zo zeggen.
Overigens ben ik geen fan van hem (het enige dat ik in de kast heb staan is een 12 inch -jaja- van State of Shock en LP's van Off The wall en Thriller: maarja: wie heeft die niet?). Maar ik denk dat een geslaagde comeback met alles erop en eraan (een goed album, een spetterende (en dan bedoel ik vuurwerk in de vorm van muziek, geen bommen en granaten aub) live-show met bijbehorende wereldtournee) best geweldig zou kunnen zijn en vermoed dat hij ook nog een behoorlijk publiek heeft.
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:59:34 #150
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33132995
Ja, hij heeft een heel trouw publiek volgens mij.

Maar weet je.. hij is altijd HUGE geweest. Hoe zou het zijn als hij eens in kleinere zalen zou staan? Onvoorstelbaar mooi..
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:08:28 #151
135509 schaap001
pi_33133235
Ja, dat zou voor de fans heel mooi zijn, ja. En misschien is dat voor hem ook zo gek nog niet. Dan is dat meteen een mooie tryout of ´ie het allemaal nog aankan, zonder meteen de druk van zo´n miljoenencircus te voelen en om te kijken of zijn publiek er nog is. Maar dat zal het probleem sowieso niet zijn, denk ik.
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:09:43 #152
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33133295
Nee.. maar heeft hij het nog in zich? Ik heb twijfels over zijn stem en over zijn frisheid. Ik bedoel: het is ook een keer op natuurlijk.
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:52:47 #153
135509 schaap001
pi_33134776
Ja, maar juist daarom is het misschien wel goed om het eerst even ´in het klein´ te proberen. Ik bedoel: als je dan toch door het ijs zakt, dan liever in Ahoy dan in de ArenA. En als ´ie in Amerika in sporthallen enzo begint, dan weet hij snel genoeg of het verstandig is om een worldtour te doen.
pi_33151048
Ik denk dat MJ onderschat wordt. 'In het klein proberen'..? Het is de King of Pop.. Hij kent niks anders dan optreden voor tienduizenden mensen.

Even naar de sportschool.. en dan optreden maar! Zoals ik in een andere topic al zei: hij zingt beter dan menig artiest van nu..
pi_33151734
Rnnz.. we onderschatten hem niet maar dagdromen over hoe mooi het zou zijn als hij in kleine zalen zou spelen.
pi_33151857
ik hoop dat hij nog een keer gaat samenwerken met quincy jones of een andere goede producer

ik mis de goede arrangementen van quincy.. mj heeft een sterke producer/arrangeur nodig die tegenwicht geeft.

mj is een sterke persoonlijkheid die tegenwicht nodig heeft quincy. was een dergelijke persoonlijkhied die de talenten van mj goed uit kon laten komen

ik zou willen dat mj zijn uiterlijk fixde en zich weer ging focussen op het maken van muziek.

niet percee voor degrote massa.. maar muziek die hij zelf mooi vindt
pi_33151921
Wat is er mis met zijn uiterlijk? Dat is de grootste bullshit. Daar gaat het toch niet om?

De samenwerking met Quincy Jones lijkt me 'op'. Die gast waarmee hij op 'Invincible' samen werkte, Jerkins of zo, mag ook weg.

Een warme, frisse, sobere producer, dus ook geen Pharrell of Wyclef. Die maken overal een overspannen mix van.
pi_33152197
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 01:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat is er mis met zijn uiterlijk? Dat is de grootste bullshit. Daar gaat het toch niet om?

De samenwerking met Quincy Jones lijkt me 'op'. Die gast waarmee hij op 'Invincible' samen werkte, Jerkins of zo, mag ook weg.

Een warme, frisse, sobere producer, dus ook geen Pharrell of Wyclef. Die maken overal een overspannen mix van.
nou toen ik hem zag in de video van you rock my world

daar werd ik niet vrolijk van.. het oog wil ook wat,,,

anders moet hij maar geen videos meer maken en alleen muziek

wat er mis is.. is zijn rare neus met gat er in, zijn rare ingevallen wangen, de makeup die te vrouwelijk is.. zijn pruik.. je ziet ook dat het een pruik is

eh dat soort dingen
pi_33165055
Maar die pruik draagde hij bij de rechtzaak omdat hij geen zin had om z'n haar de hele tijd te laten doen.

