Nee.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:34 schreef fripper het volgende:
Weet je wat goed is voor je carriere ?
[afbeelding]
Doen Katrina & the Waves nu ook een benefietsingle voor de slachtoffers van Michael?quote:Op woensdag 7 september 2005 09:49 schreef Reefer het volgende:
Ik weet het, een benefiet single voor een enorme orkaan genaamd Katrina!
Da's al de tweede keer vandaag dat ik om Zander moet lachenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:08 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Doen Katrina & the Waves nu ook een benefietsingle voor de slachtoffers van Michael?
Errug scherp !!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:08 schreef Zanderrr het volgende:
Doen Katrina & the Waves nu ook een benefietsingle voor de slachtoffers van Michael?
Er is nog weinig bekend over die single. Op Michael-forums zitten ze te speculeren wie er met 'm meezingt.. veelgenoemd zijn o.a. Mariah Carey, Gwen Stefani & Elton John.. maar dat zijn natuurlijk maar geruchten.quote:Iemand trouwens enig idee wanneer die benefietsingle 'from the bottom of my heart' uitkomt?
daar is vast geen dvd van he, van dat concertquote:Op donderdag 8 september 2005 11:16 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Leuk stukje op die cd als hij tijdens 'she's out of my life' zegt 'can I come down there?' en die menigte helemaal gek wordt. Erg lekker concert was dat, ben bang dat zoiets niet zal weerkomen.
Ik was toen in de Arena, en wat hij toen deed kan hij heus nog wel hoor. Zo moeilijk is playbacken nou ook weer nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Touren zit er niet meer in denk ik. Zijn stem heeft veel te veel aan kracht ingeboet. Hij kan af en toe die schitterende falsetto er nog eens uitgooien, de rest wordt in de studio gepolijst. Ik zal eeuwig spijt hebben dat ik niet naar het Dangerous optreden in de Kuip of het History optreden in de ArenA ben gegaan.
Lionel Richie is wel geweest, ze hebben zelfs nog met een heel stel We are the world staan zingen, dus dat zal het niet zijn denk ik.quote:Op maandag 12 september 2005 11:27 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Misschien was het een soort van concurrentie met zijn (en Lionel Richie's ) project 'We are the world'?
Volgens mij zit 't zo:quote:Op maandag 12 september 2005 10:31 schreef zeeuwse het volgende:
Nou het toch in de vorige post over USA for Africa ging (o.a) vroeg ik me van't weekend, toen ik de live aid dvd zat te bekijken, ineens af waarom Michael in heel dat verhaal niet voor kwam? Ik heb het dan over de versie van 20 jr geleden. Weet iemand dit?
tis nogal off topic natuurlijk, maar hier komen tenminste een aantal MJ fans bij elkaar.
Ja dat klopt, heb je gelijk in. Maar al die amerikanen kwamen toch hun steentje bijdragen in Philadelphia. En gingen tot slot met zijn allen We Are The World staan zingen. Dan vraag ik me af waarom Lionel Richie zich daar niet te goed voor voelde, en Michael zou dat dan niet gewild hebben om zo'n flutreden? Het ging toch allemaal om het hogere doel om de armoede in Afrika een halt toe te roepen? Was Michaels ego dan groter dan dat goede doel? Zo heb ik 'm in elk geval nooit ingeschat, en het zou me zeer teleurstellen als dat wel zo was.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:26 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Volgens mij zit 't zo:
Bob Geldof (Engeland, Band Aid) heeft samen met anderen het liedje Do they know it's Christmas gedaan voor Ethiopië. Amerika wilde ook iets doen, die dachten dat ze het even zouden 'verbeteren', en toen zijn Michael & Lionel Richie een liedje gaan schrijven (We are the world). USA for Africa en Band Aid zijn twee aparte dingen dus.
ze zouden dat nummer natuurlijk ook geschreven kunnen hebben omdat ze daadwerkelijk iets om de problemen in Ehtiopië gaven...quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:26 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Volgens mij zit 't zo:
Bob Geldof (Engeland, Band Aid) heeft samen met anderen het liedje Do they know it's Christmas gedaan voor Ethiopië. Amerika wilde ook iets doen, die dachten dat ze het even zouden 'verbeteren', en toen zijn Michael & Lionel Richie een liedje gaan schrijven (We are the world). USA for Africa en Band Aid zijn twee aparte dingen dus.