Z'n uiterlijk moet natuurlijk verbeterd worden om bij iedereen in de smaak te vallen. Daarnaast moet hij terug naar het begin, samen met Quincy. Lekkere jaren 70/80 beats die lekker in het gehoor liggen met daartussendoor een paar serieuze/gevoelige nummers zoals uit begin/midden jaren 90 (They don't care about us, You are not alone, Will you be there).
pi_33165127
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 01:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

Je bent hem wel érg defensief aan het verdedigen steeds zeg...
pi_33165142
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:31 schreef Rnnz het volgende:
Maar die pruik draagde hij bij de rechtzaak omdat hij geen zin had om z'n haar de hele tijd te laten doen.

Z'n uiterlijk moet natuurlijk verbeterd worden om bij iedereen in de smaak te vallen. Daarnaast moet hij terug naar het begin, samen met Quincy. Lekkere jaren 70/80 beats die lekker in het gehoor liggen met daartussendoor een paar serieuze/gevoelige nummers zoals uit begin/midden jaren 90 (They don't care about us, You are not alone, Will you be there).
draagde
pi_33165915
Oh god, wat een grote fout van mij.. :S

Ga je nou alle topics af op zoek op taalfouten? Want je bent duidelijk niet geïnteresseerd in Michael Jackson.
pi_33166035
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:04 schreef Rnnz het volgende:
Oh god, wat een grote fout van mij.. :S

Ga je nou alle topics af op zoek op taalfouten? Want je bent duidelijk niet geïnteresseerd in Michael Jackson.
Jwel, alleen zijn mijn opvattingen niet héél... positief, en als je een afwijkende mening hebt op een heel normale, niet-scheldende en niet-vloekende manier, dan nóg krijg ik een container aan bagger over me heen dat ik niet moet zeuren.

En nee ik zoek je taalfouten niet op, vrees niet ik vond 'm alleen maar grappig hoor. . iedereen maakt fouten. .
pi_33166198
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:31 schreef Rnnz het volgende:

nou ik hoop meer dat hij songs gaat maken zoals dangerous

maar dan beter gearrangeert

dus wel electronisch.. heel donker, vervreemdend, ritmisch en positief

Another Part Of Me ook zo'n super nummer

beste arrangement: speed demon

als hij een mix maakt van die songs..

en niet meer van die kermisnummers zoals you are not alone.. jak ..
  zaterdag 17 december 2005 @ 22:29:46 #165
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_33174647
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 01:38 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

anders moet hij maar geen videos meer maken en alleen muziek
Of clips maken waar hij niet in voorkomt of tekenfilmclips

Maar uiteindelijk draait het gewoon om de muziek. Michael moet gewoon een album maken zonder daar een heel circus omheen te breien. MIchael's albums zijn al lang van te voren aangekodigt en maken er een hype van voor dat iedereen het uberhaupt gehoord geehft. Dan worden verwachtingen zo hoog dat het altijd tegenvalt. Niet te lang doen over het album en het niet van tevoren laten aankondigen. Gewoon in een keer op de markt knallen en dan promoot het zichzelf wel.
pi_33175869
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Of clips maken waar hij niet in voorkomt of tekenfilmclips

Maar uiteindelijk draait het gewoon om de muziek. Michael moet gewoon een album maken zonder daar een heel circus omheen te breien. MIchael's albums zijn al lang van te voren aangekodigt en maken er een hype van voor dat iedereen het uberhaupt gehoord geehft. Dan worden verwachtingen zo hoog dat het altijd tegenvalt. Niet te lang doen over het album en het niet van tevoren laten aankondigen. Gewoon in een keer op de markt knallen en dan promoot het zichzelf wel.
inderdaad of een computeranimatie, waarin hij er uitziet zoals 20 jaar geleden
  zondag 18 december 2005 @ 22:32:11 #167
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33204329
De verwachtingen worden meestal nog beantwoord ook, ondanks de enorme hype. Dat zegt wat over zijn kwaliteit.

Ik verdedig hem in dat opzicht, Waxxer, omdat zijn uiterlijk er niet toe doet.
pi_33204749
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De verwachtingen worden meestal nog beantwoord ook, ondanks de enorme hype. Dat zegt wat over zijn kwaliteit.

Ik verdedig hem in dat opzicht, Waxxer, omdat zijn uiterlijk er niet toe doet.
nou .. dat uiterlijk er niet toe doen... ben ik niet met je eens

een uiterlijk.. en uitstralling.. dat roept ook een bepaald gevoel op

als iemand er uitziet alsof hij een autongeluk heeft gehad.. ja dat is een verkeerde boodschap

als ik naar zijn muziek luister wil ik kunnen wegdromen.. over mooie dingen.. en niet denken aan processen, geldproblemen, neusen die er afvallen, rare pruiken enz

jij vint het niet belangrijk.. dar respecteer ik.. maar ik denk dat het voor een heleboel andere mensen wel belangrijk is..

zo werkt de wereld nu eenmaal.. uiterlijk doet er toe . zeker in de popmuziek
  zondag 18 december 2005 @ 22:48:01 #169
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33204881
Je hebt gelijk.

Ik vind Balkenende ook integer en lief en niet in eerste instantie 'Harry Potter'. Het ligt aan mij.
pi_33205006
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je hebt gelijk.

Ik vind Balkenende ook integer en lief en niet in eerste instantie 'Harry Potter'. Het ligt aan mij.
tja.. ik denk dat balkenende zijn beleid veel beter kan verkopen.. als hij bereid zou zijn zijn uiterlijk te veranderen.. en zijn lichaamstaal zou veranderen

hij doet wel goede dingen.. maar als niemand dat gelooft omdat de verpakking niet goed is..

tja..
  zondag 18 december 2005 @ 22:54:04 #171
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33205137
.. dan ligt dat niet aan hem.
pi_33205187
hoezo.. wie is dan verantwoorlijk voor zijn lichaamstaal en uiterlijk?
  zondag 18 december 2005 @ 22:56:58 #173
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33205247
Wie is verantwoordelijk voor zijn of haar eigen oordeel over hem op basis van inhoud?
pi_33205346
beoordeling van lichaamshouding en uiterlijk zijn een evolutionair gegeven..

is niet een bewuste keuze om te zeggen.. ik vindt die houding goed of niet goed.. gaat vanzelf.. onbewust en intuitief

daar doe je dus niets aan

het veroorzaken van die reactie.. is balkenende verantwoordlijk voor

ik kan me goed herinneren toen hillary clinton president vrouw werd.. ze zag er uit als een nerd.. niemand nam haar serieus..

ze is echter slim en heeft haar uiterlijk aangepast.. dat werkte

balkenende zou dat ook kunnen doen..
  zondag 18 december 2005 @ 23:04:09 #175
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33205485
Ik denk dat minder oppervlakkige mensen iemand juist bewonderen omdat hij zichzelf blijft.
pi_33205780
quote:
Op zondag 18 december 2005 23:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik denk dat minder oppervlakkige mensen iemand juist bewonderen omdat hij zichzelf blijft.
ik denk dat je heel goed jezelf kunt blijven en toch je uiterlijk kunt veranderen

juist omdat als je niet oppervlakkig bent.. immers... het is maar je uiterlijk.. en je doet het met een doel

ik vind het juist oppervlakkig om te zeggen.. die is mijn uiterlijk.. en zo ben ik.. en zo blijft het

nee.. dat is oppervlakkig

niet opervlakkig is.. het is maar mijn uiterlijk.. en als ik effectiever een boodschap kan verkopen door dat uiterlijk aan te passen.. dan doe ik dat

vind ik juist slim en niet oppervlakkig..