tja, deze bron doet anders vermoeden, al wordt hier teruggegaan op een boek van Geldof, dus enigszins gekleurd (kan me voorstellen dat deze er een jaar later nog steeds pissig over was).quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:30 schreef Rnnz het volgende:
Ik zou 't niet weten.. Maar ik denk ook niet dat Michael zo is, weet ik bijna wel zeker. Hoewel ik 'm natuurlijk niet ken weet ik wel dat hij alles doet voor goede doelen.
bron: http://www.echoes.com/rememberaday/liveaid.htmlquote:Several major artists did not perform at Live Aid for a variety of reasons. Bruce Springsteen, Prince, and Michael Jackson, who were the three hottest stars at that time, did not participate at Live Aid. Springsteen was touring England even up to seven days before the concert, but as he was in the middle of an eighteen month tour and had just got married, he couldn't work it in. Geldof keep working on Springsteen, and even had dinner with him as an effort to get him to play. Even hours before the finale in Philadelphia rumors were circulating that he was going to show up; it never happened. Prince had just retired from public performance; however, he would return to the stage soon after his retirement. "Michael Jackson just didn't seem to want to do it." (6)
Natuurlijkquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:38 schreef WouterB het volgende:
[..]
ze zouden dat nummer natuurlijk ook geschreven kunnen hebben omdat ze daadwerkelijk iets om de problemen in Ehtiopië gaven...
Niemand is te groot voor een benefietconcert.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Michael Jackson is ook te groot voor Live Aid.
Hij is zo groot dat hij de aandacht naar zijn eigen persoon verlegd zou hebben. Dus is hij te groot.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:50 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Niemand is te groot voor een benefietconcert.
nou toen ik hem zag in de video van you rock my worldquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat is er mis met zijn uiterlijk? Dat is de grootste bullshit. Daar gaat het toch niet om?
De samenwerking met Quincy Jones lijkt me 'op'. Die gast waarmee hij op 'Invincible' samen werkte, Jerkins of zo, mag ook weg.
Een warme, frisse, sobere producer, dus ook geen Pharrell of Wyclef. Die maken overal een overspannen mix van.
Je bent hem wel érg defensief aan het verdedigen steeds zeg...quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat is er mis met zijn uiterlijk? Dat is de grootste bullshit. Daar gaat het toch niet om?
De samenwerking met Quincy Jones lijkt me 'op'. Die gast waarmee hij op 'Invincible' samen werkte, Jerkins of zo, mag ook weg.
Een warme, frisse, sobere producer, dus ook geen Pharrell of Wyclef. Die maken overal een overspannen mix van.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:31 schreef Rnnz het volgende:
Maar die pruik draagde hij bij de rechtzaak omdat hij geen zin had om z'n haar de hele tijd te laten doen.
Z'n uiterlijk moet natuurlijk verbeterd worden om bij iedereen in de smaak te vallen. Daarnaast moet hij terug naar het begin, samen met Quincy. Lekkere jaren 70/80 beats die lekker in het gehoor liggen met daartussendoor een paar serieuze/gevoelige nummers zoals uit begin/midden jaren 90 (They don't care about us, You are not alone, Will you be there).
Jwel, alleen zijn mijn opvattingen niet héél... positief, en als je een afwijkende mening hebt op een heel normale, niet-scheldende en niet-vloekende manier, dan nóg krijg ik een container aan bagger over me heen dat ik niet moet zeuren.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:04 schreef Rnnz het volgende:
Oh god, wat een grote fout van mij.. :S
Ga je nou alle topics af op zoek op taalfouten? Want je bent duidelijk niet geïnteresseerd in Michael Jackson.
nou ik hoop meer dat hij songs gaat maken zoals dangerousquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:31 schreef Rnnz het volgende:
Maar die pruik draagde hij bij de rechtzaak omdat hij geen zin had om z'n haar de hele tijd te laten doen.
Z'n uiterlijk moet natuurlijk verbeterd worden om bij iedereen in de smaak te vallen. Daarnaast moet hij terug naar het begin, samen met Quincy. Lekkere jaren 70/80 beats die lekker in het gehoor liggen met daartussendoor een paar serieuze/gevoelige nummers zoals uit begin/midden jaren 90 (They don't care about us, You are not alone, Will you be there).