ik vindt iemand juist oppervlakkig als hij niet wil veranderen... is een gebrek aan bewustzijn en daadkracht..

als iemand heeft laten zien.. wel daadkracht te hebben om zijn uiterlijk aan te passen .. dan is het michael jackson

helaas is hij doorgeschoten en zijn de veranderingen die hij heeft doorgevoert contra productief

maar moedig was het wel van hem.. dat hij zelf het lot inhanden heeft genomen en zijn uiterlijk als middel heeft ingezet

zondag 18 december 2005 @ 23:14:21 #177
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33205889
Hij heeft juist altijd met zijn uiterlijk in de knoop gezeten, omdat mensen (eerst zijn vader en daarna anderen) er over liepen te zeiken. Uit pure onzekerheid en radeloosheid heeft hij die veranderingen ondergaan. Helemaal niet daadkrachtig of zelfbewust dus.

Uiterlijk is wat je aan de oppervlakte ziet. Oordelen op uiterlijk is ongeveer de meest oppervlakkige daad.
pi_33206044
quote:
Op zondag 18 december 2005 23:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hij heeft juist altijd met zijn uiterlijk in de knoop gezeten, omdat mensen (eerst zijn vader en daarna anderen) er over liepen te zeiken. Uit pure onzekerheid en radeloosheid heeft hij die veranderingen ondergaan. Helemaal niet daadkrachtig of zelfbewust dus.

Uiterlijk is wat je aan de oppervlakte ziet. Oordelen op uiterlijk is ongeveer de meest oppervlakkige daad.
ik kan me herinneren dat mj toen hij tiener was tegen zijn moeder zei

mijn fans zijn telleurgesteld.. ze willen dat ik er anders uitzie

ze wilden dat wonderkind van vroeger zien en niet een zwarte volwassen man

vervolgens heeft hij zijn uiterlijk aangepast om er accepteerbaar uit te zien voor het blanke publiek

dat was naar mijn mening een hele gecalculeerde actie... michael is heel calculerend.. ik denk dat je hem onderschat

ps ik geloof wel dat hij een huidziekte heeft hoor..

[ Bericht 0% gewijzigd door Jojo_ut_Grun op 18-12-2005 23:39:24 ]
  dinsdag 20 december 2005 @ 23:05:32 #179
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33261214
quote:
Op zondag 18 december 2005 23:18 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

vervolgens heeft hij zijn uiterlijk aangepast om er accepteerbaar uit te zien voor het blanke publiek
Geloof je dit echt?
pi_33261440
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Geloof je dit echt?
ja

hij wil liefde

en hij was bang dat hij met het uiterlijk van een volwassen zwarte man.. geen liefde zou krijgen

en als je kijkt naar alle vooroordelen over zwarte mannen.. racisme enz..

dan is dat helaas waar
  dinsdag 20 december 2005 @ 23:15:58 #181
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33261609
Ik heb net het boek van Winston Bogarde gelezen.. maar dan nog blijf ik hier niet in hangen..

Ik neem je andere uitspraken nog wel serieus, maar hier kan ik echt helemaal niets mee.
  dinsdag 20 december 2005 @ 23:20:56 #182
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_33261788
Val dood.
...dass wir fliegen.
  dinsdag 20 december 2005 @ 23:22:07 #183
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33262094
ik moet denken aan een aflevering van oprah winfrey, ze was in zuid afrika

ze vroeg een klein zwart meisje ( 9 jaar of zo) wat wil je worden als je later groot bent

ze zei blank.

niet omdat blanken nou zo geweldig zijn, maar omdat ze ook alle priviles wil, van een leven als blanke.. zonder vooroordelen enz.

ik denk dat mj ook zoiets gedacht moet hebben
  dinsdag 20 december 2005 @ 23:31:30 #185
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_33262108
Rentree als muzikant? MJ?

Misschien wordt het tijd om het sprookjesboek dicht te slaan, jongens...
...dass wir fliegen.
  dinsdag 20 december 2005 @ 23:32:58 #186
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33262149
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:31 schreef De-oneven-2 het volgende:

Die TT dekt de lading misschien niet helemaal, maar jouw stelligheid is ook nergens op gebaseerd. Het talent is er nog steeds dus waarom niet?
  dinsdag 20 december 2005 @ 23:33:40 #187
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33262163
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:31 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
ik moet denken aan een aflevering van oprah winfrey, ze was in zuid afrika

ze vroeg een klein zwart meisje ( 9 jaar of zo) wat wil je worden als je later groot bent

ze zei blank.

niet omdat blanken nou zo geweldig zijn, maar omdat ze ook alle priviles wil, van een leven als blanke.. zonder vooroordelen enz.

ik denk dat mj ook zoiets gedacht moet hebben
Je bent volgens mij een verkeerde richting ingeslagen met deze gedachten. Geloof je nu wel of niet in de huidziekte van MJ?
pi_33262205
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:31 schreef De-oneven-2 het volgende:

mj heeft nog miljoenen fans

als hij een cd uitbrengt zullen er altijd wel een paar miljoen van verkocht worden

zo groot als hij was als in de jaren 80.. ja dat komt nooit weer terug

maar albums verkopen.. kan nog steeds wel hoor
pi_33262269
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Je bent volgens mij een verkeerde richting ingeslagen met deze gedachten. Geloof je nu wel of niet in de huidziekte van MJ?
ik denk dat hij wel een huidziekte heeft en er voor heeft gekozen om de laatse vlekken weg te laten bleken om een gehele blanke huid te krijgen.. zodat hij die "vlekken" niet steeds met makeup hoeft te verbergen

ik heb foto's van hem gezien.. begin jaren tachig.. je ziet dan duidelijk dat hij een huidziekte heeft
pi_33262302
Misschien kan ie t maar gewoon beter hier bij laten, voor iedereen het beste.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  dinsdag 20 december 2005 @ 23:41:36 #191
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_33262390
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

...waarom niet?
A ) Z'n laatste goeie plaat dateert uit 1987 ( - Ja, ik ben nog mild. Ik weet het - )
en het is daarna alleen maar bergaf gegaan...

B ) Heb je die gozer wel eens goed bekeken, de afgelopen jaren?
Daar zit echt niks meer in, hoor...
...dass wir fliegen.
pi_33262471
My thoughts exactly.

Hij ken de rust denk ik wel gebruiken!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_33262792
nee heb je even voor mij is een lekker nummer
laat 'm alsjeblieft terug komen om nog eens wat fijns te produceren, niet met quincy jones [de 80s liedjes doen me niet zoveel] maar met Teddy Riley ofzo.. Dangerous, Blood On The Dance Floor, dat zijn nog eens albums..
  woensdag 21 december 2005 @ 00:05:05 #194
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_33262983
Oh ja,
da's waar ook; als MJ er niet meer is, houd je enkel nog Frans Bauer over...

Excuseer,
dat was me even ontschoten.
...dass wir fliegen.
pi_33263206
ik vergat HIStory
pi_33263599
Teddy Riley heeft inderdaad hele mooie dingen met mj gedaan

she drives me wild te gek nummer
pi_33263705
ook leuk om te leze.. hoe pop mj en zijn familie nog is

http://tweakers.net/nieuws/40440

mj is 1 van de meest voorkomende namen in de google index betreft nieuws

zijn zus janet staat op 1..
pi_33263791
Teddy Riley en/of Babyface. Verder vertrouw ik het niemand toe.

Hi Lieke!
pi_33264226
het zou ook mooi zijn als mj .. een keer weer ging werken met 1 producer voor een complete cd

zoals bij bad en thriller... anders krijg je weer zo'n album met te veel verschillende stijlen
pi_33264283
Eens..

hoe zat het bij Invincible dan? 1 (slechte) producer?

Groetjes, Stanley_ut_Grun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')