Of clips maken waar hij niet in voorkomt of tekenfilmclipsquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:38 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
anders moet hij maar geen videos meer maken en alleen muziek
inderdaad of een computeranimatie, waarin hij er uitziet zoals 20 jaar geledenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Of clips maken waar hij niet in voorkomt of tekenfilmclips
Maar uiteindelijk draait het gewoon om de muziek. Michael moet gewoon een album maken zonder daar een heel circus omheen te breien. MIchael's albums zijn al lang van te voren aangekodigt en maken er een hype van voor dat iedereen het uberhaupt gehoord geehft. Dan worden verwachtingen zo hoog dat het altijd tegenvalt. Niet te lang doen over het album en het niet van tevoren laten aankondigen. Gewoon in een keer op de markt knallen en dan promoot het zichzelf wel.
nou .. dat uiterlijk er niet toe doen... ben ik niet met je eensquote:Op zondag 18 december 2005 22:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De verwachtingen worden meestal nog beantwoord ook, ondanks de enorme hype. Dat zegt wat over zijn kwaliteit.
Ik verdedig hem in dat opzicht, Waxxer, omdat zijn uiterlijk er niet toe doet.
tja.. ik denk dat balkenende zijn beleid veel beter kan verkopen.. als hij bereid zou zijn zijn uiterlijk te veranderen.. en zijn lichaamstaal zou veranderenquote:Op zondag 18 december 2005 22:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je hebt gelijk.
Ik vind Balkenende ook integer en lief en niet in eerste instantie 'Harry Potter'. Het ligt aan mij.
ik denk dat je heel goed jezelf kunt blijven en toch je uiterlijk kunt veranderenquote:Op zondag 18 december 2005 23:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik denk dat minder oppervlakkige mensen iemand juist bewonderen omdat hij zichzelf blijft.
ik kan me herinneren dat mj toen hij tiener was tegen zijn moeder zeiquote:Op zondag 18 december 2005 23:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hij heeft juist altijd met zijn uiterlijk in de knoop gezeten, omdat mensen (eerst zijn vader en daarna anderen) er over liepen te zeiken. Uit pure onzekerheid en radeloosheid heeft hij die veranderingen ondergaan. Helemaal niet daadkrachtig of zelfbewust dus.
Uiterlijk is wat je aan de oppervlakte ziet. Oordelen op uiterlijk is ongeveer de meest oppervlakkige daad.
Geloof je dit echt?quote:Op zondag 18 december 2005 23:18 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
vervolgens heeft hij zijn uiterlijk aangepast om er accepteerbaar uit te zien voor het blanke publiek
jaquote:
Die TT dekt de lading misschien niet helemaal, maar jouw stelligheid is ook nergens op gebaseerd. Het talent is er nog steeds dus waarom niet?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Rentree als muzikant? MJ?
Misschien wordt het tijd om het sprookjesboek dicht te slaan, jongens...
Je bent volgens mij een verkeerde richting ingeslagen met deze gedachten. Geloof je nu wel of niet in de huidziekte van MJ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:31 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
ik moet denken aan een aflevering van oprah winfrey, ze was in zuid afrika
ze vroeg een klein zwart meisje ( 9 jaar of zo) wat wil je worden als je later groot bent
ze zei blank.
niet omdat blanken nou zo geweldig zijn, maar omdat ze ook alle priviles wil, van een leven als blanke.. zonder vooroordelen enz.
ik denk dat mj ook zoiets gedacht moet hebben
mj heeft nog miljoenen fansquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Rentree als muzikant? MJ?
Misschien wordt het tijd om het sprookjesboek dicht te slaan, jongens...
ik denk dat hij wel een huidziekte heeft en er voor heeft gekozen om de laatse vlekken weg te laten bleken om een gehele blanke huid te krijgen.. zodat hij die "vlekken" niet steeds met makeup hoeft te verbergenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je bent volgens mij een verkeerde richting ingeslagen met deze gedachten. Geloof je nu wel of niet in de huidziekte van MJ?
A ) Z'n laatste goeie plaat dateert uit 1987 ( - Ja, ik ben nog mild. Ik weet het - )quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |